Chapter 46

56 6 0
                                    



«Τι εγινε; Πρεπει να παω στο νοσοκομείο» γκρινιάζει η αδελφη μου ομως εγω την αγνοώ.

«Θελω να σας πω κατι σημαντικο» παρατηρώ τους γονεις μου που κάθονται στον καναπέ ήρεμοι ενω η αδελφη μου απο διπλα στέκεται ορθια αναστατωμένη και αγχωμένη.

«Αντε κοπελα μου. Ειπες θα κανεις γρηγορα. Πες το μια και εξω» φωναζει ελαφρα.

«Με πήραν για το προγραμμα Erasmus Plus» λεω γρηγορα και το μονο που παρατηρώ ειναι το καθαρό παρκέ πάτωμα του σπιτιού μας. Πολυ γυαλιστερό.
Φοβαμαι να σηκώσω το βλεμμα μου.

«Αγαπη μου αυτο ειναι υπέροχο!» Ακουω την μαμα μου να λεει δυνατά και να χτυπάει παλαμάκια.
Σηκώνω το βλεμμα μου και βλεπω μια χαρουμενη μαμα, εναν ξαφνιασμένο μπαμπα και μια μπερδεμένη Minjee.

«Αληθεια; Ποτε; Πως;» Λεει η αδελφη μου.

«Αυτο θα ρωτούσα και εγω» ακουω τον μπαμπα μου να σηκώνεται απο τον καναπέ.

«Ε Λοιπον» κανω μια παύση και παιρνω το λαπτοπ που αφησει προηγουμένως στο τραπεζάκι. Ανοιγω το μειλ που μου εστειλε εχθες το βραδυ μετα το τηλεφώνημα της κυρίας Lee. Παρέχει λεπτομερώς τις πληροφορίες για την τριετή διαμονή στη σχολη του Σικάγου, τα μαθηματα, τους καθηγητές και τα λοιπά και τα λοιπά. Ωστοσο εγω εστιάζω το βλεμμα μου στην αρχη του μειλ.

«Με χαρα σας ανακοινώνουμε πως ειστε η αμεσως επομένη επιλογή στην λίστα αναμονής με τους αντικαταστάτες. Αυτο το μέιλ εχει σταλεί διότι μια απο τις πρωτες επιλογές αρνήθηκε την θεση στην αξιότιμη σχολη του Σικάγου και ειστε η επόμενη επιλογή. Οπως εχετε ηδη ενημερωθεί μέσω τηλεφώνου εχετε τρεις μερες να το σκεφτείτε. Προκειται για μια χρυσή ευκαιρια που θα σας ανοίξει πολλες πόρτες και στην Κορεα και στο εξωτερικο. Παρακάτω παρέχονται ολες οι σχετικές πληροφορίες καθώς και τηλέφωνα της σχολής στο Σικάγο.» Τελειώνω την ανάγνωση και σηκώνω το βλεμμα μου.

«Δηλαδη καποια αρνήθηκε να παει και εσυ ησουν η επόμενη στην λίστα;» Ρωτάει ο μπαμπάς μου και γνέφω θετικα.
Και οι τρεις εχουν το ξαφνιασμενο βλεμμα που ειχαν και προηγουμένως.
Λογικο! Εδω εμενα ακομα μου φαινεται εξωπραγματικό.

«Yuri αυτο ειναι απίθανο αγαπη μου!» Λεει η μητερα μου. «Ειμαι πολυ περήφανη για σενα. Αχ κοιταχτε το κοριτσάκι μου!!»

«Απίθανο; Θα φυγει η κόρη σου και θα παει στην Αμερική και εσυ εισαι χαρουμενη!;» Λεει αναστατωμένα ο πατερας μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now