Κεφάλαιο 19

452 42 6
                                    

Μετα απο ολα αυτα που εγιναν το μεσημερι δεν ξανα μιλησα με  τον Lucas.
Την βολτα μου με τον Nick  την κανονισαμε κατα της 20:00μ.μ.
Ηταν εξι η ωρα. Γεμισα την μπανιερα μου και βουλιαξα μεσα. Αργοτερα απο μια ωρα,πηρα την πετσετα μου και βγηκα απο το μπανιο. Ηταν ηδη εφτα η ωρα.
Εβαλα το μαυρο τζιν με μια σκισμη στα γονατα, μια απλη ασπρη μπλουζα ριγέ και τα ασπρα All Star μου. Απλά ντυμενη. Η τελευταια πινελια ηταν να κανω τα μαλλια μου. Τα επιασα αλογοουρα. Εβαλα ενα ζακετακι και πηρα την τσαντα μου,και εφυγα.


"Μπαμπα εγω φευγω!" Λεω και παω να φυγω. Ηταν 19:30 μ.μ.



"Ελα λιγο εδω μικρη μου."



Ωχ,τι να ηθελε να μου πει.


Πηγα κοντα του. Καθησα διπλα του.



"Πες μου λιγο γρηγορα,γιατι με περιμενει ο Nick στο καφε κοντα στο σινεμα." Λεω.



"Την μαμα σημερα την πηραν για κατι σημεντικο στην δουλεια." Ειπε.



Δεν προλαβα να μιλησω και πηρε ξανα τον λογο.



"Η μαμα μου ειπε σημερα για την επιθυμεια σου να γινεις χορευτρια,αλλα γιατι δεν μας το ειπες λιγο πιο πριν;" λεει απορημενος.



"Δεν ξερω μπαμπα,μαλλον φοβομουν. Τωρα θελεις να μαθεις γιατι φοβομουν, αλλα ουτε εγω ξερω." Λεω και σηκωθηκα και εφυγα. 



Εβγαλα ενα τσιγαρο και το αναψα.



Μα καλα; Ποσους ακομα θα συναντισω ή θα μιλησω σημερα;


"Γεια σου Alex,τι κανεις;"



"Γεια σου Ricky. Καλα ειμαι εσυ;" ειχα αρκετο καιρο να του μιλησω. Που ειχε χαθει;



"Μια χαρα ειμαι και εγω. Καιρο εχουμε να τα πουμε οι δυο μας."

My trouble!Where stories live. Discover now