Chapter 3

175 18 1
                                    

"Είσαι ο Jungkook" λέω σιγα τρίβοντας ακόμα το κεφάλι μου από τον οξύ πόνο.
Τι στο καλο; Γιατί με πονάει ακομα;

"Σε παρακαλώ μην ουρλιαξεις και μας δουν. Θα σου δώσω εισιτήρια για την επόμενη συναυλία" λέει γρηγορα και μου κλείνει το στόμα με το ενα του χερι.

"Δεν θέλω εισιτήρια για την ηλίθια συναυλία σου" του κατεβάζω το χέρι.

"Εντάξει σίγουρα δεν είσαι καλά. Έλα μέσα θα σε πάω σε έναν γιατρό" με σπρώχνει απαλά σε ένα αμάξι όμως εγώ δεν μπαίνω μέσα.

"Δεν πρόκειται να μπω στο αμάξι με έναν άγνωστο" ξανατριβω το κεφάλι μου.

"Πρώτον δεν είμαι άγνωστος και δεύτερον σε χτύπησα δυνατά στο κεφάλι. Απλά μπες είναι εδώ κοντα"

"Η αδελφή μου με περιμένει" αρνούμαι όσο μπορώ πιο ευγενικά.

"Πες της ότι συναντήσεις έναν γνωστό. Στο γιατρό θα πας πάντως γιατί έχεις χλωμιασει ολόκληρη"

Βγάζω το κινητό μου έξω και στέλνω μήνυμα στην αδελφή μου πως θα ερθω με τον Yeonjin.

Το αγόρι με βάζει ήρεμα στο αυτοκίνητο και πριν μπει εκείνος μιλάει με άλλα έξι αγόρια έξω όμως δεν ακούω τι λένε γιατί πλέον νιώθω πως έχω κάνει καρουμπαλο και με πονάει πολύ.

Τι γκαντεμιά με βαράει θεέ μου;
Κυριολεκτικά!

Κλείνω για λίγο τα μάτια μου όμως δεν καταλαβαίνω πόση ώρα πέρασε μόλις τα ξανανοιγω.
Ο Jungkook με βοηθάει να βγω με το αμάξι και ουσιαστικά με σέρνει μέχρι ένα μικρό γλυκουτσικο κτήριο.

Δύο λεπτά αργότερα ένας γεροδεμενος γιατρός μου βάζει πάγο αφού μου ελέγχει με έναν φακό τα μάτια.

"Δεν είναι τίποτα το σοβαρό. Απλά μόλις πας σπίτι θέλω να βάλεις πάλι πάγο σε αυτή την περιοχή για 5 λεπτά-"
Τον διακόπτει ο Jungkook που πετάγεται μέσα στην αίθουσα.

"Άρα μπορεί να φύγει τωρα"

"Δεν τελείωσα Jungkook. Επίσης θέλω να μην το τρίβεις σχεδόν καθόλου αν γίνεται"

"Γνωρίζεστε;" ρωτάω από απλή περιέργεια.

"Είναι φίλος του φίλου μου" απαντάει ο Jungkook με αθώο χαμόγελο και εγω σηκώνομαι και βγαίνω έξω από την αίθουσα αφού ευχαριστήσω τον γιατρό.
Πριν προλάβω να ανοίξω την εξώπορτα του κτηρίου ένα χέρι με γυρνάει στην αντίθετη κατεύθυνση.

"Που πας;" ρωτάει το ψηλό αγόρι με τα μαύρα ρούχα.

"Σπίτι μου" λέω απότομα.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now