Pian Joonaksen vanhemmatkin tulevat. "Totaa...meille tulee vauva" Joonas selittää. "Voi onnea paljon!" Joonaksen äiti tulee halamaan meitä ja alkaa itkemään ilosta. "Musta tulee vihdoin isoisä" Joonaksen isä innostuu ja tulee halamaan.
Hetken päästä olen Josefiinan kanssa meikkaamassa toisiamme ja pelleilemme vain. Laitan huulipunaa Josefiinan hiuksiin ja siitä vasta alkaa "tappelu". Joonas tulee huoneeseen katsomaan ja huomaa, kun minulla ja Josefiinalla on huulipunaa kaikkialla.
"Voi herranjestas teijän kaa!" Joonas nauraa. Josefiina laittaa jokapuolelle Joonaksen naamaa huulipunaa. Tästä Joonas vihastuu ja livahdan suihkuun, kun Josefiina ja Joonas "tappelevat".Kun olen ollut suihkussa hetken, Joonas tulee. "Oisko siellä tilaa yhelle?" Joonas kysyy virnuillen. "Taitaa olla just sopivasti yhelle" naurahdan. Kun Joonas tulee purskahdan nauruun, koska Joonas on ihan huulipunassa.
Suihkun jälkeen tulemme yhtäaikaa pois ja Josefiina tulee vastaan mennäkseen suihkuun. "Oijoi, olitte siel oikee yhessä" Josefiina virnuilee.
Joonas lyö Josefiinaa kädelle.Menemme pukemaan vaatteemme, jonka jälkeen Josefiinan ja Joonaksen vanhempien pitää lähteä. Minne aika vierähti? "Heippa ja piä sitten hyvää huolta y/n:ästä ja vauvasta, kun se syntyy" Joonaksen isä hyvästelee Joonaksen. "Se taitaa olla just sillai, et mun pitää pitää huolta vauvasta ja Joonaksesta" naurahdan. Joonaksen äiti ja Josefiina halaa meitä kumpaakin ja lähtevät kotia kohti.
______________________________________
Toivottavasti tykkäsitte tästä osasta<3 ja sori epäaktiivisuus:(
YOU ARE READING
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanfictionsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022