Κεφαλαιο 23

349 37 11
                                    

Λοιπον.
Αυτα ειπε και εφυγε. Τον κοιτουσα τρομαγμενη και περιεργη. Δεν ειχα λογια.
Εβγαλα απο την τσεπη μου το κινητο. Εβαλα τα ακουστικα στ'αυτια μου και εκατσα σε μια γωνιά. 


Alex. Ξυπνα! Δεν καταλαβες τι σου ειπε ο Lucas; Να μεινεις μακρυα απο τον Ricky!
Ακουσα μια φωνη μεσα μου να ουρλιαζει.


Οντος. Ηταν υπερβολικα περιεργο. Ο Ricky, μεχρι στιγμης δεν μου αφησε τιποτα υποπτο. Αλλα τα λογια του Lucas,ηταν πολυ σιγουρα. Λες και ηξερε κατι.
Φιλε,θα εκραγω σε λιγο.

Καποις μου εβγαλε το ακουστικο απο το αυτι.


"Hello Alex,ζεις; Τι καθεσε σε μια γωνια σαν την μυζερη;" αρχισε να φωναζει η Emily στο αυτι μου. 



Τελος,μια μερα θα την πιασω απο το λαιμο και θα την πνιξω! Σοβαρα μιλαω.

 


"Μπορεις απλα να μην φωναζεις στο αυτι μου;!" Αρχισα να τις φωναζω και σηκωθηκα απο την θεση μου.
"Τι ηλιθια!" Λεω θυμωμενη.



"Πολυ ευκολα δεν θυμωνουμε σημερα Alex;" λεει ειρωνικα.




"Ναι. Πολυ ευκολα θυμωνουμε σημερα." Λεω. 





"Wow,wow...Τι γινετε εδω; Μαλωνετε; Τι εγινε;" πεταγετε ο Nick. 




"Τιποτα." Απανταω κοφτα. 




"Okay,ας το πιστεψω." Λεει. 





Φιλε,απο το κακο στο χειροτερο παει η μερα μου σημερα! Τι φαση; 




"Τελος σχολειο για σημερα!" Λεει ο Nick.



"Επιτελους! Θελω να τελειωσει αυτη η μερα, οσο το πιο δυνατον γρηγοροτερα γινετε!" Λεω απελπισμενη. 




"Θελετε να παμε καπου να κατσουμε σημερα το απογευμα;" ρωταει η Emily. 




Αχ αυτες οι ιδεες της Emily. Αλλα την αγαπω! 

My trouble!Where stories live. Discover now