Τελειώνοντας το φαγητό μου σηκώνονται και πάω στην τουαλέτα να ανάψω ενα τσιγάρο.
Σύντομα με ακολουθεί και ο Nick μαζί με την Emily.
Μπαίνουμε στις τουαλέτες όπου βρίσκουμε δύο αλλά κορίτσια να καπνίζουν μιας και είναι παράνομο να καπνίζεις μέσα στον χώρο του σχολείου......(και καλά)
Για μισό! Διάολε! Παλι αυτή μπροστά μου;;;;
"Πάρε δρόμο tessa! Το μονο που μου έλειπε σήμερα ηταν να δω τα μούτρα σου"
"Οχ καλέ δες ποια είναι εδώ η Alex η αδελφή του Timmy μου και τα σκαλάκια της.Τι έγινε Alex σου ήρθε βαριά η ήττα που έφαγες όταν έμαθες για εμένα και τον αδελφούλη σου και ήρθες να καπνίσεις ενα τσιγάρο για παρηγοριά;"
Urgh κρατάτε με !!!
"Όχι καλέ δεν με πείραξε αυτό... το οτι πρέπει να βλέπω την φάτσα σου καθημερινός με πείραξε αλλά βασικά σε έχω αρκετά γραμμένη για να αναψω τσιγάρο για την πάρτη σου...." είπα ειρωνικά και σταμάτησα λίγο να αναψω το τσιγάρο μου
"Εσύ;;; Τι έφαγες και σε πείραξε; Ή μάλλον αστο καλύτερα δεν θέλω να ξέρω....." συνέχισα και αφού δεν μπορούσε να με ταπώσει ( η ηλιθιότητα θα φταίει μάλλον ) φεύγει.
Αφου τελεισα το τσιγαρο βγηκα εξω και ειδα τον Lucas να ερχετε προς τα εμενα. Ωχ! Τι να θελει αραγε;
"Γεια σου Alex!" λεει με ενθουσιασμενο τροπο.
"Γεια σου..." λεω ανυπομονη να ακουσω τι θελει απο μενα.
"Θα ηθελες σημερα να παμε για κανα παγωτο μετα το σχολειο;" λεει με ενα χαμογελο που τον εκανε παρα πολυ χαριτωμενο...
"Πολυ γλυκο...αλλα δεν μ'αρεσουν τετοια ανοητα ραντεβουδακια" λεω και γυρναω και φευγω.
Ειχε μεινει σαν μαλακας να με κοιταει με ανοιχτο το στομα. Και μετα ερχεται...
"Εσυ που θας να παμε...αφου δεν σ'αρεσουν τετοια ειδους <ραντεβουδακια>;" με ρωταει με μια αποριαα..
"Χμμ...σε νυχτερινα κλαμπακιααα φυσικα!"
Pov's Lucas:
Ποοο γαμωω...ειναι παρα πολυ δυσκοληη...αλλα ειναι πολυ σεξιιι.
Πως θα την κερδισω αραγε; Πως;
End pov's Lucas.
"Θελεις σημερα για να γνωριστουμε καλυτερα; Γιατι θελω πολυ να μαθω περισσοτερα για την αδελφη του κολλητου μου."
"Δεν θες...γιατι πρωτα απ'ολα δεν θελω εγω." λεω γιατι ειχα ξενερωσει παρα πολυ μαζι του.
"Το ξερεις οτι εισαι πολυ ξενερωτος ετσι;" ξανα λεω..
"Οχιι φυσικαα! Δεν με ξερεις καθολου καλα!" λεει θυμωμενα..
"Τελος παντον...θα παμε στο Club Night στις 12 εκει. Εξω στην εισοδο." γυρναω και φευγω.
Ειδα που πηγε στον αεδερφο μου που ηταν με την Tesa! Εφυγα πιο νωρις σημερα. Δεν με ενοιαζε που ηταν πρωτη μερα στο σχολειο. Μετα μου ηρθε στο μυαλο ο Lycas...τον βρηκα πολυ χαριτωμενοο... Ουφφ! Δεν παω καθολου καλααα...μ'αυτον τον τυπο η καλη μου η πλευρα ξανα ερχεται... δεν πρεπει να κανω καθολου παρεα μ'αυτο τον τυπο...με καταστρεφειιι! Οχιι δεν θελωω...
Εφτασα σπιτι...ηταν εκει η μαμα μου. Ξαφνιαστηκα εχω να πω.
--------------------------------------
Λοιπον να το καινουργιο κεφαλαιο που σας υποσχθηκα.
Το επομενο θα μπει την Τριτη.
Μεχρι τοτε τα λεμε.
YOU ARE READING
My trouble!
RomanceΗ ζωή μου ήταν συνηθισμένη...μέχρι που ήρθε αυτός! Το πιο ενοχλητικό άτομο της γης. Τον μισούσα όσο τίποτα...μέχρι που τον ερωτεύτικα... Τον μισώ και τον αγαπώ ταυτόχρονα! Είναι το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου... Θα τον ξεπεράσω...που θα...