saya mahu tamatkan ini ff sebelum masuk ff yang baru!! fighting for me! 😭
-----------------------
Disini terlihat 6 jejaka hensem sedang bergelak ketawa. Masing-masing rindukan si Taehyung. Disebabkan sudah 5 bulan Taehyung tidak sekolah, mereka seperti mayat hidup.
Kekurangan satu member membuatkan mereka tiada tenaga. Dah macam hilang bini jugak author tengok ni😂. Sedang mereka bergelak ketawa muncul satu suara membuatkan mereka berhenti.
"Wehh, korang dekat sekolah okey tak?"
"Mana okey nye kalau kau takde.."
"Alolololo hyung-hyung ku sayang.. Takleh hidup tanpa taetae lah ni"
"Palaotak kau.. Tapi betullah tu"
"Eleh rindu cakaplah rindu, malu-malu kambing pulak"
"Diam kau.."
"Tak suweglah hyung ni.. "
"Suweg dia hilang masa Taehyung tak sekolah 5 bulan tu.. Haaaa"
"Diam kau hyung.. Menyebok jelah"
"Hyung meow kita ni comel lah"
"Kau Kook diam, aku pukul pakai penyapu kang"
"Okey² sorry-sorry.. "
"Btw, kau dengan Mira okey ke? Takde apa-apa masalah? "
"Takde pun, cuma aku ni ha asyik mengidam makan itu ini, kesian pulak tengok dia bekerja siang malam.."
"Aku tengok korang ni macam laki bini lah.. Si Mira tu laki kau pulak bini dia.. Ish tak faham aku"
"Weh takkan lah kau takde rasa apa-apa selama kau duduk dengan dia.. "
"Maksud hyung?"
"Alah.. Kau pun tau kan"
"Hah? "
"Bebal betullah hyung ni, hyung ni minum ketum ke apa"
"Sial! orang mengandung mana boleh minum ketum! Aku tumbuk muka kau kang naya joyah"
"Apalah hyung ni, orang gurau je"
"Orang mana gurau ni.. "
"Ishh... Dahlah"
"Semua bebal... "
"Hyung!"
"Maksud si Kookie ni, kau tak fall in love ke dengan si Mira tu lahh semuanya bodoh"
"Ohhh.. Ehmmm hehehe"
"Hehehe kau adalah tu"
"Hyung.. Manusia mana tak jatuh cinta bila tinggal serumah"
"Yelah tu, cuba kau tinggal serumah dengan joyah mau naya setahun kau"
"Ewww not my tasty lah hyung... "
"Not my tasty konon, aku lesing kang"
"Ha macam mana? Sejak bila kau jatuh cinterrr dengan si Mira tu? Bukan kau dengan dia musuh sejuta abad ke?"
"Memanglah musuh tapi tulah tetiba jatuh cinta pulak ehehehe"
"Si Mira tu suka tak dengan kau? "
"Entahlah hyung.. Mana nak suka dia, aku jadi macam ni.. "
"kau jadi macam ni pun mesti ada sebabnya cuma kita tak tau apa punca semua ni terjadi, kalau tak pun kenapa kau tiba-tiba boleh mengandung en.."
"Ye tak ye jugak.. "
"Kalau macam tu kita siasat je mana tau kita tahu punca Taehyung jadi macam ni.. "
"Kalau nak siasat mesti kene tanya Mira"
"Asal pulak? "
"Yelah kan dia je perempuan... "
"Amboi-amboi apa yang korang sembang ni hah sampai aku berdiri macam pocong dekat sini pun korang tak perasaan ke.."
"Ehh Mira... "
To Be Countineud
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Fanfiction+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...