Ruuan jälkeen lähdemme hotellin uimahalliin. Jätkät metelöivät käytävillä, ja kun minä ja Minna pääsemme pukuhuoneeseen, olemme tosi helpottuneita, ettei meidän tarvi hävetä poikien melun takia. Katsomme toisiamme silmiin ja nauramme. Meistä on tullut melkeinpä parhaat kaverit. Menemme laittamaan uimapuvut päällemme, jonka jälkeen menemme altaille.
Jätkät tulevat viiden minuutin päästä. "Mikä teillä noin kesti?" Kysyn ja hymyilen, kun Joonas tulee vierelleni. "Niko unohti pyyhkeen!" Joonas nauraa. Katson Minnaa, ja alamme nauramaan. "Joonas, mul on sulle haaste" sanon epäillen Joonaksen taitoja. "No?" Joonas naurahtaa. "Hyppää saksalainen kympistä!!!!" Räkätän Joonaksen vieressä. "Jos joku ammattilaine osais opettaa..." Joonas mumisee. Otan Joonasta kädestä kiinni ja vedän hänet perääni. Kaikki muut kävelevät perässäni. Opetan kaikille, miten se tehdään.
Lähden itse kymppiin. Ei kestä kauaakaan, kun hyppään, teen voltin ja tulen istualteen altaaseen. "Wow!!!" Kaikki huutavat. "Joonas sun vuoro, ei oo pakko tehä volttia" katson Joonasta epäillen. Joonas lähtee kymppiin ja on siellä monta minuuttia. "Tuu jo!" Tommi huutaa ylös. "Menikö jänis pöksyyn?" Joel nauraa altaan vieressä. Silloin Joonas juoksee toisesta päästä hyppyrin reunaan ja hyppää istualteen. "Ai" Joonas huutaa ja nauraa noustessaan altaasta. "Mihi sattu?" Nauran ja kysyn, vaikka tiedän jo vastauksen. "Joku varmaa puukotti mun peppua!!!" Joonas nauraa. "Oon helpottunu et se joka hyppäs olit sä, koska muut kiroilis tääl ja kaikki pienet oppis" nauran ja katson Joonasta, joka katsoo pakaroita, jotka ovat ihan punaiset. "Joo no varmaa ainoo hyvä puoli" Joonas nostaa katseensa meihin kaikkiin ja nauraa.
"Joonas, sit ku lähetää nii mee kattoo mun ig story!" Joel nauraa. "EI" Joonas nauraa ja yrittää ottaa Joelilta puhelinta pois. "Nii ja no iha vaa julkasuki! Laitoin sen storyyn ja iha videonki!" Joel nauraa. "Voi Joel pieni, ei saa kiustata" esitän viisasta.
Lähdemme pois altailta. Menen Minnan kanssa saunaan ja olemme siellä varmaan puoli tuntia. "Mä lähen nyt nii pojat ei ihmettele mis viivytään, ja nehä ei jaksa oottaa kauaa" Sanon ja Minnakin tulee. Menemme pukemaan, ja odotan Minnaa, että hän saa puettua. Katson Joelin ig storyn. "Minna kato!!" Nauran niin, että varmaan kaikki kuulevat. Minnakin yhtyy nauruun.Avaamme pukuhuoneen oven ja näen Joonaksen seisomassa selkä vasten minua, joten päätän säikäyttää tämän.
"Pöö" huudan Joonaksen korvaan. "Hui vittu!" Joonas huutaa ja suutelee minua. "Onko ollu kivaa?" Joonas kuiskaa korvaani. "On" vastaan ja halaan tätä. "Y/n ja Joonas on söpömpii ku Niko ja Minna, ne ei koskaa pussaile" Joel jatkaa vittuilujaan. "On neki söpöjä!" Huudan ja lyön Joelia käteen hiljaa.
"Ai vittu" Joel huutaa ja lähtee perääni juosten. Menen edellä kolme metriä, ja vastaani tulee aita, joka on 140cm korkea, hyppään tämän yli. "Mitä vittua y/n?" Joel nauraa ihmeissään. Joel lähtee pois ja minä hyppään aidan yli ja hiivin Joelin takana, kunnes hyppään tämän reppuselkään.Joel kantaa minut reppuselässä muiden luo. Hyppään pois ja samalla kaadan Joelin maahan ja hän kaatuu istualteen. "Voi vit- y/n!" Joel huutaa ja nousee ylös. "Sulle kuule taitaa olla noi kaatumiset jo ihan arkisia" Aleksi avaa suunsa vihdoin. "Y/n nyt vaa on nii taitava kaikessa!" Joel nauraa katkerasti. "kaikessa, ootkos kokeillut sen kaa?!" Aleksi nauraa. "Aleksi lo-pe-ta! En todellakaa" Minä sanon.
Lähdemme kaikki hotellihuoneeseen takaisin.
______________________________________Taas oli vähän pidempi osa, mutta toivottavasti silti tykkäsitte!<3 Näitä tarinoita on tosi kiva tehdä, joten yritän tästä lähtien tehä joka päivä:)
YOU ARE READING
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanfictionsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022