Κεφαλαιο 1

1.8K 98 6
                                    

Λοιπον πρωτη μερα στο σχολειο. Καθε χρονο τα ιδια και τα ιδια. Μετα απο τοσες ωραιες διακοπες...βασανιστηριαα!

Με λενε Alex. Ειμαι 16. Εχω εναν αδερφο...απλα υπεροχο, ομορφος και λιγο υπερπροστατευτικος. Τον λενε Tomas, αλλα εγω τον φωναζω Tom και ειναι 18...2 χρονια μεγαλυτερος μου.Τον λεω ομορφο, γιατι ξεχωριζει απο τα αλλα αγορια για μενα! Εχει καστανοξανθα μαλλια, γαλαζια ματια και καλο γυμνασμενο σωμα επειδη ποτε δεν σταματαει να γυμναζετε. Μιλησα αρκετα γι'αυτον. Ζω στην Αμερικη και με τους δυο μου γονεις και τον αδερφο μου. Εχω μια κολλητη που ειμαστε μαζι απο την πρωτη δημοτικου. Ποτε δεν εχουμε χωρισει. Την αγαπαω τοσο πολυ και την εχω σαν δευτερη αδελφη μοΥ. Εχω και εναν κολλητο τον Nick! Ειναι απλα τοσο υπεροχος. Εχει μονο ενα ελλατωμα. Που θα το μαθετε αργοτερα.

Οι φιλοι μου και ολο το σχολειο με αποκαλει bad girl, γιατι πινω και καπνιζω και ετσι. Οι γονεις μου μ'αγαπαν παρολο που πινω και καπνηζω, γιατι μ'εμπιστευονται...ευτυχως δηλαδη!

Τελος παντον...

Ξυπναω απο εναν φρικτο ηχο...του ξυπνητιριου! Τον χτυπαω με μια δυναμη που παραλιγο να το σπασω. Ερχετε μεσα η μαμα μου

"Αντε...μην αργησεις πρωτη μερα στο σχολειο. Αυτο γινετε οταν κοιμομαστε μετα τις 2 την νυχτα!Το φαγητο ειναι ετοιμο και σε περιμενει ο αδερφος σου."


"Ενταξειιι...σιγααα!" Ειπα νευριασμενη.

Εφυγε απο το δωματιο. Σηκωθικα με τα χιλια ζορια...πηγα στο μπανιο επλυνα το προσωπο μου, τα δοντια μου. Βγηκα και πηγα απευθειας στη ντουλαπα να δω τι θα φορεσω. Πηρα μια μπλουζα που ειχε μια σταμπα που εγραφε Arctic Monkeys. Την λατρευω αυτην την μπουζα! Εβαλα ενα μαυρο τζιν, τα γκρι μου Vans και την σκουτη μπλε ζακετα μου.

Κατεβηκα κατω.


"Επιτελους ρε Alex...καιρος ηταν..." μου λεει ο Tom.


"Σκασε! Εσυ γιατι τοσο νωρις σημερα;" ρωταω απο περιεργεια.


"Θα σου πω στο δρομο. Πανε φαε. "


Πηγα στην κουζινα και ειδα το ετοιμο φαγητο μου. Φυσικα και θα σκεφτομαι το φαγητο...δεν ηπαρχει μερα που να μην νοιαστω για το φαγητο...ειμαι φαγανα! Εχω παντα την απορρια γιατι ΔΕΝ παχαινω!


"Αντε...καλη τυχη την πρωτη μερα του σχολειου βρε! " λεει ο μπαμπας μου και τον κοιταω με μισο ματι.


"Μπαμπαα...κοψε αυτο το βρεε...δεν ειμαι κοριτσακι! "


"Εσυ παντα θα εισαι το μικρο μου κοριτσακι! " και αναστεναζω βαθια γιατι καθε φορα τα ιδια και τα ιδοα.


Αφου τελειωσα το πρωϊνο μου σηκωθικα και πηρα την τσαντα μου και εφυγα. Ειδα τον Tom να με περιμενει.

Πηγα και αρχισαμε την διαδρομη προς το σχολειο. Και εκει αρχισε να λεει γιατι ηθελε τοσο πολυ να παει σχολειο γρηγορα...


———————————————————————

Δεν ειναι μεγαλο κεφαλαιο αλλα ελπιζω να σας εκανε εντυπωσει γαι να το διαβασετε.

Συνεχεια θα βαλω την Δευτερα. Δεν θα μπορεσω πιο πριν. Συγχνωμη.

θα ηθελα σχολια για ιδεες...τι μπορει να πει ο Tom στην Alex.

Δεν χρειαζετε να εχω πολλους ψηφους,γιατι δεν εχω και πολλες εξεληξεις.

Ο Nick τη ελλατωμα εχει και δεν μα το ειπε η Alex;

Εκανα bad girl για να κινησω πιο πολυ τον ενδιαφερον, γιατι ειναι πολυ συνηθισμενο το "bad boy".

Αυτα.

My trouble!Where stories live. Discover now