Sebelum farah mulakan, farah nak bagitau yang ff ni tak lama lagi nak habis. So farah sambung buat TL pulak. Hope you all support me ! Silent readers pulak, thanks hshssh.. kau tak vote pun takpe, janji kau enjoy sudahlah..
------------------
Disini Taehyung yang duduk dikerusi sambil mengulas perutnya yang kian membesar. Entah berapa minggu pun saya tidak tahu.
Ditangannya ada phone sambil dia menghentak-hentak diatas meja. Gelisah dia sampai berpeluh-peluh.
Apa dia nak bagitau dengan member dia nanti?
"Haish, kalau aku bagitau yang aku mengandung... mesti aku kene sepak dengan hyung huwaaa aku dahlah mengandung kalau aku gugur, memang matilah semua ahli keluarga dia.."
"Haishh... apa nak cakap ni ehh..arghh telefon jelah!"
Taehyung pun menekan-nekan lalu menekan no hyung nya yang bernama 'Jinngok'
Tut..tut..
"He-hello.."
"Guyss!! Taehyung telefon!! wehhh Tae! Mana kau pergi hah?! Puas kitorang cari kau!!"
"hmm..aku..aku kene halau dari rumah, dan sekarang ni aku duduk dengan Mira.."
"Apa?! Kau duduk sekali dengan Mira?! Wehhh kau tak pape ke?! Macam mana boleh kene halau?!!"
"nanti aku cerita.. sekarang ni kau datang dekat alamat yang aku bagi ni"
"Dah dapat?"
"Dah.."
"Aku nak jumpa sekarang please.. kau bawaklah sekali yang lain, tapi jangan bagitau orang lain tau.."
"Okey² kitorang otw.."
tut..tut..
"Fuhhh, aishh habis basah ketiak aku.. nasib tak bau hanyir nyahh"
Tok! Tok! Tok!
"Masyallah! Bapak kejap gile sampai.. wehh tak berani aku"
Tok! Tok! Tok! 10×
"Ye-ye kejaplah bangang... Apasal babi sangat pintu ni taklehh bukak!!" Aik dia marahkan pintu ke orang dekat luar tu.. ishh ghisau ni🤣
Setelah pintu dibuka terpaparlah wajah mereka berlima yang penuh dengan hingus. Hmm serupa dengan pengemis lah.
"TAE!!!!!!"dengan ramainya mereka memeluk Tae serentak dengan esakan tangis mereka.
"YAkkk!! MATI AKU NANTI BODOH!!!!"dah serupa Tae nak beranak awal dah ni menjerit macam orang kene gigit babi HAHAHAH
"Kau pergi mana ha bongok !.. puas kitorang cari.."kata Jhope
"Duduklah dulu.. "
"Aku ada sebab kenapa aku dihalau and kenapa aku duduk dekat sini.."
"Ceritakan.."
"Panjang ceritanya..."
"Pendekkan.."
"Aku mengandung..."
"Ohhh tahniah lah..wait..WHAT?!!! KAU MENGANDUNG?!!! BAPAK GILER JANTAN BOLEH MENGANDUNG?!!!!"
"woii janganlah jerit! jiran aku kat sebelah tu mati macam mana bodoh betul.."
"Srs ahh kau mengandung?.."
"Ye.."
"Kenapa kau tak bagitahu kitorang? Kitorang ada je untuk kau..."
"Hmm aku tak nak susahkan korang.. lagipun Mira yang jaga aku selama ni"
"wehh lepas Mira berubah, gerun aku tengok dia.."
"Alah dia baiklah.. cuma dia nak balas dendam je. Taklah sekejam Firaun.."
"Cehh.."
"Dah berapa bulan? "
"Belum lagi check.. esok kot sebab esok Mira dah dapat gaji"
"Mira kerja?"
"Hmm,.."
"Baik doo minah tu... Takpe kitorang belikan baju baby untuk kau hahaha.. amacam?"
"Tak payahlah..."
"Takpe.. kitorang ikhlas apa, confirm anak kau hensem nanti kalau anak kau laki.. ni mesti laki ni.."
"Asal pulak?"
"Sebab kau kan jantan.. adoi"
"Ye tak ye jugak..."
to be continued
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Фанфик+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...