☽Staying☽

1.3K 53 0
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Aurora pov.

Kada sam se probudila njega nije bilo. A meni se nije ustajalo pa sam se samo  valjala po krevetu i mirisala ga jer mi telefon nije ovde. Otvorila su se vrata i on je ušao. Ostavio je njegov telefon na sto i onda se vratio u krevet.

"Zašto si se probudila ovako rano?"

"Koliko je sati?"

"Pola devet."- oh

"Ou, pa ne znam, jednostavno jesam."

"Gde si bio?"-kao da ja imam pravo da ga pitam

"Tvoj otac me je zvao."

"I šta kaže?"

"Pa pita kako si, i rekao sam mu da si našla nešto što želiš da naslikaš pa ćemo ostati još nekoliko dana."

"I dozvolio je?"

"Sa malo mog ubeđivanja."- nasmejao se

Uzvratila sam osmeh i zagrlila ga jako. Obavio je ruke oko mene u onaj medveđi zagrljaj i poljubio me u kosu. Kada smo mi postali ovako bliski? Ne znam. Ali znam da mi nikad nije bilo lepše nego sada.

"Hvala ti."- rekla sam tiho

"Nema na čemu."

"Da li si slobodan danas?"

"Jesam, zašto?"

"Pa mislila sam da idemo do onog lokalnog kafića na kafu i na doručak, a posle da krenem sa naslikavanjem."

"Okej, može."

"Hoćeš još da spavaš ili ćemo da ustajemo?"

"Spavanje."-rekla sam i naslonila se na njegove grudi

Njegov smeh je vibrirao kroz njegove grudi i onda je sklopio ruke oko mene. Zatvorila sam oči i ponovo se uspavala.
_________________________________________

Probudili su me poljubci na leđima, a onda i jedan mali ugriz, pa sam izdahnula.

"Ako nastaviš da budeš tako seksi, mislim da nećemo da idemo na doručak."

"Hmm." -samo sam stavila glavu u jastuk

"Hajde."

Uzdahnula sam i polako se podigla pa sela na krevet. Ukapirala sam da sam gola pa sam samo podigla pokrivač do grudi. Pomno me je pratio pogledom.

"Spremaj se, pa da idemo."

Klimnula sam glavom i onda pustila pokrivač i krenula ka vratima, da odem do sobe da bih mogla da se presvučem. Pogledala sam u njega, a on me je odmeravao i prošao jezikom po donjoj usni.

"Mogao bi da slikaš duže će da traje."

Čula sam da se nasmejao glasno i otrčala sam do moje sobe. Našla sam neku haljinicu i čarape do butina. Izašla sam iz sobe i našla ga u dnevnoj sobi kako gleda u telefon. Prišla sam kod njega, a on mi je dao ruku koju sam rado uhvatila.

Povukao me ka njemu, stala sam između njegovih nogu. Obe njegove ruke su otišle ispod moje haljine pa sve do moje zadnjice pa je spustio ispod nje i grubo me privukao skroz uz njega. Podigao je jednom rukom gornji deo haljine i stavio ispod svoju glavu.

Nos je direktno stavio na moj centar i udahnuo. Onda je polako poljubio unutrašnju stranu moje butine. Uhvatila sam ga za rame kada je pomerio moje gaćice u stranu i samo ostavio poljubac. Nešto je promrmljao pa je podigao glavu.

"Idemo?"- pitao me

Klimnula sam glavom.

_________________________________________

Veoma dugo smo se zadržali na doručku i raspravljali o nekim temama. Jednostavno nisam želela da se ovaj kratki put završi i da se nas dvoje rastanemo tek tako. Pogotovo kada se moja misija da se on zaljubi u mene i prizna da nisam razmažena princezica možda polako i ostvaruje. 

Došli smo kolima, mislim dovezao nas je vozač, ali sam ga naterala da se vraćamo peške. Uhvatila sam ga ispod ruke i nisam marila ni za šta u tom trenutku.

"Možda ću i ja ovde da se preselim."

"Možda? Zašto ne sigurno?"

"Pa Barselona ili ću preći da živim u Pariz."

"Ako me ne udaju ko zna gde, pa možda i ne budem blizu tih država."

"Čula sam da je tata pričao sa nekima ih Holandije, ali ja ne želim da idem u hladnu državu."

"Pa ti se udaj za Andreja." - rekao je sa podsmehom

"Neću."

"Zašto?"

"Pa ne sviđa mi se."- slegnula sam ramenima

Mogao je da kaže da se udam za njega. Ali mu njegov ogroman ego to ne dozvoljava. Okrenula sam očima. Muškarci. Mrzim ih sve do jednog. Osim mog tate i neke braće. Ali i tata zna da me iznervira naravno. 

Kada smo konačno stigli do kuće, rekla sam mu da ide da se obuče kako želi, a ja idem da donesem boje i pribor, pa da promenim i ja moju odeću u onu koju koristim za crtanje. Sve sam lepo položila, a onda sam obukla šorc i ogromnu belu izmazanu majicu. A što se kose tiče, očešljala sam se i onda sam uzela onu krofnu pa napravila punđu, jer drugačije ne znam. 

Izlazeći primetila sam na jednoj komodi ram sa slikom. Na slici je bio Rafael predpostavljam iz tinejdžerskih dana jer je delovao mlađe, i neka devojka do njega. Imala je crnu kosu ošišanu do ramena i krupne oči koje su bile tamno našminkane sa crvenim karminom, ona je delovala njegovih godina.

"Ona mi je prva ljubav."- rekao je iza mene, trgla sam se i okrenula prema njemu

"Lepa je, malo emo, ali mi se sviđa."

"Nije više to njen fazon."

"I dalje je znaš?"- nije valjda sa njom

"Da, nisam je video ima dve godine, ponovo smo se sreli na deset godina mature i onda smo započeli vezu koja je trajala oko dve i po godine, ali je njoj dosadilo i raskinuli smo."

"Žao mi je."

"Nema veze, može se reći da takve žene više nisu moj tip."- oh

"Ali čuvam sliku za uspomenu, lepo sam ispao."

Na ovo sam se nasmejala, i onda smo otišli do mesta gde ću da ga naslikam. Kada je zauzeo mesto tek tada sam primetila da je obukao samo trenerke i bez majice. Kosa mu je išla na sve strane i izgledao je tako privlačno. Polako sam iscepala foliju da ne oštetim platno, a onda uzela običnu olovku da bih skicirala njega i malo okoline. Celo vreme me je pomno pratio.

"Kada završiš kaži mi."

"Neće to još dugo, slobodno sada možeš da ideš, radim pozadinu i stolicu pa ću na kraju tebe."

Klimnuo je glavom pa je onda ustao i otišao negde, da bi se ponovo vratio sa stolicom u ruci i seo iza mene. Okrenula sam se.

"Šta?"

"Samo ti nastavi."

Ok. Vratila sam pogled ka platnu i krenula da mešam boje. A posle nekoliko minuta mu je zazvonio telefon pa je on otišao negde. Pa sam ja otišla do sobe da uzmem telefon i slušalice. Dugo nisam slušala muziku pa ću sada malo, to mi je kao neki beg iz stvarnog života.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

TAJANSTVENI PRINCKde žijí příběhy. Začni objevovat