Lek lu belum habis gi...,😂😂
-----------------
Sampai sahaja mereka ditaman, Mira pun duduk disalah satu kerusi kayu bersama Taehyung. Sedangkan Jimin hanya menunduk kerana malu akan Taehyung setelah apa yang dia lakukan kepada Taehyung.
"Ha cakaplah.." kata Mira sambil menyilang kedua-dua tangannya. Jimin masih juga tidak mengangkat wajahnya.
"Apa ni Mira? Dia ada benda nak cakap dengan kau ke?" tanya Taehyung.
"Aku tarik korang berdua ke sini sebab nak settle kan masalah kita semua. Cepat lah cakap Jimin-ah! Kenapa kau terjegat dekat situ! Aku ada banyak benda lagi nak buat lepas ni" tengking kecil Mira kearah Jimin. Terhinjut sedikit bahu Jimin apabila mendengar suara Mira naik.
"A-aku... Aku..."
"Aku apa Jimin? Cakaplah..."
"Aku nak minta maaf dekat kau..."
"Minta maaf? Maksud kau?"
"Maksud aku.... Semua nya yang aku buat dekat kau, perbuatan jahat aku dekat kau"
"Hah? Jap, aku blur.. Memanglah kau buat jahat dekat aku, masalahnya kau buat jahat aku dekat mana?"
"Sebab... Sebab.. Sebab aku sihirkan kau untuk mengandung"
"APA?!"jerkah Taehyung lalu berdiri memandang tajam kearah Jimin yang membuatkan Jimin terkedu langsung mengalirkan air mata.
"Kau sihirkan aku Jimin? Kenapa kau perlu sihirkan aku sedangkan aku tak buat apa-apa dekat kau. Aku just jeles je tengok kau dipuji satu sekolah tak lebih dari tu.. Kenapa sampai tahap macam ni Jimin?! JAWAB AKU JIMIN-SSI!!!!" tengking Taehyung lagi. Jimin sudah benar-benar membuat Taehyung sakit hati yang mendalam. Tidak disangkanya dialah yang menyihir dirinya. Selama ini dia sahaja yang menanggung beban yang begitu berat dipikul.
"Aku cemburu tengok kau selalu dekat dengan Mira.. Aku tak suka korang mesra, disebabkan aku ikut emosi aku tak sedar yang aku buat kerja paling bodoh dalam hidup aku!.. Semuanya sebab kau Taehyung, sebab aku benci kau sangat-sangat." kata Jimin dengan jelasnya. Taehyung sudah mengalir air mata lalu terduduk menahan perutnya.
"Disebabkan inilah aku datang untuk minta maaf dekat kau dengan Mira. Aku nak korang berdua maafkan segala perbuatan jahat aku dekat korang. Maafkan aku Tae, Mira.. " Kata Jimin lalu ingin menyentuh bahu Taehyung tetapi Taehyung menepis kasar tangan Jimin lalu memeluk Mira.
"Jangan sentuh aku!!"
"Tae,.. Jangan macam ni, nanti apa-apa jadi dekat kandungan kau macam mana?.. " kata Mira sambil menepuk-nepuk belakang Taehyung.
"Kenapa Mira... Disebabkan aku rapat dengan kau, Jimin sihirkan aku! Dia buat aku merana Mira, disebabkan dia, Mak aku halau dan buang aku dari rumah, disebabkan dia aku tanggung rasa sakit mengandung, dan disebabkan dia jugalah aku malu dengan orang lain.. Malu dengan semua orang.."
"Maafkan aku Tae.. Aku dah insaf, aku takkan buat lagi.."
"Dahlah Jimin, lagipun hari ni kau dah nak bertolak pergi kan? Takpe biar aku tenangkan dia.. Aku harap kau bahagia dengan orang lain dan takkan pernah buat benda bodoh ni lagi..."
"Nae.. Thanks Mira, aku harap korang berdua maafkan aku, yang lain pun sama"
"Akan aku pertimbangankan.. "
"Btw kalau kau nak Taehyung sembuh dari sihir ni, kau jumpa bomoh ni dekat rumah terbiar. Tak silap dekat Busan. Alamat dia XXXX"
"Bapak gila jauh... Yelah nanti aku pergi sana"
"Aku pergi dulu, sekali lagi aku nak cakap terima kasih dan aku minta maaf atas segala-galanya.."
"Hmmmm.... "
Jimin pun pergi meninggalkan mereka berdua. Taehyung yang sudah berhenti menangis hanya tetap berada dalam dakapan Mira. Bagi Tae, dakapan Mira lah yang membuatkan Tae tenang dan hangat.
"Bagi aku masa untuk maafkan kau Jimin, sulit aku untuk melupakan apa yang terjadi hari ini dan apa yang kau buat dekat aku... " - Taehyung Kim
To Be Countineud
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Fanfic+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...