Napravila sam grešku, veliku grešku.
I znam da ću zbog nje zažaliti.
A što je najgore, ubiće me majka i otac.
Za sve je kriv onaj debil.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Nekoliko dana ranije...
Ako nešto mrzim to je što sam rođena kao princeza. Možda devojke to žele jer misle da sve ide kao podmazano šljokičavim uljem. Međutim istina je daleko od toga. Tu su kraljevske obaveze, časovi etikete koju moram da poštujem, određen dress code i da ne nabrajam šta sve ne. Mnogi mi kažu da ih podsećam na mog oca, jer on nije voleo to što je princ.
Moji mama i tata su se upoznali u ovom zamku na letnjikovcu. A ja nikako da nađem nekoga ko je dovoljno dobar. Zaljubila sam se do ušiju u španskog princa. Nije prestolonaslednik, ali se priča da će biti jer njegov brat nema interesovanje za to. Koliko znam najstariji brat kome je po rođenju određeno da bude kralj, je osnovao svoju firmu, jer je njegova želja bila da se bavi arhitekturom, pa je sa svojim najboljim drugom sa fakulteta, grof Aaron od Jorkšira, stvorio svoje malo carstvo. To jest naslednik engleske grofovije, njegov otac je grof.
Ja njega nikada nisam videla čak sam i zaboravila kako se zove. Neudate devojke starije od mene iz plemićkih porodica, koje su ga videle, kažu da je mnogo lep. Da je lepši od svog brata Kastela u kog sam ja zaljubljena. Ali sumljam u to. Kastela bi mogli uporediti sa modelima koji šetaju na modnim pistama, a ne kao da je iz plemićke porodice. On je treći brat po redu. Prvi kog ne znam, i koji je mnogo stariji od mene. Drugi Diego koji je kao vrlo mali dobio dečiju paralizu i nažalost ostao nepokretan, pa su ga svi otpisali sa prestola kada se predpostavilo da najstariji brat ne želi titulu kralja. Kastel i Andrej su treći i četvrti, oni su od kraljeve druge žene.
A ja sam druga po redu u mojoj porodici. Moj brat princ Bendžamin je prvi i jedini sin mojih roditelja. On je sledeći kralj. Pa sam ja princeza Aurora, svejedno ja neću moći da ostanem ovde, već ću morati da se udam. Nažalost. I moja sestra princeza Lisa. Moja mama se žali kako svi ličimo na oca jer smo svi svetle puti, plavokosi i imamo svetlo plave oči, samo se ja malo izdvajam sa maminom bojom kose.
Samo želim da mi se desi nešto što će da mi ulepša život. Ionako sam završila akademiju za umetnost prošle godine. Želela bih time da se bavim, ali kao princeza jedino što mogu da bojim i prebojavam jeste moja soba. Eventualno ovaj zamak jer su mi baka i deka dozvolili. Jedva čekam da sutra vidim princa.
"Aurora odlutala si."
Okrenula sam glavu i pogledala u svoju sestru.
"Molim?"
"Pitala sam kada ću moći da te vidim u haljini za maskaradu."
"Sutra na maskaradi." - slegnula sam ramenima
"Ti stvarno nisi fer."
"Znam."
Naišla je mama koja kao i uvek nema manire kraljice, i mnogo je briga.
"Aurora, da li možeš da dođeš u moju radnu sobu želim nešto da ti kažem."
Sva ushićena sam krenula. Čula sam da će tata pitati španskog kralja za Kastela. Tako da verujem da su stigle vesti o tome. Otišla sam sa njom do radne sobe i začudilo me to što ništa nije rekla ali sam ćutala. Ušle smo i ona je sela na dvosed u sobi i potapšala mesto do nje, pa sam otišla da sednem. Uhvatila mi je obe ruke.
"Mama, šta se dešava?"
"Predpostavljam da si čula da je tvoj otac zvao španskog kralja."
"Jesam."
Teško je uzdahnula.
"Princ Kastel je već veren dušo."
"M-molim?"
"Izvini, ali ni mi nismo znali do sada."
"Za koga?"
"Za kneginju Lidiju od Lihtenštajna."
Ta kurva, ne mogu da verujem. Pa makar da je neka normalna.
"Venčaće se sledeće zime."
Klimnula sam glavom.
"Jel mogu da idem?"
"Možeš."
Izašla sam i otišla do kuhinje gde je bila moja najbolja drugarica. Marit. Ona je ćerka od Valtera i Natalije, koji su dobili još jednu ćerku nakon što su moji dobili mene. Mlađa je od mene samo pet meseci. Sutra na božićnjem balu koji je tradicija ovde, moji će objaviti da se moj divni brat ženi. A ja ne znam ni gde se on nalazi trenutno. Sve je objašnjeno. On je verovatno sa Bilom, ponovo dete od Valtera i Natalije. Ovog puta je on stariji oko godinu i nešto od mog brata. Njih dvojica će sve nas oterati u grob rano. Imam osećaj da sam starija od njih. Njegova buduća žena ima samo 21 godinu dok on ima 28, isto kao i Kastel. Princeza Mari od Danske.
"Marit!!"
Čim me je čula došla je.
"I kako je prošlo?" - već sam joj rekla da tata treba da zove
"On je već veren za drugu."
Napravila je šokiranu facu.
"Za koga?"
"Za onu Lidiju."
"Onu Lidiju koja se nabacivala Bendžaminu?"
"Da, za nju."
Onda je krenula histerično da se smeje.
"Zašto se smeješ?"
"Izvini, samo mi je smešno, toliko je jurila tvog brata, i na kraju se udaje za nekog ko se sviđa tebi."
"To je moja nesreća."
"Ma daj, naći ćeš boljeg, ionako nije najlepši na planeti."
"Čula sam da mu je stariji brat lepši i muževniji."
"Ne znam ga, niti znam kako se zove."
"Marit ne znam šta da radim." - prvi put za danas sam osetila suze
"Mislim da bi trebalo da plačeš noćas, i da pokušaš da se opustiš malo, nije smak sveta, mi smo mlade, zaljubićeš se u nekog boljeg."
"Misliš."
"Mislim, a i takođe mislim da Kastel i nije nešto u krevetu."
"MARIT, molim te, ne želim da slušam o tome."
"Aurora, seks je 60% veze."
"Praviću se da te nisam čula, a sada idem malo da propatim u miru." - okrenula sam se da odem
"Aurora!"
Okrenula sam samo glavu.
"Molim?"
"Stariji brat mu se zove Rafael ."
Okrenula sam oči i izašla iz kuhinje. Polako koracima do svoje sobe. Džabe sam se zaljubila, i onako sam znala da ću se udati za nekog koga mi moji odrede, jer to je život princeze, a ne samo šljokičave haljinice, tiara i balovi.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Hello, evo još jedne priče, koja je nastavak Hladnog princa. Nadam se da će vam se svideti i da ćete ostati sa Aurorom do kraja njene priče.
misskalley 😘
YOU ARE READING
TAJANSTVENI PRINC
RomancePomislila je da će na maskaradi naći svog princa u kog je već dugo zaljubljena. Ali slomljenog srca naletela na maskianog princa na kog se nije nadala. Da li će on probuditi onu vatru koju nijedan do sada nije? Ili neko drugi...