─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Aurora pov.
"Aurora budi se!" - kroz san sam čula Marit
Okrenula sam se na drugu stranu i onda osetila nju kako se zavlači ispod mog pokrivača.
"Znaš šta sam čula."
"Šta si čula?" - okrenula sam se prema njoj i nekako otvorila oči
"Večeras dolazi i španski prestolonaslednik."
"Kao da me briga."
"Možda će da bude pod maskom, ali moći ćemo možda i da uhvatimo i malo njegove prelepe face."
"Važi, zovi me kada skine masku u toku cele večeri."
"A sada me pusti da spavam."
"Ne može, rekla mi je Olivera da te budim."
"Dobro."
Nekako sam ustala i obukla moj svileni bade mantil, pa navukla papuče da ne idem bosa. Sačekala sam Marit da izađe iz mog kreveta, pa smo zajedno sišle niz stepenice. Zastale smo na kraj stepenica da ne bi prekidale momenat između mojih roditelja koji su se grlili gledajući kroz prozor. Oni bi obično išli na jahanje, ali od kada je tatin Đavo uginuo u dubokoj starosti pre nekoliko godina prestali su. Mamin konj nije u najboljem stanju, i ona je oslabila, ali njihovo mladunče je od mog brata. I dalje je jak. Ja sam prošle godine dobila velikog konja koji liči pomalo na Đavola, ali je toliko divlji da ga niko i ne jaše. Ja izbegavam jer ne želim da se povredim. A kako majka i otac stare oni se posvećuju drugim stvarima i tata želi da prepravi štale za konje i da proširi hipodrum.
Mahnula sam joj rukom i krenule smo nadole.
"Izvinjavam se što prekidam momenat, ali zašto sam morala da ustanem?" - okrenuli su se prema meni
"Zato što je došao frizer i kasniš, pa je preuzela tvoja sestra dok se ti ne probudiš, i idi da doručkuješ."
"Ali mama ja sam rekla..."
"Nema ali mama, majka ti je rekla da ideš na doručak koji te čeka."
Okrenula sam očima i uhvatila Marit pod ruku te je povukla u kuhinju. Ona je htela da bude kuvar pa su je Valter i Natalija pustili da ide u školu kuvanja. A ja kao dobra drugarica i sestra obožavam da probam njene recepte, a pogotovo njene kolače. Dok smo išle ka kuhinji čula sam tatu kako priča sa mamom.
"Razmazili smo je Olivera."
"Nisam ja Lukase, ti si, ti si izrazio želju da želiš ćerku kako bi je razmazio, tako da to ne svaljuj na mene."
"Dobro, ja sam kriv."
Uvek joj popušta. Gde ja da nađem takvog. Čim smo sele za sto namestile su nam devojke da jedemo. Kada sam se, naravno, prejela tek tada sam se sklonila i krenula do frizera. Moja divna sestra (Primetiti sarkazam) je upravo završavala. Ne zamerite mi što sam sarkastična u vezi nje. Malo preteruje sa kopiranjem mene. Četiri godine je mlađa i konstantno me kopira. Ako ništa drugo makar za frizuru nije, stavila je obične lokne. Sela sam na stolicu i znala da nerviram frizera, ali briga me.
"Kako želite frizuru?"
"Punđu sa kikom oko nje." - klimnuo je glavu
Krenuo je da radi kada mi je stigla poruka od Viktorije, Anine ćerke, uzela sam telefon i otvorila je.
"Bejbi, imamo šansu da vidimo i upoznamo jednog od najtraženijih prinčeva večeras."
"Viki, o čemu pričaš, o španskom princu?"
"Da, rekla mi je mama da ipak dolazi ko vas."
"E da, rekla mi je mama za onog Kastela, baš te briga, čula sam da je pick me."
"E baš ti hvala, mnogo si mi pomogla ha ha."
"Okej mrgude kako god hoćeš, samo mi kaži, zar te nimalo ne zanima Kastelov brat?"
"Nula posto."
Posle toga nisam dobila poruku. Predpostavila sam da sam je iznervirala jer mi se ne sviđa lik koji se svima sviđa. Završio je sa mojom frizurom i stavio mi šljokice u kosi. Ne volim ih, ne mogu da se operu posle. Pogledala sam je u ogledalu, to je to. Super. Klimnula sam mu glavom i on je pozvao moju šminkerku Saru. Jedna od omiljenih osoba, ćerka od mamine najbolje drugarice iz Srbije i moje kume. Ušla je sva nasmejana.
"Zašto smo danas tako nasmejani?"- pitala sam je
"Verujem da si čula vesti o dolasku."
"O princu, jesam i te kako."
"Kako si ti srećna jer ti je otac kralj, ja ću samo da ga vidim iz daljine, a ti možeš i da pričaš sa njim."
"Hoćeš da menjamo mesta."
"Naravno."
Krenula je da me šminka. Volim miris šminke. Upalila sam muziku jer mi je ovako mnogo monotono.
"Koje boje ti je beše haljina?"
"Crvena."
Klimnula je glavom i nastavila da peva uz pesmu. Polako se sve privodilo kraju, i na kraju me je okupala onim sprejem za kraj. Ona je već bila sređena. Zato što joj je majka Anđela, ona je svake godine tu sa nama, i drago mi je. Volim kada vidim mamin osmeh jer joj je tu najbolja drugarica.
Još samo jedno fali, i podjednako teško. A to je da se uvučem i namestim lepo u ovoj haljini. Do sada sve Božićne zabave su bile iste, ali ove je mama odlučila da to bude pod maskama da bi promenili malo.
Moja haljina sličila je maminoj kada je ona prvi put bila ovde na balu, ali je njena bila svetlo plava dok je moja crvena sa nekim čipkastim detaljima. To je bila moja želja jer je ona imala isto godina koliko i ja sada. Ona je bila mlađa godinu doduše. Niko osim mene i krojačice ne zna kako izgleda haljina. Došla je i polako krenula da me namešta i zakopčava korset. Obula sam cipele i onda otišla do ogledala. Nasmejala sam se samoj sebi. Lepa sam. Moglo je i gore da bude.
Pokucao je neko na vrata i ušla je mama. Kada me je videla suze su joj se skupile u očima.
"Mnogo si lepa dušo, ličiš sada na mene."
"Pa to je i bila poenta." - zagrlila me
Onda se i na vratima pojavili tata i brat sa Lisom, ona je bila u uskoj srebrnoj haljini koja ističe njenu figuru.
"Ista si majka kada je bila u tvojim godinama."
"Ti to hoćeš da kažeš da sam ja stara?"
"Ne, samo nemaš više 24 godine."
Samo je okrenula oči i onda me uhvatila pod ruku i povukla da siđemo. Svi su se oduševili, a moja divna Marit je bila u ljubičastoj haljini koja je bila do njenih zglobova. U rukama je nosila ljubičasto-zlatnu masku. Sačekali smo da se okupimo svi i onda namestili maske na lica. Polako smo po dvoje ulazili u dvoranu koja je još bila prazna. Matit i ja pod ruku, pošto nemamo partnere.
"Možda bismo trebale da postanemo lezbejke, šta misliš?"
"Može nakon što vidim princa Španije i njegov izgled."
"Jebao vas sve princ Španije, ali dogovoreno."
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
VOUS LISEZ
TAJANSTVENI PRINC
Roman d'amourPomislila je da će na maskaradi naći svog princa u kog je već dugo zaljubljena. Ali slomljenog srca naletela na maskianog princa na kog se nije nadala. Da li će on probuditi onu vatru koju nijedan do sada nije? Ili neko drugi...