Next morning.
"Για πείτε λοιπόν; Πώς σας φάνηκε εχθές;" ρωτάει ο Hwan.
Όλη η παρέα κοιτάει εμένα, τον Yeonjin και την Luna.
Νιώθω λες και μου κάνουν ανάκριση σε αστυνομικό θάλαμο για κάποιο λόγο."Εγώ προσωπικά πέρασα μια χαρά. Γνώρισα και τα μέλη των Txt και όλα πήγαν τελεια" λέει καθώς κάθεται πάνω στον Baek.
"Εγώ πάλι είχα πολλά πράγματα να κάνω για κάποιες συνεντεύξεις όμως και εγω μια χαρά" συνεχίζει ο Yeonjin και όλοι γνεφουν.
"Εσυ Yuri;" ρωτάει η Yuna και την κοιτάω.
"Αυτή είναι η πιο τυχερή, γνώρισε τους BTS, την Kate κι έχει για μέντορα έναν κουκλο" λέει η Luna.
Καλά, αυτή που είδε την Kate;
Γελαω ελαφρά."Η γνωστή Kate; Τι κάνει εδω;" μας ρωτάει όλους o Jackson όμως κάνεις δεν του απαντάει.
[...]
"Σας παρακαλώ ησυχία" φωνάζει η διευθύντρια πάνω στην σκηνή.
Όλο το σχολείο βρίσκεται από κάτω πλέον ήσυχο.
Άντε να δούμε τι θέλει πάλι αυτή."Θα αναρωτιέστε βέβαια γιατί σας κάλεσα εδώ" συνεχίζει μόνη της και όλοι την κοιτούν.
Σιωπή.
"Η καθιερωμένη γιορτή των κοστουμιών θα γίνει αύριο το βράδυ στο σχολείο τελικά-"
Ξαφνικά όλοι αρχίζουν να φωνάζουν διότι τελευταία στιγμή που το είπε ποιος προλαβαίνει;
Έλεος δηλαδή."Σας παρακαλώ" κουνάει τα χέρια της πάνω κάτω.
"Ηρεμήστε ξερω ότι είναι τελευταία στιγμή αλλά σιγα την αλλαγή" ανασηκωνει τους ώμους πριν συνεχισει. Απο κάτω ακούγονται λίγοι ακόμα ψίθυροι."Η ξαφνική αλλαγή έγινε εξαιτίας της εκδρομής στην Ταϊλάνδη, έχουμε κάποιες τελευταίες υποχρεώσεις και γι'αυτό έγινε αυτό" εξηγεί.
Οι ψίθυροι έγιναν λίγο εντονότεροι κάνοντας τους καθηγητές να ξεφυσανε.Το πάρτυ για το οποίο λοιπόν λέμε τόση ώρα είναι κάτι σαν αποκριάτικο πάρτυ. Όλα τα κορίτσια βάζουν τα καλύτερα και πιο γκλαμουρους φορέματα ενώ τα αγόρια βρίσκουν ευκαιρία να βάλουν τα πανάκριβα κουστούμια τους.
"Πω άντε να βρούμε κουστούμι τώρα!" Αναφωνεί ο Mark δίπλα μου.
"Θα έρθεις μαζί μου να βρούμε μαζι; Και εσύ να βρεις φόρεμα;" ρωτάει σχεδόν αμέσως και εγω δέχομαι.[...]
"Πώς σου φαίνεται αυτο;" βγαίνει από το δοκιμαστηριο. Βρισκόμαστε στην Versace και εχει δοκιμασει ενα απιθανο μπλε σκούρο κοστούμι με κάτι χρυσές λεπτομερείς στα τελειώματα.
YOU ARE READING
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔
FanfictionΗ Yuri είναι απλά ένα 18χρονο κορίτσι που περιμένει να τελειώσει το σχολείο. Θέλει απλά να περάσει στην σχολή που επιθυμει και να γίνει ανεξάρτητη. Δεν είχε ποτέ της αγόρι διότι απλά δεν ήθελε και όχι επειδή δεν της έτυχε. Τι θα γίνει όμως όταν η αδ...