Κεφαλαιο 6

659 65 6
                                    

Επιλεξαμε να δουμε μια συνηθισμένη ταινια θριλερ.Δεν φοβομουν καθολου τα θριλερ, αντιθετος με επιανε νευρικο γελιο απ'αυτα που εβλεπα. Αλλα σημερα ηταν διαφορετικα τα πραγματα... Δεν επρεπε να γελασω, γιατι ο αδελφος μου ηθελε με ηρεμια να δει και να καταλαβει την ταινια. Ημουν βέβαιη πως θα ξενερωσω και θα παω στο δωματιο μου.

Αρχισε η ταινια. Πολυ καλη η αρχη της ταινιας, παρολο που δεν ηξερα πως λεγετε. Μετα απο κανα μισάωρο σταματησε την ταινια ο αδελφος μου για να παει στην κουζινα για να φερει κατι να τσιμπισουμε.


"Λοιπον παω στην κουζινα να φερω κατι να φαμε, γιατι ετσι να την βγαλουμε το βραδυ...δεν λεει." λεει και κατευθηνετε προς την κουζινα.


Περνω το κινητο μου για να μπω στο twitter. Ηρθε ο Lucas σ'εμενα.


"Τι εγινε χθες και εφυγες βιαστικά απ΄το σπιτι μου;" λεει απορριμένος.


"Τιποτα...ειχε περασει η ωρα!" λεω ψευδοντας και ουτε καν να τον κοιταξω.


"Και σημερα στο σχολειο; Γιατι δεν σε ειδα;" με ξανα ρωταει.


"Ντααα...ημουν στις τουαλετες να καπνισω πανεξυπνε." λεω νευριασμενη απο τις πολλες ερωτησεις που ποτε δεν ηθελα να μου τις κανει.


"Το ξερω οτι ειμαι εξυπνος, αλλα αυτο δεν εχει κανενα..." πριν προλαβει καν να τελειωσει την προταση του, χτυπισε το κουδουνι.


"Παω να ανοιξω!" λεω φωναζοντας για να μ'ακουσει ο αδελφος μου.


Ανοιγω και ποιον ειδα;!Τον πιτσαδόρο. Εμεινα με ανοιχτο το στομα, γιατι ηταν εκεινο το παιδι που ειχα πεσει πανω του το πρωι.


"Ευχαριστω!" λεω και παω να κλεισω την πορτα.


"Εσυ δεν εισαι..." λεει


"Ναι...αντε γεια τωρα." λεω και κλεινω την πορτα στα μουτρα του. Το χαρηκα παρα πολυ αυτο.


Ο Lucas με κοιτουσε με ανοιχτο το στομα.


"Τον ξερεις αυτον;" λεει νευριασμενος που το ειχα καταλαβει απο τις φλογες που εριχνε το βλεμμα του.

My trouble!Where stories live. Discover now