sabar... Nak sangat habis ke? Lek lu 😌😂
--------------------------
Busan..
Terlihat ada satu kawasan yang rumahnya ada satu itupun rumah terbiar masih kukuh disitu. Mira dan juga Taehyung masing-masing memandang kearah masing-masing.
Rasa cemas dan gentar sudah dirasai oleh Mira dahulu kerana takut akan sihir ini tidak dapat dipulihkan.
Mira pun melangkah pergi ke rumah tersebut sambil membimbing tangan Taehyung yang sudah mula takut dan bergetar.
Sampai didepan pintu, baru ingin diketuk tiba-tiba pintu rumah tersebut terbuka sendiri lalu mengeluarkan asap putih. (Dah macam cerita hantu tv3 pulak 😒)
Mira tanpa ragu mula masuk dan terlihatlah di sekeliling rumah itu berkain merah. Diikat disana dan disini. Ada juga tengkorak rusa malah ada juga tengkorak manusia.
Rasa seram mula dirasa oleh Mira. Muncullah didepannya ada orang tua sedang membaca sesuatu yang tidak difaham sama sekali.
"Hsjjsnszms mambang tanah hijau mambang udara segar mambang diawan ada burung puyuh.. Aganssksmsjisnsh"
Habis semua pasal geografi disebutnya. Mira hanya memandang pelik kearah orang tu itu. Tidak difahaminya sama sekali apa yang dibaca oleh orang tua tu.
"Atuk... Ooo atuk bomoh?.. "
"Sghansbshjaja ikan masin dua seringgit ajsnjsanssjjsn... "
"Atuk.. Ooo atuk, atuk ni pekak ke Ape.. "
"Kamsnjskanajka oooo air melloww... Jannsjansnsja"
"ATUK! SIAL BETUL ATUK NI DARI TADI AKU PANGGIL SATU PERKATAAN PUN TAK MASUK DALAM KEPALA HOTAK ATUK NI! " jerkah Mira kuat membuatkan atuk tadi terdiam sambil menjelirkan lidah.
"Bluekk.. "
"Sial!" marah Mira. Taehyung yang terkejut segera menahan Mira daripada menumbuk si atuk bodoh tadi.
"Nak apa datang sini? "
"Aku nak kau batalkan sihir dekat badan kawan aku ni..."
"Ha? Sihir? Bila masa pulak aku sihir dia? "
"Babi betullah atuk ni.. Kawan saya ni kene sihir sebab ada orang benci dia.. Bodoh! "
"Hah? Maaflah tak kenal.. Bukan anak atuk.. "
"Orang tua kan?!!! "Mira ingin menumbuk muka atuk tu tetapi sempat ditahan oleh Taehyung.
"Mira bawak bertenang.. Kita datang sini sebab nak batalkan sihir ni"
"Huh... Macam mana aku nak tenang kalau dia ni bodoh dia baca apa tah aku pun tak tau.."
"Atuk.. Saya disihir orang yang datang sini tu.. Jadi saya nak atuk batalkan sihir ni"
"Ha? Maaflah atuk peka.. Cakap kuat lagi.. "
"SAYA CAKAP AKU NAK BATALKAN SIHIR NI!! ISHHH STERES AKU! "
"oiii.. Janganlah kuat sangat kau menjerit tu, kang anak tu gugur macam mana?" kata atuk tu. Terkejut Mira dan juga Taehyung. Sudah berejam-jam Taehyung menutup perutnya sehingga tiada orang tengok tetapi atuk ni sahaja yang nampak.
"Atuk tau saya mengandung?"
"Atuk tau.. Atuk Just nak cakap, sihir ni takkan dapat dibatalkan mahupun atuk sekali pun takkan dapat betulkan balik keadaan.."
"What?! Srs ke tuk?!"
"Ye.. I am serius okey.. "
"Maknanya kandungan ni kekallah sampai saya lahirkan anak ni?"
"Ye.. "
".. Aku tak sangka pengakhiran dia macam ni .. "
To be countineud
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Фанфик+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...