°𝖈𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 9°

255 31 3
                                    

Votementlah...
tak rugi pun..
cuma support aku je..
and... aku tak paksa

mood aku: ON {warning⚠️}

------------------------

Mira pov

Sejak dua menjak ni perangai Taehyung lain macam. Asyik nak makan je, dia ni mengandung ke apa?

Kekadang nakkan yang tu, kekadang nak yang ni. Adeh pening aku dengan semua kemahuan Taehyung, kalau tak menurut, ha mereputlah dia dekat dalam bilik.

Payah betul nak pujuk lelaki tu, serupa macam prince 😌 aku rasa yang Taehyung ni mengandung you know...

Kejap-kejap okey, kejap-kejap tak ok. Aku rasa nak hempuk je dia guna batu. Geram siakk!

Aku pasti yang Taehyung mengandung, tapi KENAPA DIA BOLEH MENGANDUNG?!!!!!!!

ASTAGHFIRULLAH !! 🤦🏻‍♀️

"Taehyung...aku ada benda nak cakap ni.."

"Apa? Cakaplah.."

"sejak kebelakangan ni kau asyik mengidam je, lepas makan kau muntah. Kau tak rasa pelik ke?"

"Takkan kau nak cakap yang aku ni mengandung?!.."

"yes exactly! kau mengandung... Semua yang kau hadap ni, semuanya orang perempuan yang tengah mengandung.."

"Kau gila ke? Macam mana pulak jantan boleh mengandung. Aku bukan sajat!"

"Memanglah.. tapi, kenapa secara tiba-tiba je? ke ada yang buat tut dengan kau?"

"Kau nak cakap yang aku ni kene tut dengan orang ? Kepala hotak kau.."

"Dah tu? Dari mana datangnya benda tu?"

"manalah aku tau.. tapi kalau betul aku mengandung macam mana?! wehh aku bukan perempuan!! aku ori tau!.."

"Ye tau... Kau ni.. jangan gelabah sangat.."

"Huwaaa aku tak nak mengandung.. aku tak nak anak ni..."

"ehh kalau kau buat apa-apa dekat kandungan tu, aku sendiri bunuh kau.."

"Habis tu macam mana?"

"lusa, aku teman kau pergi farmasi beli pregnanty test..."

"Aku malulah.. nak cakap apa nanti?"

"hmm.. kau cakap jelah. Jangan pulak kau cakap yang kau ni mengandung, dibuatnya orang tu shock terus mati macam mana?"

"Yelah...."

"esok aku kerja... Jaga diri baik-baik..."

"Taulah aku macam mana nak jaga diri..."

"Cehh...."

to be continued

𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐏𝐑𝐄𝐆𝐍𝐀𝐍𝐓 + 𝐊𝐓𝐇 ✔Where stories live. Discover now