Chapter 2

182 19 0
                                    

Next morning.

Το ξυπνητήρι διέκοψε τον βαθύ μου ύπνο και από τα νεύρα μου έριξα το κινητό κατω. Κλείνω κατευθείαν το ξυπνητήρι και πέφτω και κοιμάμαι ακόμα λίγο.

"Yuri ξυπνα. Οι γονείς μας έφυγαν χαράματα και εγω πάω στη σχολή"
Λέει η αδερφη μου όμως εγώ την αγνοώ.
"ΞΥΠΝΑ" με ταρακουνάει και εγω γκρινιάζω.

"Εντάξει εντάξει σήκω και φύγε πω" αναστεναζω με βαριά φωνή και εκείνη καλοντυμενη και χτενισμενη βγαίνει από το δωμάτιο μου.
Πιάνω το κινητό μου και χαζεύω λίγο ινσταγκραμ όταν κάποιος στέλνει μήνυμα στην ομαδικη.

*Yeonjin: Ψηνεστε να μην μπούμε πρώτη ωρα;

Luna: Το περίμενα αυτό από εσένα

Jackson: Εγώ ξέρετε πως δεν υπήρχε περίπτωση να μπω σε αυτήν. Θα μου σπάσει τα νεύρα πάλι.

Mark: Και αν πάρουν κάνα τηλέφωνο σπίτι;

Jisoo: Κλασσικός Mark...

Baek: Και που θα πάμε; Για καφε;

Εγω: Λοιπόν άμα είναι πάμε στην γνωστή καφετέρια σε κάνα μισάωρο

Hwan: Αυτό που είπε!*

Κλείνω το κινητό μου και σηκώνομαι από το κρεβάτι. Φοράω γρήγορα την στολή μου και κατεβαίνω κάτω στην κουζίνα για να φάω κάτι.
Το κινητό μου ηχειται και εγω το σηκώνω.

"Τι έγινε Yeonjin;" ρωτάω καθώς τρώω τα δημητριακά μου.

"Είσαι μόνη στο σπίτι;" ρωτάει ψιθυριστά.

"Ναι γιατί-"

"Άνοιξε μου ειμαι εξω" με διακόπτει και κλείνει το κινητό.
Κατευθύνομαι προς την πόρτα και την ανοίγω ώστε να μπει μέσα ο Yeonjin.

"Γιατί ήρθες εδω; Στην καφετέρια είχαμε ραντεβού" λέω και εκείνος βγάζει το σακάκι του μένοντας μόνο με το άσπρο πουκάμισο.

"Οι γονείς μου δεν πήγαν δουλειά σήμερα οπότε έφυγα νωρίτερα για να μην καταλάβουν τίποτα. Και αφού οι δικοί σου δουλεύουν νωρίς είπα να έρθω σε σένα. Ειναι και πιο κοντα" λέει γρήγορα και βολεύεται στον καναπέ.
Εγω πηγαίνω στον πάγκο της κουζίνας και συνεχίζω να τρώω τα δημητριακά μου.

"Τι θα κάνεις σήμερα τελικά δεν μας ειπες; Θα έρθεις για Bowling;"
Ωχ το είχα ξεχάσει τελείως αυτό.

"Εμ όχι θα πάω με την αδελφή μου σε μια συναυλία" λέω αναστεναζωντας.

"Στους BTS;" ρωταει και εκπλήσσομαι.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now