Κεφάλαιο 9

594 67 3
                                    

Pov's Lucas:


Αφου αποφασισα να σηκωθω απο το κρεβατι, πηγα να κανω ενα μπανιο. Οταν εκανα μπανιο ενιωθα τους μύες μου να χαλαρωνουν, έχοντας παντα στο νου μου την Alex. Γαμώτο!

Επειτα τυλιξα την λευκη πετσετα γυρω απο την μεση μου. Αφου βγηκα απο το μπανιο διαλεξα τα ρουχαα που θα φορεσω αποψε. Εβαλα κατι καθημερινο, ενα μαυρο τζιν με σκισιμο στα γονατα, μια απλη ασπρη μπλουζα και τα Nike μου. Εκεινη την στιμη μπουκαρει μεσα στο δωματιο μου ο αδελφος, ο Ricky.


"Που θα πας εσυ τετοια ωρα ρε;"


"Οπου γουσταρω!" "Δεν εχεις να πας πουθενα!"


"Γιατι η μανα μου εισαι εσυ και θα μου πεις τι να κανω;" λεω νευριασμενος.


"Οχι, αλλα ηθελα να περασουμε λιγο χρονο μαζι σαν αδερφια. Αδελφος μου εσυ."


"Αδεφος σου δεν ειμαι και ουτε προκειτε να γινω ποτε!"


Τον σπρωχνω μαλακα στο μπρατσο και φευγω. Αφου βγηκα απο το σπιτι, λιγο πιο περα ειδα την Tesa να με περιμενει. Ξαφνιαστηκα, αλλα δεν μ'ενιαξε.

Πηγα κοντα της, ενω αυτη με κοιταξε πονηρα. Με πηρε αγκαλια και φυγαμε προς το προορισμο μας, το Club Night. Φτασαμε και μπηκαμε μεσα.

Αρχισαμε να χορευουμε μαζι με την Tesa. Αρχισε να τριβετε πανω μου. Δεν με ενοχλουσε. Ξαφνικα γυρισα το κεφαλι μου και εντοπισα την Alex να χορευει και να τριβετε με εναν τυπο.

Νευριασα, γιατι μαλλον αγνωησε ολα αυτα που ειπα γι'αυτην και την προστατεψα. Οχιιι Alex, δεν ξερεις με ξερεις καθολου εμενα!

Ετσι πηγα να τους την χαλασω. Νευριαμενος πηγα κοντα τους.

Η Tesa με κοιταξε ξαφνιασμενη. Ετσι με τραβηξε απο το χερι μου.


"Που πας μωρο μου;" λεει.


"Τουαλετα." λεω βιαστηκα.


Αφου υποτιθετε θα πηγαινα τουαλετα, κατευθηνθηκα προς την Alex.


"Μπα μπα, πως και απο' δω;" λεω και κοιταω και βλεπω τον Ricky.


Εμεινα ξαφνιασμενος, γιατι ειδα το χερι του να ειναι περασμενο στην μεση της Alex. Τι φαση; Με τον Ricky χορευε;

My trouble!Where stories live. Discover now