Tietoja sinusta:olet 24v nainen, sinkku.
Olet baarissa ja yhtäkkiä näet Joonaksen. Menet Joonaksen luokse ja kysyt:-O-ootko Joonas Porko?!!
-oonhan mä, Joonas vastaa.-istu alas, haluutko jotain?
-jos bissen ottaisin, vastaat.
Joonas hakee sinulle bissen ja sanoo: -ole hyvä. -kiitos, vastaat.
Pidätte kivaa tunnin ajan ja sitten Joonas kysyy puhelinnumeroasi ja annat sen hänelle.Kotonasi
Menet nukkumaan ja mietit illan tapahtumaa. Nukahdat ja aamulla heräät siihen, että Joonas soittaa sulle.
-Moi! Mulla oli tosi kivaa sun kaa. Haluun tavata sut uusiks, onnistuuko? Joonas kysyy.
-Tietenki!!! Missä? Kysyt.
-Jos tulisisit mun luo?? Joonas kysyy innostuneena. -joo, käy, vastaat.
-tuu meille vaikka heti, osoite on ********** 167, Joonas toteaa.
Lopetat puhelun ja alat valmistautua.Joonaksella
Koputat oveen ja Joonas avaa oven. Hymyilet ja Joonas hymyilee takaisin.
Menet sisälle ja kysyt hetken hiljaisuuden jälkeen -mitä tehään?
-aattelin et käytäisiin kaupas ja ostettais leffaherkut ja joku leffa??Joonas ehdottaa.
-no eiköhän sit lähetä? kysyt ja lähdet ulos. -hei oota viel vähä! Mun pitää vielä laittaa kengät ja takki, Joonas toteaa naurahtaen.
-anteeks, sanot naurahtaen.
Menette autoon ja lähdette kohti kauppaa.Kaupassa
-ostetaan sipsei, sanot nopeasti ja lähdet menemään ja Joonas tulee perässäsi. Otat sipsipussin koriin.
-mikä leffa otetaa? Joonas kysyy.
-kauhuleffa tietenki, sanot.
-okei, Joonas sanoo.
Kassalla olet ottamassa jo rahaa kunnes Joonas maksaa ja hymyilee.
-oisinhan mäki kyl voinu, katsot Joonasta hymyillen.
-et ois, Joonas sanoo.Joonaksen luona
Alatte katsoa leffaa. Katsot Joonasta joka ei edes katso leffaa, koska sitä pelottee, joten hän katsoo vain sinua.
-pelottaaks? Kysyt ja naurahdat leikkimielisesti.
-en oo koskaan kattonu kauhuleffoi, ko ne on nii pelottavii, Joonas toteaa nolostuneesti ja nauraa.
-ei se haittaa, hymyilet ja jatkat leffan katsomista. 2 tunnin päästä leffa loppuu ja kello on jo 13.30.Veljesi soittaa sinulle. -mun veli soittaa, sanot pikaisesti ja vastaat.
-moi! veljesi sanoo.
-moi, mitä asiaa? kysyt.
-sitä vaa et missä viivyt? Et oo tullu vielkää tänne, veljesi sanoo.
-siis...mihin? Kysyt nolostuneena.
-meijän pikkubroidin kastajaisiin, veljesi tympeentyy ja huokaisee.
-ei vittu oon iha eri puolel Suomee, sanot tosi nolostuneena.
-missä???!! Veljesi kysyy vihaisena ja naurahtaa.
-ööö... Totaa... Oon Joonas Porkolla... vastaat pikaisesti.
-siis Blind Channelin Joonaksella? Et voi unohtaa oman broidin kastajaisii, veljesi toteaa jämäkästi.
-nii siinä pääs käymään... Sanot.
YOU ARE READING
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanfictionsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022