°𝖈𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 12°

254 31 3
                                    

.....
aku malas nak cakap...
lantak koranglah...

----------------------

Tae pov

menggigil-gigil aku pegang pregnanty test. Huwa aku berdebar siak..

Kaki aku, aku hentak-hentak dekat lantai. Berdebar nak mateyyy tunggu result pregnanty test tu..

Bawak bersabar Tae.. kau tak mengandung punya, kalau tak mengandung pun habislah aku kerat si Mira.

Aku gigit kuku kaki jari tangan ku.. sebelah lagi aku pegang pregnanty test. Ya tuhan kau ubahkan lah pregnanty test tu jadi negatif.

Kalau mak aku tau yang aku mengandung macam mana... Bapak ahhh mesti dia kutuk aku SAJAT .

ada suatu hari dulu, aku pernah main dengan perempuan. Silap-silap mak datang terus dia panggil aku sajat.

wtf! Main dengan perempuan pun dah kena panggil sajat bukanya orang lain tapi mak aku sendiri.. //smile in pain//

sesekali mata aku terpacak melihat pregnanty test ditangan kiri aku. Terus terbeliak mata plus jatuh dari mangkuk tandas tempat aku duduk tadi.

2 Line!!!!!! ‼️⁉️

Masyaallah... Benarlah kata si Mira, yang aku MENGANDUNG!!

ANAK SIAPA YANG AKU KANDUNG NI SETAN!!!! KAU KE YANG BUAT TUT DENGAN AKU!!!

aku dah pasrah...
aku nak bunuh diri....

aku keluar dari tandas dan terpaparlah wajah mira. Aku terus memeluknya dan air mata jantan aku mula mengalir.

sial. Kenapa aku boleh mengandung? Aku tak pernah pun mengandung kan anak orang lain. Kenapa aku yang Kene?

Mira menepuk belakang aku tanda dia tau yang aku pregnant. 2 Line, merah menyala 2 garisan tu. Nak tunjuk yang aku ni jantan yang tengah mengandung.

Sementara itu, aku masih memeluk dan menangis dalam dakapan Mira.

to be continued

𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔Where stories live. Discover now