huhuhu tinggal 13 chap je lagi 😌
--------------
Hospital Taehik Seoul
"Okey, en-encik boleh baring sini, saya nak scan perut en-encik.."
"Dah pahal minah ni gagap... Tak pernah-pernah aku dengar, ke dia ni tertarik dengan aku.. yeahh aku tau aku hesmes huhuhuhu ehh tak boleh, sebab hati aku dah kene curi dengan Mira...huh!"
Nurse tadi menarik baju Taehyung hingga paras dada lalu menyapu gel diatas perut Taehyung. Tangan sebelah Taehyung mengenggam erat tangan Mira menandakan dia berdebar.
"Sokey.. "kata Mira dengan senyum manisnya. Taehyung mengangguk lalu membalas senyumannya.
Nurse tu pun memulakan kerjanya. Alat pengimbas tadi diurut-urutnya diperut Taehyung. Mencari seketul anak didalam perut Taehyung.
Nurse tadi terus terkejut melihat baby itu sudah bertakung didalam perut Taehyung. Maka benarlah dia bahawa dia ialah sajat semula jadi...
"a-apa semua ni?.."
"ha? Apa awak cakap?"
"t-tak de papa... okey kandungan awak dah masuk 3 minggu dan keadaan kandungan awak sihat walafiat..okey sudah.."
"Apa jantina anak saya?"
"Hmm belum dapat dikenalpasti, sebab kandungan en-encik baru 3 minggu... So kita tunggu dalam 5-6 bulan macam tu.."
"Ohhh okey..."
"nanti awak tunggu dekat meja doktor ye.."
"Okey..."
Nurse tadi pun dengan sepantas kilat dia berlari menandakan dia sudah takut dengan apa yang terjadi tadi..
"Syukurlah baby tak pape... "
"tu la, aku sampai mengidam teruk hikss sian kau..."
"Takpe,.. nah lap perut kau pastu kita balik cepat. Aku belum masak lagi ni, mesti kau lapar"
"Hehehe tau-tau je aku lapar... Kajja.."
to be continued
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Hayran Kurgu+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...