Chapter 27

114 13 0
                                    

"Πότε θα σταματήσει να μιλάει αυτή; Με έχει τρελάνει" ψιθυρίζει ο Hwan στο αυτί μου για την ξεναγό που βρίσκεται μπροστά μας.

Λογικά πρέπει να τον άκουσε γιατί τον κοίταξε με ένα βλέμμα αποστροφής και αηδίας, κάτι που με έκανε να χαμογελάσω.

Θεε μου αυτή η επίσκεψη είναι πολύ βαρετή.

Τριάντα λεπτά αργότερα επιστρέφαμε στο ξενοδοχείο διότι η σημερινή μέρα ήταν γεμάτη επισκέψεις σε μουσεία, πάρκα και αξιοθέατα που τα συνόδευε ένας ατελείωτος μονόλογος από την ξεναγό.

Και μόνο που το σκέφτηκα βαρέθηκα την ζωή μου.

Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και το ίδιο έκαναν και οι τρεις φίλες μου.

"Ξέρετε τι θα κάνουμε το βραδυ;" ρωτάει η Jisoo και όλες μας γνεφουμε αρνητικά.

"Σίγουρα θα ξέρει ο Baek. Θα πάω να τον ρωτήσω τωρα"

Και με αυτό η Luna σηκώνεται και βγαίνει έξω από το δωμάτιο.

Τριάντα λεπτά αργότερα ένα δυνατός ήχος ακούγεται και δεν άλλος παρα ο Jackson.

"Ladies" αναφωνεί πριν ξαπλώσει ανάμεσα σε μένα και την Yuna.

"Τι εγινε;" ρωτάω και ανασηκωνω λίγο το σώμα μου ώστε να τον βλέπω καλύτερα.

"Έμαθα ότι η κυρία Kim είναι στο δωμάτιο του γυμναστή" λέει ήρεμος και όλες μένουμε καγκελο.

"Ναι καλα!" Λέει η Luna και χασκογελαει

"Ψήνεστε να πάμε;"

"Εννοείται. Σηκωθείτε"

Ten minutes later.

"Το ακούτε και εσείς σωστα; Δεν ειμαι η μονη" ψιθυρίζω δυνατά γελώντας.

"Το κάνουν!" Φωνάζει ο Jackson και εμεις συνεχίζουμε και γελάμε.

"Ίσως πρέπει να φύγουμε. Δεν είναι σωστό να τους ακούμε. Αφήστε που είναι αηδία" λέω και κάνω μια φάτσα δυσφορίας.

"Βρε, βρε χρόνια και ζαμάνια" ακούω μια αντρική φωνή και όλοι γυρνάμε να δουμε.

Dohyun.

"Για ποιο λόγο μας μιλάς δεν έχω καταλάβει" απαντάει ο Jackson και φαίνεται πραγματικά ήρεμος και θυμωμένος ταυτόχρονα. Του πιάνω απαλά το μπράτσο ώστε να τον φέρω στο μέρος μου.

"Δεν είναι τρόπος αυτος να μιλάς σε έναν παλιό φίλο" λέει ειρωνικά και γελάει με άλλα δύο παιδιά από πίσω.

"Φύγε Dohyun" λέει η Luna και τρίζει τα δόντια της.

"Αω τι γλυκό προσωπάκι είναι αυτό" κάνει μια κίνηση να την ακουμπήσει όμως εγώ μπαίνω μπροστά.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now