On seuraava päivä häiden jälkeen.
"Lähetään" Joonas sanoo ja alkaa pakkaamaan tavaroitaan. "Siis täh? Minne?" Kysyn ihmeissäni.
"Näät sitten! Mut ala pakkaamaan jo" Joonas sanoo pakatessaan tavaroitaan.Pakattuamme tavaramme, lähdemme Joonaksen autolla johonkin, mutten tiedä minne. "Kerro jo!!" Huudan koko ajan. "Se on yllätys!" Joonas vastaa.
Pian olemmekin lentokentällä. Astumme lentokoneeseen ja pian lentokone nousee. "Mua jännittää, en koskaa oo ollu lentokonees" vastaan ja tärisen jännityksestä. Joonas hymyilee ja kietoo kätensä minun käteni ympärille. "Sun ei tarvi pelätä" Joonas lohduttaa.
Herään siihen, kun lentokone laskeutuu. "Italia!!" Kijun huomatessani, että olemme Italiassa. Astumme lentokoneesta. Tästä seikkailu vasta alkaa.
Lähdemme lentokentältä hotelliin, jossa jätkätkin ovat. "Ai, teki ootte täällä" sanon ja hymähdän. "Minna tulee tänne huomenna, koska ei ehtinyt tänään" Niko kertoo.
Kaikki muut lähtevät syömään tämän hotellin ravintolaan, paitsi minä ja Joonas. "Tää oli sulle häälahja, mut mennää vielä johonki kahestaanki" Joonas sanoo ja suutelemme. "Ai sori. Unohin rahat tänne" Joel yllättää meidät ja hakee rahat. "Joo, ei se mitään" vastaan ja odotamme, että Joel lähtee pois. Kun Joel laittaa viimein oven kiinni, alamme nauramaan.
Puolen tunnin päästä jätkät tulevat takaisin. "Huh, tällä kertaa en yllättäny" Joel nauraa. "Et onneks" naurahdan hieman.
*Illalla*
"Tuu, käydään ulkona" Joonas sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. "Mitä te sinne meette tekee" Tommi ja Olli huutavat samaan aikaan virnuillen. "Hengaa vaa" Joonas sanoo laittaessaan oven kiinni.
Kävelemme erääseen kauniiseen Venetsian puistoon. "Täällä on kaunista" sanon ihastellen puistoa. "Mut sä teet tästä kauniimman" Joonas myöntää ja pitää kädestäni tiukemmin kiinni. Hymähdän ja katson Joonasta suoraan silmiin. "Pitäisikö meiän kertoo instagramissa, et ollaan yhes?" Joonas kysyy. "Voijaan me" sanon. Joonas ottaa puhelimen esiin ja ottaa meistä kuvia. Yhdessä Joonas pussaa poskeani, jonka päätämme olevan paras. Joonas kirjoittaa kuvaan "Tämä ihana nainen on mulle tärkein. Meillä on yhteinen vauva. Olemme olleet yhdessä jo kaksi vuotta, aika on mennyt nopeasti, mutta jokaisesta hetkestä ollaan nautittu... Tai tietenkin poissuljettuna yksi hetki, sitä emme enää muistele. Mennään eteenpäin, niinkuin siirryimme siitäkin. Kiitos sulle ja Feetulle kaikesta, myös Fannille, Nikon ja y/n vauva..." Joonas julkaisee tämän ja 10 minuutin päästä kuvassa on paljon onnitteluja, mutta myös kysymyksiä "Nikon ja y/n vauva?" Kaikki ihmettevelät tätä. Siitä emme kerro koskaan someen, vaikka jotkut varmaankin arvasivat.
______________________________________Kiitos jokaiselle, joka lukee tätä tarinaa! 1k+ lukukertoja...mitääh?<3
BẠN ĐANG ĐỌC
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanfictionsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022