Κεφάλαιο 22

384 40 12
                                    

Pov's Lucas:


"Hey!" Λεω στην Alex! Ηταν χαρουμενη. Αυτο μπορουσα να το καταλαβω απο τα ματια της. Ελαμπαν.


Οταν χαμογελαει,ειναι απλα ενας αγγελος. Σπανια βλεπω το χαμογελο της και τα ματια της να λαμπουν. Σπανιο φαινομαινο για την Alex.
Συνελθε Lucas! Δεν σε θελει! Παρ'το χαμπαρι!



Μολις τωρα ειδα την Selen ή ειναι η φαντασια μου;


"Lucas! Τι κανεις;" ρωταει η Selen.



"Οο Selen! Καιρο εχουμε να τα πουμε!" Αγκαλιαστηκαμε.
Ειμαι πολυ χαρουμενος που την ειδα μετα απο εναν χρονο.


Να σας εξηγησω ποια ειναι.
Η Selen ειναι το πρωην κοριτσι μου. Ναι,το πρωην. Ειχα πολλες κατακτησεις περυσι αλλα και φετος. Τα περισσοτερα κοριτσια θελουν να τα φτιαξουν μαζι μου. Ναι! Η Selen ηταν μια απο τις πιο "τυχερες" κοπελες.

Τα χαλασαμε ομως για αλλο λογο. Δεν με πονεσε που με χωρισε. Το καταλαβαινω οτι ερωτευτικε παραφορα αλλον. Δεν πονεσα,διοτι δεν ενιωθα απολυτος τιποτα γι'αυτην.
Συν αλλον εναν λογο,οτι δεν ταιριαζαμε! Ειχαμε πολλαπροβληματα αναμεσα μας,οποτε και να μην ερωτευοταν αλλον θα τελειωνε η σχεση μας. Θα την τελειωνα εγω προσωπικα! Αλλα ετσι τα εφερε η ζωη μου.
Δωσαμε μια υποσχεση ομως.Παρολο που χωρισαμε δωσαμε μια υποσχεση. Φιλοι. Ειμαστε φιλοι. Απλη.

Ολα τα κοριτσια πισω απο την πλατυ της την αποκαλουν 'σκυλα'! Πολλα κοριτσια μου εμπιστευτικαν αυτο το μυστικο! Τι θα εκανα; Θα το κρατουσα. Ειμαι καλος στο να κραταω μυστικα. Σοβαρα!



"Γεια! Με λενε Selen!" Απευθυνθηκε προς στην Alex και εδωσε το χερι της για χειραψια. Χαμογελουσε,αλλα την κοιτουσε με μισω ματι.


"Γεια,με λενε Alex." Της χαμογελασαε με στραβο χαμογελο.
"Δεν μ'αρεσουν οι χειραψιες. Συγγνωμη εαν σε πληγωσα." Απαντησε αποτομα στην Selen.


"Λοιπον Alex,τα λεμε αργοτερα στο σπιτι σας." Λεω και της κλεινω το ματι.


Σοβαρα τωρα; Την παρατησα; Εγω; Μηπως μπαινω στο νοημα της λεξης 'δεν με θελει'; Καλο αυτο.

Απο την αλλη ομως; Δεν θελω. Μου αρεσει τρομερα παρα πολυ. Ειμαστε τελειως διαφορετοι. Σαν να λεμε 'ειμαστε απο διαφορετικους πλανητες'. Πολυ εξυπνο παραδειγμα. (και καλα).

My trouble!Where stories live. Discover now