............
------------------
Dipagi hari, Mira yang sudah bersiap itu ingin memasak untuk sarapan dipagi hari.
Kelihatan mekar sahaja senyumannya. Tidak pernah Mira seperti ini. Apa dah terjadi sebenarnya? Hshshsh farah tak tau ehh tu rahsia diorang.
"masak nasi goreng kimchi jelah, bahan-bahan dah nak habis..Hmmm"kata Mira sambil membelek-belek plastik makanan yang dibelinya tempoh hari.
Hanya ada kimchi dan juga roti coklat. Haishh sudah semestinya fav Taehyung.
Sedang Mira rancak memasak ada sepasang tangan menjalar dipinggangnya membuatnya terjerit kecil.
"Ohmak! Ishh apa ni Tae, terkejut aku bongok.."
"masak apa?"
"Masak kepala kerbau.. tak nampak ke aku masak nasi goreng ni?"
"Janganlah marah, aku tanya je.."
"Ni perut kau besar semacam.. agak-agak berapa minggu ehh?"
"entahlah, nak buat check up Kene ada duit.."
"Takpe.. lusa aku bawak, lagipun lusa aku dah terima gaji"
"Okey.. tapi kalau member aku cari aku cam mana?"
"Bagitau jelah, diorang akan faham punya.."
"Aku takut diorang kutuk, and caci aku.. disebabkan aku mengandung ni"
"It's okey Tae.. kau kan lelaki yang pantang dihina.. takkan semudah tu kau nak koyak kot.."
"Ye memang, sekarangkan aku tengah mengandung memang masuk air lah jawabnya..."
"Hmmm yelah-yelah, apa-apapun bincang dulu dengan diorang.. takde papa jadilah.."
"Okey...lama lagi ke kau nak siap masak ni.."
"sabar.. kau duduk dulu, japgi aku hidang.."
"Hmm.."
to be continued
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Фанфик+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...