*skipataan nyt reilusti, 9kk eteenpäin"
Olen Joonaksen kanssa yhdessä vieläkin. Minun ja Nikon vauva syntyi 2kk sitten. Olemme päättäneet, että olen vauvan "päähuoltaja" ja vauva menee Nikolle silloin tällöin. Vauvalla oli kastajaiset eilen. Vauva on tyttö, ja sen nimeksi tuli Fanni y/m/n Porko. Fannilla on ruskeat paksut hiukset ja vihreät silmät. Hän näyttää Nikolta.
*Kotona*
Olemme suunnitelleet häitä ja häät olisivat jo viikon päästä. Lähetän vielä viimeisetkin kutsut. "Mä oon sun kaa onnellinen, en enää rakasta Nikoa muutaku kaverina" totean ja suutelen Joonasta. "Mäki oon onnellinen ja rakastin sua silläki hetkellä, ku meil oli riitaa" Joonas sanoo.
*Hääpäivä*
On meidän hääpäivä. Joonas on lähtenyt jätkien kanssa, ja minä olen Aidan, Marian, Josefiinan, Elinan ja Stellan kanssa. Laitan häämekkoni päälleni ja Maria tekee kampaukseni.
"Oii, ootpa sä kaunis!" Aida ihastelee. Hynyilen leveintä hymyäni. Feetu ja Fanni ovat vanhempieni kanssa, ja he tulisivat häihin. Elina meikkaa minut. Nyt olen valmis lähtemään, Jonas on odottamassa minua kirkolla.Kirkon pihassa isäni odottaa minua, ja lähdemme sisään. Joonas odottaa komeana, niinkuin aina, alttarin edessä. Hymyilen ja Joonas hymyilee takaisin. Kävelen kirkon käytävää pitkin ja välillä vilkuilen ympärilleni.
Isäni jättää minut alttarin eteen, ja Joonas hakee minut. Nyt olemme alttarilla.
Skipataan puheet jne*
"Tahdotko sinä, y/n y/m/n y/s/n, ottaa Joonas Henrik Porkon aviomieheksesi, ja rakastaa häntä elämän loppuun asti?" Pappi kysyy. "Tahdon" vastaan ja hymyilen. Tämän jälkeen suutelemme, ja olemme aviopari!
______________________________________
Sori ku skippasin niin paljon, mut toivottavasti silti tykkäsit<3
ESTÁS LEYENDO
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanficsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022