Liian ihana Joonas

201 7 1
                                    

Herään Joonaksen vierestä klo 10.00. Muistelen eilistä ja sitten muistan sen mitä tapahtui. Minua kaduttaa se paljon, mutta oli se ihan kivaa... Toivon vain, etten ole raskaana. "Joonas!! Mihin aikaan Tommi tuo Feetun?" Lähes huudan Joonaksen korvaan. "Älä huuda, mut tais olla 12.00" Joonas selittää. Menemme syömään aamupalan. Syödessäni ajattelen vain eilistä. "Mitä sä mietit?" Joonas kyselee jatkuvasti saadakseen vastaukasen. "Eilistä, mua kaduttaa" sanon allapäin. "Hei, se oli yks kerta, olit kännissä, jos oisit raskaana, me piettäis se lapsi" Joonas lohduttaa, ja minua ihmetyttää miten Joonas ottaa asian niin rennosti.

Aamupalan jälkeen lähdemme kävelylle ja samalla käymme kaupassa. Ostan Feetulle vaippoja ja vaatteita. Kassalla tappelemme siitä kumpi maksaa. Myyjä katselee vierestä hermostuneena. "Sori" sanon ja sillä välin Joonas ehtii maksaa kortilla ostokset. "Voi vittu" nauran vierestä.

Lähdemme kaupasta kotiin, jonne menee vielä 4km. Niko ja Minna tulevat meitä vastaan. Joonas jää puhumaan Nikon kanssa eilisestä, Minnakin tietää jo, koska Niko kertoi. "Mua ei haittaa, koska olitte kännis" Joonas sanoo. "No ei oikeestaan muakaan, kunhan sitä ei tapahu enää" Minna selittää. Katson Nikoa tämän koko ajan ja Niko katsoo minua. Jatkamme matkaa. "Mennään huomenna baariin?" Joonas ehdottaa. "Joo!" Minä innostun.

*Kello 12.00*
"Moimoi!" Huudan Tommille, kun olemme hakeneet Feetun. "Heippa" Joonaskin hyvästelee. "Moi" Tommi sanoo ja menee sisälle. "Mun pitää mennä tänää studiolle" Joonas sanoo. "Okei, kyl mä ja Feetu pärjätään" sanon. Lähdemme kotiin.

"Voin vaihtaa Feetulle vaipan" Joonas sanoo, ottaa pojan syliinsä ja pussaa tätä otsalle. "Miks oot yhtäkkiä noin ihana?" Kysyn Joonakselta ja seuraan tätä vessaan. "Väitäks etten muulloin oo?" Joonas heittää vitsillä. "En tietenkään! Mut oot vaa yli-ihana" jatkan kehumista. Menen katsomaan puhelintani. Pian Joonas vie Feetun nukkumaan. Hetken kuluttua hän tuleekin jo takaisin. "Moimoi rakas" Joonas sanoo ja tulee suutelemaan minua. "Ketkä tulee sinne?" Kysyn. "Ainoastaan mä, Joel ja Olli" Joonas selittää.

30 minuuttia sen jälkeen, kun Joonas on lähtenyt, Niko tulee meille etsimään Joonasta, mutta ei tiennyt, että Joonas on studiolla. "Joonas meni studiolle" huikkaan ovelle. "Aa. Kui kauan menee?" Niko kysyy. "Puol tuntii" vastaan. "Tuu vaa oottaa sitä"
"Joo. Itseasiassa mul on sullekki asiaa eilisestä" Niko paljastaa. "Niin?" Kysyn. "Se oli iso virhe, mut kivaa..." Niko mumisee. Katson Nikoa pitkään. "Mustaki se oli kivaa, mut mua kaduttaa vitust" myönnän vihdoin. Pian olemme vain parin sentin päässä toisistamme. Suutelemme pitkään, onneksi ei mitään pahempaa. Lopetamme tämän, kun Feetu alkaa itkemään. "Voi vittu" sanon ja lähden Feetun luo.

Nikon pov

En edes tiedä, miksi teemme noin, mutta rakastan y/n:ää vähän... Mutta Minnaa vielä enemmän, tietenkin.

Y/n:än pov

Tulen takaisin, kun saan nukutettua vihdoin Feetun. "Sori Niko...mut mä rakastan suaki vähä... Sillälailla..." Selitän punastuneena. "En mä tätä Minnalle enkä mun parhaalle kaverille haluu tehä, mut en voi mitää et veät puolees" Niko selittää ja ottaa kädestäni kiinni. Hymyilemme katsoemme toisiamme silmiin, mutta säpsähdämme äkkiä, kun Joonas avaa oven. "Mitä Niko tääl tekee?" Joonas kysyy. "Aattelin vaa jos mentäis elokuviin joku ilta jätkien kaa, kysyin sulta ku muut ei vastannu viesteihin"
Niko selittää. "Joo sopii" Joonas sanoo.
"Joo no moikka" Niko sanoo ja lähtee.

______________________________________
Toivottavasti tykkäsitte tästä osasta<3

Life with Joonas [ Joonas x reader ]Where stories live. Discover now