Κεφαλαιο 4

757 73 1
                                    

Αφησα την τσαντα μου και μπηκα κατευθειαν στην κουζινα να τσιμπισω τιποτα.


"Μα καλα δεν θα επρεπε να εισαι σχολειο τετοια ωρα;" ρωταει ξαφνιασμενη.


"Μαμα...μην ρωτας πολλα! Δεν ηθελα να κατσω περισσοτερη ωρα πρωτη μερα στο σχολειο..." λεω κουρασμενα.


Ανεβηκα πανω στο δωματιο μου και εκανα ενα μπανιο. Μολις τελειωσα το μπανιο μου ντυθικα και εκατσα στο λαπτομ μου και μπαινω στο facebook και τι βλεπω; Ενα αιτημα απο τον Lucas. Τον δεχτηκα γιατι ημουν σιγουρη οτι δεν θα μου μιλησει. Αλλα τελικα εγινε το αντιθετο απ'οτι περιμενα! Δυστυχως! Μου εστειλε μυνημα...


"Γεια σου Alex. Απλα θελω να σου θυμησω για το βραδυ!:)"


Αγκχχ...ποσο σπαστικο ατομο ρε φιλε...μου γαμαει την ψυχολογια! Δεν του απαντησα φυσικαα...δεν ειμαι σνομπ...αλλα οποιος με χαλαει...τον γραφω.

Κοιμηθηκα το μεσημερι μεχρι της 9 το βραδυ κα ξυπνησα απο τον αδελφο μου για να μου πει οτι θα βγει με την χειροτερη μου εχθρο... Φυσικα και τον εβρισα που με ξυπνησε για να μου πει αυτο!

Κατεβαινω κατω και καθομαι στο ντιβανι βλεποντας τηλεοραση και τρωγοντας παγωτο. Περασε τοσο γρηγορα η ωρα που επρεπε να ετοιμαστω για να συναντισω τον Lucas. Ειναι η πρωτη και η τελευταια φορα που παμε εξω μαζι, πριν μου κανει κακο να γινω ξανα καλος ανθρωπος!

Αρχισα να ντυνομαι...εβαλα μια ασπρη μπλουζα και μια μαυρη φουστα που απο μπροστα ηταν κοντη και απο πισω μακρυα και ασπρες γοβες. Πρωτη φορα ντυνομουν ετσι! Τα μαλλια μου τα εκανα μπουκλες και τα μαζεψα αλογουρα. Τελος εβαλα μαυρη σκια. Την εβαλα τοσο οσο να φαινετε...ουτε πολυ, ουτε λιγο.


Πηγε 12. Ωραια.


"Μαμα φευγω στο Club Night. Να ξερεις." λεω φωναζοντας απο την εξωπορτα.


"Καλα καλο μου. Μην ερθεις ξημεροματα και μετα μου λες πως δεν μπορεις να πας σχολειο!" λεει.


"Okayyy." λεω κλεινοντας απο πισω μου την πορτα.


Πηρα ενα ταξι. Αργοτερα μετα απο κατι λεπτα φτασαμε. Πληρωσα και πηγα στην εισοδο.Εκει ειδα τον Lucas και πηγα κοντα του.

My trouble!Where stories live. Discover now