saiya rasa ada yang pelik dengan tajuk book ni kan ?
🤣🤣 Maaf ya bun.
sebenarnya farah dapat idea ni dari book someone dalam ni..
baca punya baca PAP! dapat idea nak buat book baru.. ha ni la jadinya.So enjoy nae ? 🥀
----------------------------------------
"woii nerd ! kau siapkan kerja sekolah aku ! Esok aku nak kau hantar dekat atas meja aku faham ?!"jerkah makhluk tuhan bernama Kim Taehik. Aku buat-buat muka dan perlahan-lahan aku mengangguk. hmmm biasalah nerd kan.
"dahlah pergi, nanti cikgu suwegg datang Kene denda lagi.."kata aku tanpa melihatnya. Kim Taehik mula menghembus-hembus nafasnya. Deyy tambi nanti keluar lah taik hidung kau adoii haii..
"Janganlah bengapkan lagi hidung tu.. tau lah mancung jangan lah buat macam tu.."kata aku dengan selamba bapak dia. Kim Taehik pun pergi meninggalkan aku ha panas lah tu.
Aku hanya tersenyum kecil. hmm biasalah mulut aku ni jahat muka aku ni je yang nampak nerd. Dengan cermin mata tebal 4 inci. Bapak ahh.
+++
Rehat pun dah menjelang aku pun bersiap nak pergi kantin. Datang pulak si pendek bernama Jeman menghampiri aku dengan wajah gembiranya.
"Hai awak ! Jom rehat dengan saya.."pelawa Jeman. Aku hanya mengangguk dan seketika Jeman menarik tangan ku membuatkan aku ingin nak terbang.
ey Jeman ni suka-suka je tarik tangan aku. Dahlah aku ni ringan bak kapas, bila-bila masa je aku boleh melayang keluar angkasa -_-
Sampai dekat kantin, aku pun cari tempat duduk. Setelah itu Jeman pun membawa 2 bungkus makanan. Baru nak bersawit-sawit dengan Jeman ha muncullah sekumpulan makhluk tuhan ha sape lagi kalau bukan Kim Taehik and the geng.
"Ewah ewah ewah..seronok je dating.."sesedap tahi nenek kau cakap aku dating. Ey aku tepek juga makanan ni dekat muka alien dia tu.
"Mana ada kitorang dat-----"percakapan aku terpotong apabila Jeman bersuara.
"Yes, memang pun kitorang dating asal ?" mendengar je perkataan Jeman, Taehik sudah berasap.
"Yakkk jangan lah gaduh sini.. gaduh lah tempat lain, kang aku sepak dua-dua bontot korang nanti.."kata aku. Aku pula yang panas tengok diorang ni, asal jumpa je gaduh, asal jumpa je gaduh...hmmm
"Ewah nerd, kau makin berani eh..bila dengan Jimin bukan main berlagak eh..bila dengan aku takut pulak.."
"Kau bukannya tuhan nak aku takut...aku bersuara pun sebab aku rimas bodoh ! kenapa eh setiap hari kene hadap muka Alien dari planet zepeto kau ha? Takde ke muka orang lain dekat dalam sekolah ni ?"minyak naik, minyak naik !
"Tak, asal kau marah sangat ni hah ?"
"mana ada marah ! Saya kecewa !"
"Dah tu asal kau kecewa.."
"Aishh bodoh betullah bercakap dengan kau..jomlah Jimin, sakit hati betol tengok muka Si Taehik ini...you know jijiksss? Dah² ppali!!!"
"WOI NERD !! WOII!!!"lantak lah kau sana, panggil macam mana pun aku takkan toleh belakang. Buat sakit hati aku je dengan muka alien tahap babun kau tu..
Jimin aku tarik sampailah dekat kelas. Takde mood nak makan.
"Mira, wow seumur hidup saya tak pernah pun awak melawan cakap si Taehyung tu.."
"takde maknanya.. saya geram tau, dah lama saya pendam.. eishhh kalau aku bomohkan dia suruh mengandung baru tau..."
"Hah? Bomoh ?"
"hmmmmm takdelah.. dahlah awak pergi dekat kelas awak, dah nak mula ni..."
"Hm okey , take care dear.."haish si Jeman ni kalau tak bagi ayat cair tak sah dia ni... Maka dengan itu aku pun disahkan meninggal dunia pada waktu itu akibat terkena ayat cair dari park Jemang...
maaf kalau hamber~ 😭
harap korang terhibur lah dengan first chap ni..❤️
votement okey ! ><
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Fanfic+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...