I'm back!
---------------------------
Setelah Taehyung sampai di depan rumah sewa milik Mira. Dia pun mengesat airmatanya lalu mencuba untuk tersenyum.
Diketuknya 3 kali pintu rumah itu, dan terpantullah wajah Mira yang memakai apron. Tiba-tiba senyuman Taehyung tadi mati lalu kembali menangis sambil memeluk Mira.
"omo! Kau dah kenapa ni Tae?"
"Hiks...aku kene halau Mira.."
"kena halau? Pasal kau mengandung tu ke?"Taehyung mengangguk.
"Sudah² mari masuk, nanti orang tengok jatuh imej kau sebagai lelaki..."
"arra.."
Mira menarik Taehyung untuk duduk dikerusinya. Kemudian dia melepaskan apron yang dipakainya, lalu memletakkan makanan yang dia masak ke atas meja makan.
"Tae..jomlah makan, kau tak makan lagi kan?"Taehyung hanya tersenyum kecil. Dia pun menghampiri meja tadi lalu duduk berhadapan dengan Mira.
"nah makan, btw kau tak bawak baju-baju kau ke?"
"tak, aku kene halau tanpa bawak apa-apa.. yang ada cuma phone je"
"Ohhh.. takpelah, kau tinggal je dekat sini. Lagipun rumah ni sunyi bila aku keluar"
"tak menyusahkan kau ke?"
"Tak, janji kau ada tempat teduh dengan kau yang dah berbadan dua. Tak elok tau"
"hmm gomawo..."
"Hmm dah makan-makan, kebetulan aku masak lebih"
"hahah biar aku je yang habiskan.."
"cehhh ingat akulah bongok.."
"aku gurau je..."
"wae aku dah mula cintakan kau Mira? Kalau aku ada masalah, kau mesti tolong aku.. aku rasa bersalah pulak sebab buli kau.. maafkan aku Mira, and i want to say that i feeling love to you!! Arghhh"monolog Taehyung sambil memandang kearah Mira. Tidak lupa juga senyuman manisnya.
to be continued
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Fanfiction+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...