─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Aurora pov.
Nije prošao ni sekund, a ja sam već bila u njegovom naručju uz vrata. Iako je nosio masku uspeo je da me poljubi. Otvorila sam vrata nekako i ušli smo u moju sobu. Bacila sam masku negde na pod i obuhvatila ga oko vrata. Sada na svetlu sveće mogu da vidim da ima tamno braon kosu.
Njegove ruke završile su na mojim leđima i tu je krenuo da mi otkopčava korset na haljini. Ljubio mi je vilicu i prelazio na vrat. Samo sam osetila kako mi je pala haljina na pod. Možda je bolje ako se samo prepustim i pustim ga da vodi. Nespretno sam krenula da otkopčavam njegovo odelo. Kada je bio samo gornjim delom bez odeće umalo mi donja vilica nije otpala. Definisano telo kao da ga je sam bog klesao. Ali nije imao jako definisane pločice, već ramena i ruke su mu bile ogromne. Bolje da ne skidam masku, neka ostane moja tajna mala.
Uhvatio me i preneo do kreveta, legao je preko mene i ponovo poljubio. Polako mi je svukao gaćice i bacio ih negde. Zgrabio je moja kolena i raširio mi noge dovoljno da on stane između njih. Zasisao je moju bradavicu i tada sam osetila prvi elektricitet do mog stomaka, ponovio je i sa drugom. Ali je ruku zavukao između nas i dodirnuo me po klitorisu. Malo sam se uspaničila, ali kada je još jednom pritisnuo i polako krenuo da trlja, opustila sam svoje telo. Spustio je malo niže prste i pokupio moje sokove, ponovio je to nekoliko puta i svaki put bi me okrznuo za klitoris. Uhvatila sam ga za zglob kada sam osetila da vrh njegovog prsta prodire u mene. Zastao je i pogledao me u oči, tada sam videla tamno zelene oči koje me gledaju zabrinuto.
"Nikad nisam..."
"Samo se opusti, biću nežan."- i sa time je ubacio svoj prst potpuno
Stisla sam ga oko zgloba jače i zatvorila oči. Međutim nije bilo strašno, samo je bilo čudno. Izvukao ga je do pola i vratio. Onaj lepi elektricitet od malopre se vratio. I tako svaki put kada bi prodro u mene. Izvukao je još jednom i onda sam osetila i vrh drugog prsta. A moja vrelina gladno ga je obuhvatila i uvukla u sebe. Savio je prste, krenuo palcem da mi trlja klitoris, i tada sam i drugom rukom uhvatila zglob, a leđa su mi se izdigla sa kreveta, a nožni prsti savili. Ovo je bilo previše. Malo jačim pritiskom me je doveo do orgazma brže nego ja sama sebe. Promukli jauk se čuo kroz sobu. Izvukao je polako prste i olizao ih.
Pustio me da dođem sebi malo, a onda je otkopčao svoje pantalone i spustio ih zajedno sa boksericama. Podupreo se rukom pored mene, i približio. Osetila sam ga na klitorisu, a onda i na mom ulazu. Zatvorila sam oči u iščekivanju bola, ali sam samo osetila blago peckanje i na kraju ispunjenje. Ispustila sam drhtavi izdah, a on je rekao psovku neku nisam obratila baš pažnju.
Krenuo je da se pomera, i ovog puta sam se opustila uživajući u novom lepom osećaju i zadovoljstvu. Obuhvatila sam ga oko vrata i za kosu, pa ga poljubila. Zadihani smo prekinuli poljubac i on je nastavio prema mom vratu. Vrelina u mom stomaku me kontrolisala.
"Ubrzaj."
"Sigurna si?"
Klimnula sam glavom i podigla kukove da se susretnem da njegovim. Uhvatio ih je i krenuo jače da ide. Kada sam bila blizu nisam zadržavala svoje izdahe, već sam se opustila i dozvolila sebi da budem glasnija. Drhtaj je prošao kroz mene dok sam se topila polako, a i on za mnom. Legao je do mene i brzo i glasno disao. Okrenuo me ka sebi i legla sam mu na grudi gde sam naslonila moju već sada uništenu frizuru, a predpostavljam da mi je u šminka u užasnom otopljenom stanju kao u ja.
Ni sama ne znam šta, kako i zašto se dogodilo. Samo znam da mi je trebalo da pomalo zaboravim i da se izgubim u osećaju, da makar jednom spavam sa muškarcem zato što ja to hoću, a ne zato što sam udata za nekog koga ne volim. Bila sam totalno iscrpljena, da nisam ni primetila da se uspavljujem. Kroz mutne oči videla sam kako skida masku, ali nisam uspela da vidim njegovu facu kada me je preuzela tama.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
ESTÁS LEYENDO
TAJANSTVENI PRINC
RomancePomislila je da će na maskaradi naći svog princa u kog je već dugo zaljubljena. Ali slomljenog srca naletela na maskianog princa na kog se nije nadala. Da li će on probuditi onu vatru koju nijedan do sada nije? Ili neko drugi...