Αφου κρυφακουσα τα λογια της Tesas εφυγα κατευθειαν και πηγα προς τον αδελφο μου. Του ανεφερα το περιστατικο, αλλα φυσικα και δεν θα με πιστευε αφου την αγαπαει τοσο πολυ.
"Δεν ξες τι λες Alex. Δεν θα το εκανε ποτε αυτο η Tesa. Ειμαι σιγουρος." λεει τοσο επιμονα.
"Καλα φαε τα μουτρα σου!" λεω νευριασμενη που δεν εμπιστευοταν εμενα.
Κατευθηνθηκα προς την ταξη. Ειχαμε Βιολογια. Αυτην την ωρα καθομουν με την Emily.
"Τι γινετε με τον αδελφο σου και την Tesa;" λεει με περιεργεια και μπαινει εκεινη την ωρα ο καθηγητης.
"Θα σου πω στο διαλειμμα." λεω βιαστηκα.
Η ωρα κυλισε πολυ αργα παρατηρωντας τον Lucas που προσεχε το μαθημα με τοσο ενδιαφερον. Δεν με κοιταξε ουτε μια φορα. Χτυπισε το κουδουνι. Βγηκα βιαστικα για να παω στις τουαλετες με την Emily για να καπνισω. Με προλαβε ενα ατομο. Γνωστη φωνη. Ηταν ο Ricky.
"Γεια σου Alex. Πως παει;" τον βλεπω με ενθουσιασμο.
"Γεια σου Ricky. Χαιρομαι που σε βλεπω." λεω και του κλεινω το ματι.
Ειχα δει τον Lucas να μας κρυφακουει. Δεν εδωσα σημασια. Κατευθηνθηκε προς τα εμας και ανυσηχισα παρα πολυ.
"Γεια σου αδελφε!" λεει και με κοιταει επιμονα.
"Μπα; Τωρα θυμιθηκες να μου πεις οτι ειναι αδελφος σου; Ποτε σκοπευες να μου το πεις;! Ευτυχως που δεν εχετε καμια σχεση εσεις οι δυο. Αυτος δεν ειναι τοσο σπαστικος οσο εσυ. Ευτυχως δηλαδη!" του το λεω νευριασμενη.
Εκεινη την ωρα ηρθε η αγαπημενη μου φιλη...η Tesa.
"Τι γινετε παιδια; Τι εγινε Lucas;" λεει με ενα πονηρο χαμογελο που μονο εγω το ηξερα.
"Τιποτα..." με κοιταει με νευριασμενο βλεμμα.
"Α! Ελα μαζι μου, θελω να σου δειξω κατι." του το λεει η Tesa και του κλεινει το ματι.
"Alex! Παμε στο κυλικειο;" λεει ο Ricky,γιατι κατελαβε τι θα γινοταν αμα καθομασταν ακομα μαζι τους.
YOU ARE READING
My trouble!
RomanceΗ ζωή μου ήταν συνηθισμένη...μέχρι που ήρθε αυτός! Το πιο ενοχλητικό άτομο της γης. Τον μισούσα όσο τίποτα...μέχρι που τον ερωτεύτικα... Τον μισώ και τον αγαπώ ταυτόχρονα! Είναι το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου... Θα τον ξεπεράσω...που θα...