─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Aurora pov.
Dok sam polako završavala sa detaljima, osetila sam ruke oko struka i poljubce na vratu. Onda mi je izvučena jedna pa druga slušalica. Uzela sam telefon i isključila pesmu koja je išla. Nisam morala da se okrećem da bih znala ko je. Mislim samo smo nas dvoje ovde.
"Htela sam da te zovem sada."
"Zašto?"
"Pa došao je red tebe da slikam."
Klimnuo je glavom i onda je skinuo majicu koji je obukao. Njegova velika leđa sa tribalnom tetovažom su mi bila u pogledu.
"Šta ti znači ta tetovaža?"
"Koja?"
"Kako koja, pa ta na leđima?"
"To nije jedna, ako pogledaš bolje."
"Gore je zmaj."
"Dole je orao."
Kada sam bolje zagledala stvarno se razlikovalo.
"Htela sam jednu kada sam napunila 18, ali mi mama nije dala, rekla je da to nije potrebno meni."
I dalje se kajem zato što nisam uradila, ali dobro.
"Sedi i budi miran."
"Kako kažeš."
Seo je i imao neki miran pogled prema meni. Krenula sam da mešam boje, a onda i da ih stavljam na platno. Radim uljanim bojama tako da se one neće još osušiti i to mi je drago, jer se Sunce već spustilo ispod horizona mora.
Uzdahnula sam, a onda vratila pogled ka njemu, sada je imao onaj intenzivni pogled koji je koristio kada smo bili u krevetu. Ujela sam se za usnu i vratila pogled na sada obojeni torzo, trebalo je da dodam senke koje će praviti da njegovi mišići ipak izgledaju kao pravi, ali da ostane izgled slike koja je rađena bojom.
Međutim moja koncentracija je krenula da pada, i bila sam gladna. Pa sam u sebi rekla dosta je, i odložila sve kako treba, očistila četkice, a on nije ni reč rekao.
"Završićemo sutra, gladna sam."
"Idemo onda da jedeš."
"Samo da se presvučem i istuširam, pa dolazim." - klimnuo je glavom
Otišla sam do sobe i onda sam ušla u kupatilo gde sam skinula sve sa sebe, i u sekundi odlučila da operem i kosu. Pa sam sve to što brže uradila, da on ne bi čekao. Obukla sam spavaćicu i novi donji veš, pa sam rasčešljala kosu i pustila je da se prirodno osuši.
Izašla sam iz sobe i otišla do kuhinje, ali ga tamo nije bilo. Proverila sam njegovu sobu, ali ponovo ništa. Na kraju sam došla do poslednjih vrata i pokucala. I tada sam konačno čula njegov glas koji mi kaže slobodno. Kada sam ušla, to je bila njegova kancelarija. Imala je neke slike kuća i bila vrlo jednostavno sređena, ali moderno. Na jednom kraju je bila ogromna maketa neke kuće, koja je predpostavljam bila vila. Čak je i bazen postavljen da izgleda realno. A on je sedeo za stolom i radio nešto na nekom velikom papiru. Ovo je prvi put da ga vidim sa lenjirom i šestarom u ruci. Prišla sam mu i pogledala šta radi. Crtao je neku kuću. Tako precizne linije i neki brojevi iznad.
"Sviđa mi se ona kuća."
"Napravio sam je kada sam imao 17 godina."
"To je rad na koji sam najponosniji."
"Ti si je napravio?" - klimnuo je glavom i nasmejao se
"Vau, mislila sam da je kupljena."
"Ne ne."
"Imaš li još neke ovakve?"
Pokazao mi je olovkom na jedan ormar koji je bio pun takvih kućica. Zadivljena sam prišla i gledala.
"Nisam znao da te to tako fascinira."
"Mnogo je lepo, ti si prepun talenta, pogledaj ovu."
Bila je starinske građe, kao rimske bazilike, čak je i imala starinsku boju. Pogledala sam u njega, on se vratio crtanju. Otišla sam do njega i stala do njegove stolice.
"Mogu li da gledam, ako ti ne smetam?"
"Naravno, i onako treba da radim sada na kompjujteru."
Tražila sam neku stolicu u okolini, ali u trenutku me je on povukao kod njega u krilo. Smestila sam se lepo i naslonila na njegove grudi i gledala dok je palio neki program na kompjuteru. Uživala sam gledajući ga kako radi. Polovinu naravno nisam ni razumela, ali samo to što sam bila uz njega i njegovo mirno disanje su mi pružali neki čudni vid unutrašnjeg mira.
Malo po malo, i kada je kliknuo nešto, pojavila su se stakla na zgradi, i sve je izgledalo kako treba.
"Možda bi trebao da prepraviš zamak u kom žive tvoji."
"Veruj mi, ne želi moj otac to, pitao sam ga već pre nekoliko godina."
"Pa šta on hoće?"
"Da se ja što pre oženim i dobijem decu, specifično sina."
"Kako to staromodno zvuči, bože moj."
"Moja sestra za razliku od mene, već ima ideju za koga bi se ona udala." - naslonio se i prestao da radi
"Ako nije tajna, za koga?" - pomerio mi je kosu sa ramena i udahnuo je
"Za Collina."
"Aaronovog mlađeg brata?" - iznenađeno je upitao
"Da."
"Nije valjda i on veren?"
"Ne."
"Pa zašto onda tako iznenađen izraz lica?"
"Mala tajna između nas..."- prišao je da bi mi šapnuo
"Hmm?"
"Ona se njemu takođe sviđa."
Raširila sam oči, iznenađena. A onda sam se nasmejala.
"Stvarno?"
"Mhm."
Svi imaju sreću u ljubavi, samo je ja nemam. Pa bože što mi to radiš.
"Idemo da jedemo, samo da snimim ovo, okej?"
Klimnula sam sa osmehom i onda sam sačekala da on snimi i ugasi laptop, pa smo krenuli. Ali sam u hodniku slučajno na blic pogledala na sat i videla da je vec skoro jedan noću. Kad pre majku mu. Napravila sam pahuljice jer mi se to prijelo, a on je sendvič uzeo. Iskreno prijela mi se torta koju Marit voli da sprema mnogo. Ovih dana sam nešto mnogo gladna za sve, a ni sama ne znam ni za šta. Pa sam morala da posle pahuljica napravim i sendvič.
"Ovih dana sam mnogo gladna."- rekla sam mu i slegnula ramenima
Pogledao me čudno prvo, a onda mu se vratila normalna faca.
"Možda je do vremena."
"I to što kažeš."
Nakon jela smo popričali, pa mi se prispavalo.
"Ovaj Rafael, idem ja da spavam."
I taman kada sam ustala osetila sam njegove ruke na mojim leđima i iza butina. Podigao me kao mladu i krenuo negde da me nosi, a onda me je ponovo odneo do njegove sobe i spustio na krevet. Zajedno sa mnom je legnuo, ali sam se okrenula njemu leđima, jer mi je bilo neprijatno, zašto sam ponovo ovde. Ali njemu to očigledno nije smetalo, jer me je uhvatio oko struka i onda me privukao uz njegove grudi. Tu sam se malo opustila i ušuškala više ka njemu. Zatvorila sam oči i pustila da me san preuzme.
Da se navikneš princezo za ubuduće, izvini.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
ESTÁS LEYENDO
TAJANSTVENI PRINC
RomancePomislila je da će na maskaradi naći svog princa u kog je već dugo zaljubljena. Ali slomljenog srca naletela na maskianog princa na kog se nije nadala. Da li će on probuditi onu vatru koju nijedan do sada nije? Ili neko drugi...