Κεφάλαιο 10

551 63 4
                                    

Εφτασα σπιτι τρεχοντας. Σκεφτομουν το φιλι που μου εδωσε. Ηταν παθιασμενο. Μου αρεσε.

Μα δεν γινετε να ειμαστε μαζι. Με κανεναν δεν μπορω να τα φτιαξω. Εξαιτιας του παρελθοντος μου. Ουφ.



***

Την επομενη μερα ξυπνησα με τα ζορια, γιατι χθες ειχα κοιμηθει 5 τα ξημερομετρα. Ζορικα τα πραγματα. Στο σχολειο δεν θελω να συναντισω τον Lucas μετα τα χθεσινα. Το φιλι, οι εξομολογησεις. Πρεπει να ξεχασω, οπως διποτε.


Πηγα για ενα ντουζ για να ξυπνησω. Αφου τελειωσα το ντουζ μου τυλιχτικα με μια λευκη πετσετα και βγηκα απο το μπανιο. Αποφασισα τι να βαλω. Α φου φορεσα τα ρουχα μου πηγα κατω, στην κουζινα. Ηταν ο δελφος μου μαζι με την μαμα μου και τον μπαμπα μου.


"Καλημερα." λενε ολοι μαζι ταυτοχρονα.



"Καλημερα." και ανταποδιδω με ενα χαμογελο. Ψευτικο.



"Τι ωρα γυρισες χθες; " με ρωταει η μαμα.



"Αργα." λεω.



"Δεν σου ειπα να μην ερθεις σπιτι αργα;" λεει νευριασμενη.



"Ναι. Βαλεμε καμια τιμωρια τωρα." λεω και εγω επισης νευριασμενη.


Αφου τελειωσα το πρωινο μου κατευθύνθηκα στο σαλονι και εκατσα σε ενα απο τα πολλα ντιβανια μας. Πηρα το κινητο μου και αρχιζα να σκαλιζω το Instagram.


"Παμε."


Ακουω μια φωνη προς τα πισω μου. Ηταν ο αδελφος μου.



"Παμε." λεω.



Ανοιγουμε την πορτα και βλεπουμε την Emily. Ξαφνιαστηκαμε και οι δυο, γιατι δεν της ειχα πει να ερθει.



"Γεια σας παιδια!" λεει χαμογελοντας, αλλα το βλεμμα της ειχε κολλησει στον Tom.

My trouble!Where stories live. Discover now