Κεφάλαιο 5

633 63 6
                                    

Την επόμενη μέρα σηκώθηκα νωρίς. Περίεργο. Ετοιμάστηκα, είδα πως όλοι κοιμούνται. Πήγα, έφτιαξα πρωινό και περίμενα να πάει 8 η ώρα. Μια στιγμή άκουσα να κατεβαίνει κάποιος τις σκάλες και κατάλαβα πως ήταν ο αδελφός μου.


"Καλημέρα, αδελφούλα μου." λεει χαρούμενος.


"Καληνύχτα." του λέω και με κοιτάει με ένα άγριο βλέμμα.


Κάθετε δίπλα μου....και εγώ εκείνη την ώρα σηκώθηκα και πήρα το κινητό μου και μπήκα Instagram. Το αγαπούσα το Instagram! Είχα νέους followers, 50 άτομα. Ανέβαινα τόσο γρήγορα λες και ήμουν καμία διάσημη ή καμιά πολύ ωραία κοπέλα. Κάποτε όλοι έλεγαν ότι ήμουν πολύ ωραία κοπέλα, αλλά από τότε που άλλαξα όλοι μου έλεγαν "έχεις χαλάσει πολύ, ενώ είσαι μια πενέμορφη κοπέλα." Κρίμας που δεν το πίστευα όμως.

Ετοιμάτηκε και ο αδελφός μου και φύγαμε. Μύριζε 1 κιλό κολώνια.


"Μα καλά, που πας με τόσο πολύ κολώνια;" τον ρωτάω σοκαρίσμενη.


"Είπα να το παρακάνω σήμερα." λεει κοιτάζοντας τον ουρανό.


"Σχολείο πας! Και βρωμάς και χάλια!" του λεω νευριασμένη.


Φτάσαμε σχολείο και εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι. Ένιωθα παρα πολύ ωραία, γιατί οι ώρες κύλισαν υπερβολικά πάρα πολύ γρήγορα. Ευτυχώς δηλαδή. Έμεινα όλη την μέρα στην τάξη για να μην συναντίσω πουθενά τον Lucas.


"Τι έγινε και είσαι τόσο ανύσηχη σήμερα;" με ρώτησε ο Nick.


"Τίποτα ρε μαλάκαα!" λέω ψεύδοντας.


"Καλά okay. Τι κάνεις;"


"Πάμε σπίτι μου;" ρώταω.


"Ο, όχιι, έχουμε κανονήσει με την Emily να βγούμε για να βρω κανά γκόμενο. Χώρισα με τον άλλον." λεει απελπισμένος.


"Δεν πειράζει, θα βρεις καινούριον." λεωω.

"Πάω εγώ τότες." λεω και φεύγω.


Έτσι όπως περπατούσα βλέποντας στην οθόνη του κινητού μου πέφτω πάνω σε ένα άγνωστο αγόρι.


"Μα καλά δεν βλέπεις που πας; Μαλάκας είσαι;" νεω νευριασμένη.


"Σορρυ κούκλαα, αλλά να πρόσεχες εσύ που πατάς. Για να μάθεις να μην περπατάς με το κινητό στον δρόμο.!"


Τον κοιτάω στα μάτια και εκείνη την στιγμή μου έρχετε η εικόνα του Lucas. Με επιρεάζει υπερβοληκά πάρα πολύύ! Δεν αντέχω.


"Εμ, συγγνώμη... δεν ήθελα..." και έφυγα τρέχοντας.


Έφτασα τρέχοντας σπίτι και μπήκα μέσα. Άφησα την τσάντα μου και έκατσα στο σαλόνι και άνοιξα την τηλεόραση. Μετά από κάτ λεπτά αφού βαρέθηκα την τηλεόραση πήγα στο σωμάτιο μου να κάνω τα μαθήματα που δυστυχώς ήταν πολλά. Από της 5 που άρχισα να διαβάζω μέχρι της 7. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Έκανα ενα τσιγάρο και κατέβηκα κάτω. Έτσι που κατέβενα τις σκάλες άνοιξε την πόρτα ο Tom και άρχισε να μου λέει πως ο Lucas θα δει ταινια μαζί μας και θα κοιμηθεί στο σπίτι μας.


"Ουφ καλά, δεν με νοιάζει κι όλας να σου πω την αλήθεια." και κοιτάω το Lucas που ήταν με το σκυμένο κεφάλι.


———————————————————————————————————-

Αυταααααααααααααααααααααααααα.

Λοιπον ελπίζω να σας άρεσε αυτο το κεφαλαιοοο...ηταν λιγο βαρετο πιστευωω..

Αλλα ελπιζω να το σας αρεσε εστω και λιγο.

σας αγαπω ♥

το επομενο θα μπει την πέμπτη

My trouble!Where stories live. Discover now