mana awek saya ni ?
ha awak ! awaklah awek saya..
votement tau !
><---------------------------------------
Tae pov
ya tuhann ! geram nya hati aku dengan minah nerd spek mata 4 inci tu !! rasa nak campak je dalam gaung ishh!!
selama ni tak pernah-pernah minah ni melawan cakap aku. Ni tiba pulak dia melawan. Setan mana yang rasuk dia sampai melawan cakap aku ni ?
entah apa yang merasuki mu~hingga kau tega~🎶
Ohh ya nama minah tu Lee Mira, budak nerd dekat sekolah ni. aku pulak Kim Taehyung, budak paling hot dan hensem dalam sekolah ni.
Aku juga dikenali sebagai Bad Boys. Hahaha tabiat aku, suka kacau perempuan, jadi buaya darat, and buli si minah nerd tu.
dekat sekolah semestinya aku ada saingan. Saingan aku ialah si Jeman tu. Syok baik sangat. Ingat dia tu alim sangat ke sampai nak protect si nerd tu. Ishh bencilah !
aku ada geng, so ya kau pun tau kan geng-geng aku. Geng-geng aku bernama Kim Seokjin, Kim Namjoon, Min Suga, Jung Hoseok dan Jeon Jungkook.
tapi kan sejak dua menjak ni, badan aku rasa lain macam. lemah je rasa tapi aku Kene kuat. Maybe penat kot ha gituwwww.
Jangan pulak cakap yang aku ni pregnant pulak. Kang aku tampor sorang-sorang nanti.
Lelaki mana boleh mengandung nyah! Wujud ke ?! hmmm ni mesti teringat masa tingkatan satu, sains bab 4 tu kan ? Ha.. ingat aku tak tau ke ha ..
tapi srs lah badan aku lain macam, rasa nak muntah je kerja tapi benda ni aku tak cakap lagi dengan member yang lain.
Hmmm buekk !! uwekkk !! 😖
sorry aku kene pergi tandas nak mun uwekk!!! uwek!!!!
to be continued
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔
Fanfic+ kau boleh bayang tak kalau lelaki tu boleh 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗡𝗔𝗡𝗧 ? + dahlah yang bunting tu 𝗕𝗔𝗗 𝗕𝗢𝗬 dekat sekolah aku !! start: 20/10/21 end: 30/1/22 [ 🚫𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘!!🚫 ] ⚠️𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐈𝐓...