Κεφάλαιο 24

311 36 14
                                    

Αφου μου ειπαν τα νεα,αναίβηκα πανω στο δωματιο μου και σκεφτομουν τροπο για να μην παω στο Λονδινο. Ναι,ειναι ωραια στο Λονδινο (απο οτι εχω ακουσει δηλαδη), αλλα θελω να παω στο party για να τους βαλω ολους στην θεση τους!
Τοσο πολυ πληγωθικα στο party του Austin!


Καποιος χτυπισε την πορτα.
Η μαμα μου.


"Πως πηγε σημερα το σχολειο σου καλο μου;" ρωταει. Σιγουρα δεν ηθελε αυτο που μολις ρωτησε. Ποτε δεν με λεει 'καλο μου', γιατι ξερει ποσο το συχαινομαι. 



"Μαμα! Αυτο μου το ρωτησες και το μεσημερι. Τι εγινε;" ρωταω ολο περιεργεια.


Ειμαι bad girl, αλλα οχι με τους γονεις μου. Οι γονεις μου ειναι απλα απιστευτα, γαματοι! Σοβαρα! 




"Θες;" ρωταει ηρεμα. 



"Για ποιο πραγμα;" ρωταω ξαφνισμενη. 




"Για το Λονδινο. Θες; Μπορουμε να το ματαιωσουμε!" Λεει απελπισμενη. 



"Για ονομα μαμα! Φυσικα και θελω. Εχω ακουσει τα καλυτερα για το Λονδινο." Ηθελα,αλλα ξερετε...το party. Το Λονδινο μενει εκει,δεν αλλαζει.
Το party ομως...κρεμομαι απο μια κλωστη...


Σκεψου Alex,σκεψου! Σκεψου λυση για να μην πας στο Λονδινο. 



"Καλα μωρο μου." Σηκωνετε και με φιλαει στο μετωπο. 



Ολα ειναι ΤΟΣΟ περιεργα. 



Βγηκε η μαμα απο το δωματιο μου και μπηκε μεσα στο δωματιο μου ο Tom.


Αλλο και τουτο σημερα.
Τι γινετε σημερα; 



"Εσυ παλι,τι ρολο βαρας εδω;" ρωταω και σηκωνομαι να ανοιξω το pc μου. 



"Ειρθα να σε προειδοποιησω." Λεει αυστηρα. Ωχ! 


My trouble!Where stories live. Discover now