Huhuhu dah lama farah tak pun chap... Sorry sangat-sangat 😖😖
----------------------
"Mira!! OOO Mira!!!"jerit Taehyung dalam bilik menyebabkan Mira yang sedang main telefon terjatuh. Mira bangkit dari rebahannya lalu menuju ke bilik.
"Kau apasal menjerit macam orang nak beranak bodoh!!"
"Alah..janganlah marah, aku panggil kau dari tadi kau tak dengar tu yang aku jerit tu"auto mood Taehyung jadi manja. Mira hanya mengempal tangannya. Geram dia dengan si taehik ni.
"Bodoh!"Mira membaling bantal miliknya tepat dimuka Taehyung.
"Padan muka kau! kau jerit dahlah macam orang nak beranak, tu perut kau tu baru masuk 4 minggu.. eishh kau ni aku sepak terberanak jugak kau ni karang.."
"Hehehehe, soweyy.. Mira bawaklah aku jalan-jalan, bosanlah duduk dalam rumah ni, asyik terperap je"
"Ha yelah, gi siap... Kebetulan aku free hari ni"
"YES!!! ok aku siap sekarang jugak!!!"
"Oiii sedar sikit yang kau tu pregnant! Nanti gugur sendiri merana.."
"Yee taulah.."
++++++
Disini mereka sedang berjalan-jalan ditanam bunga memandangkan musim bunga sudahpun tiba. Keindahan taman bunga itu membuatkan Mira kagum.
"Nampaknya musim bunga dah tiba.. jom beli aiskrim, kau nak aiskrim tak?"
"Ofcos aku nak..."
"Heh makan je kerja kau..."
"Do i care.. ada nampak aku kesah?"
"Sial..."
setelah itu mereka pun membeli 2 con satu aiskrim coklat dan satu lagi aiskrim vanilla. Masing-masing pilih aiskrim fav ye.. huhuhu 😌
mereka pun mencari tempat lalu duduk disatu kerusi yang berada dibawah pokok sakura. Bunganya pun mekar-mekar sahaja. Nampak cantik dan indah. Suka Mira melihatnya.
"Cantik gila musim bunga tahun ni.. dulu taklah banyak mana bunga-bunga macam tu.."kata Mira.
"Tu tandanya tahun ni special sikit.. yelah bunganya cantik sebab kau.. kau pun cantik macam bunga tu"
Deg!
Jantung Mira mula berdetak laju.
"Babi, dia cakap aku cantik siakk!! Ya Allah tak pernah pun orang puji aku!!!!!!"kata Mira didalam hati.
"Asal muka kau merah? Aku salah cakap ke?"
"T-taklah! M-mana ada!"
"Cehh... Btw sedap do aiskrim ni"
"H-hey! Jangan makan banyak sangat, ingat kau tu pregnant nanti sakit perut mengaung macam anjing kau memalam buta.."
"Kau cakap aku anjing..."
"Memang pun..."
"Babi betul minah ni..."
To be continued
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
أدب الهواة+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...