☽News☽

1.3K 51 4
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Aurora pov.

"Marit moram i ja tebi nešto da kažem, ovo nisam rekla nikome osim Rafaelu."

"Šta je bilo?"

"Ono veče na balu, kada sam saznala da se Kastel ženi i nakon mog razgovora sa njim, otišla sam iz sale."

"Znam."

"E pa nisam otišla u moju sobu, već sam otišla do terase, i tu sam srela jednog muškarca."

"Koga?"

"Pa to je i problem Marit, ja njega ni ne znam."

"Ali koje on veze sada ima sa nama i celom ovom pričom?"

"Marit, ja sam spavala sa njim to veče."

Raširila je oči na moje priznanje, ali u njenom pogledu nije bilo osuđivanja.

"I Rafael zna?"

"Zna odavno."

"I ništa ti nije zamerio?"

"Ništa, bilo mu je sasvim okej, nije se ljutio, misli da je ljutnja samo za muškarce sa malim egom."

"Da li bi želela da znaš ko je taj muškarac bio?"

"Pa u početku moram da priznam da jesam pomislila na to, ali sada kada sam se udala za njega nije me briga, bilo pa prošlo."

Nisam tako mislila kada sam predpostavljala da sam trudna, ali sada me je prošlo sve i drago mi je. On je samo bio jedna noć. Možda nekada saznam ko je on, ali do tada to će biti moja tajna. Samo on zna ko je, video je moje lice i zna ko sam, a ja ne znam ko je on. Pa ipak nije otišao da pita mog oca za moju ruku, a Rafael je već tada bio "veren" sa mnom.

"I kada smo bili u Barseloni, zamalo da ponovo napravim sranje, ali sam se setila u zadnjem trenutku, da bih kasnije saznala da mi bukvalno isto dođe, i da jesmo i da nismo imali seks tada."

"Mnogo si mi stvari prećutala Aurora."

"Mislila sam da ćeš me osuđivati."

"Zašto bih te osuđivala, pa pobogu nije 19. vek već je moderno doba."

"To što smo mi u "kraljevskim porodicama" i to što se i dalje vodimo pravilima da devojka ne sme da ima nijednog muškarca pre muža u krevetu više govori o muškima nego o ženama."

"Povređen im je ego."

"Tvoja mama je dovoljno moderna žena i ko zna da li bi bilo dobro da je neka učena princezica kraljica umesto nje."

"Upravo si rekla da smo ti i ja razmažene princezice jer smo odrasle u zamku, a ne obične kao moja mama."

"Ali mi smo odrasle uz nju, u tome je razlika, a ne neka zadrta pravila koje je zadao ko zna ko."

Zagrlila sam je.

"Volela bih da mogu da ostanem u braku sa Rafaelom, ali sada ova situacija mi je komplikovana."

"Da li je ta devojčica lepa, Andrea se zove jel da?"

"Isti on, i kosa i oči, lepa je, i biće mnogo lepa kada poraste."

"A majka, kakva je?"

"Videla sam njenu sliku iz mladosti i lepa je, ali sada nekako izmoreno izgleda, ne znam zašto."

"Možda se samo desilo od sebe, ili gubitak vitamina u toku trudnoće."

"Moguće."

"Andrea ima oko godinu i po, a oni su raskinuli pre dve ili tako nešto, navodno nije znao da je ona trudna."

"Meni samo nije jasno zašto mu to nije rekla u trenutku kada je saznala i kada je rodila dete."

"Nego je čekala sve do trenutka kada se on oženio, ovako je mogla ona da se uda za njega i postane princeza."

"Žene su čudna bića Marit, možda su se loše rastali, a sada ga želi nazad, ko bi je znao?"

"Ne znam Aurora. Videćemo šta će dalje biti."

_____________________________________

Narednih dana rutina mi je postala ista. Svakog jutra bih ustala i pila bih kafu ili čaj sa Marit. Rafael mi je poslao poruku da je čuo kako se Marit udaje. A onda me je pitao i za moju sestru na koju sam ja skroz zaboravila. Nisam želela da ga pitam ništa u vezi dešavanja sa detetom i to, ako on sam ne kaže neću to da pominjem. Možda njemu to još nije sleglo, pa neću da solim so na ranu.

"Ko bi rekao da ćeš i ti i Marit tako brzo da se udate, a tek to da su njih dvojica najbolji drugari."

"Ti sigurno ne bi rekla."

"Bilo je očigledno da će mene ubrzo da udaju, ali za Marit nisam bila sigurna."

Otvorila je usta da bi nešto rekla, a onda je Marit dotrčala do mene sa uzrujanim izrazom lica.

"Marit šta se dešava?"

"Nisi gledala vesti?"- pitala je dok je hvatala vazduh

"Ne nisam, zašto bih?"

"Trebala bi."

Dodala mi je njen telefon, pogledala sam telefon kada sam ga uzela u ruke i krenula da čitam. U trenutku mi se srce slomilo. Neka budala je u novine poslao da Rafael ima dete. Naravno pomenuli su i mene. I svi znamo da bi trebao da oženi majku, ali je sada venčan sa mnom. Glavna vest Španije treutno. Uf mrzim kada sam u centru pažnje zbog novina. Ali Andrea je isključena u liniji za tron jer je dete rođeno van braka.

Malo glup razlog, ali ja ne mogu ništa protiv toga. Vratila sam telefon Marit i nadala sam se da će se u toku dana Rafael javiti i objasniti, eventualno reći ko je izdao u novine ako i on zna. Ali dobro ja ne mogu ništa protiv svega ovoga. I sve što on odluči u vezi deteta i našeg braka poštovaću, jer je to njegov deo. A ko sam ja da komentarišem. Zamisli ja da sam trudna sa onim maskiranim, ali tada sam se udala i nije toliko strašno. Možda bi uspeli da prekriju.

Hvala bogu nisam trudna. I ne planiram da to budem još. Želim da Rafela imam još malo makar sebično samo za sebe, ako se ne razvedemo do kraja sledeće nedelje.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Izvinjavam se ako delovi malo kasne. Ove nedelje imam previše da učim. Potrudiću se da pišem koliko mogu.❤

TAJANSTVENI PRINCWhere stories live. Discover now