─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Aurora pov.
Krišom sam otišla kod ginekologa. Ni Rafael ne zna. Tako da verujem da će se malo ljutiti na mene. Ali ovo je bilo hitno, a on me usporava raznim intervjuima. Trebamo da idemo na medeni mesec za dva dana. I lagala bih kada bih rekla da ne želim da spavam sa njim. I dalje ima te privlačnosti između nas, samo je krivo to što nema ljubavi. Hoću da budem sigurna da nisam trudna pre nego da krenemo.
Ušla sam u ordinaciju i pozdravila me jedna starija žena. Očekivala sam mlađu, ali bitno je da je žensko. Nisam baš udobna sa muškarcima.
"Dobar dan."- rekla sam tiho
"Dolbar dan dušo, šta vas dovodi danas?"
"Želim da proverim da li sam trudna."
"U redu."
Krenula je da zapiše nešto, a onda me pogledala.
"Da li ste imali neke simptome?"
"Pa jesam, glavobolje, mučnine, stalno imam osećaj gladi, i prošlog meseca nisam dobila menstruaciju."
Klimnula je glavom.
"Od kada mislite da je krenula trudnoća?"
"Pre dva meseca."
"Da li ste imali nezaštićen odnos?"
"Jesam."- rekla sam sa dozom žalosti
"Pogledaćemo prvo ultrazvuk, pa ćemo onda krvne analize, može?"
"Može."
Pogledala je ultrazvuk i ništa nije rekla, a onda me poslala kod medicinske sestre da mi uzme krv. Otišla sam do kantine da kupim da jedem. Ovo je prvi put da se osećam malo slobodnije. Već sam na pola puta do saznanja. A pošto su rezultati mnogo kasnije nego sad, vratila sam da se prošetam malo po imanju zamka. Okruženo je drvećem i pravi je mali raj za šetnju.
"Gde si bila?"
Magično se Rafael pojavio pored mene. Nije zvučao baš u najboljem raspoloženju. Ali je takav još od kad smo se vratili iz Barselone.
"Negde."- rekla sam odsutno i nastavila šetnju
I dalje je išao pored mene i onda me jako uhvatio za lakat pa naglo okrenuo prema sebi.
"Aurora, nemam vremena za gluposti, pitam te gde si bila?"
Okrenula sam očima.
"Rafael, ako nemaš vremena zašto me smaraš?"
"Pitao sam gde si bila, a ti praviš od običnog pitanja slona."
Uzdahnula sam.
"Bila sam kod ginekologa, jel si zadovoljan sad?"
"Zašto?"
"Da vidim da li sam trudna."
"I?"
"Šta i?"
"Pa jesi li trudna?"- pitao je previše entuzijastično za nekoga čije nije dete
"Ne znam, videću za... pola sata."
"Idem i ja sa tobom."
"Ne može, idem sama, prvo ću sama da se suočim sa tim."
"Ako tako želiš, kada dobiješ rezultate, pronađi me da bi mi rekla."
Klimnula sam glavom i otišla dalje od njega da sednem na klupicu tu pored. Čekala sam i čekala i na kraju su me odvezli do bolnice. Otišla sam da uzmem rezultate, a onda i otišla do doktorke da pogleda ona šta je i kako je.
ESTÁS LEYENDO
TAJANSTVENI PRINC
RomancePomislila je da će na maskaradi naći svog princa u kog je već dugo zaljubljena. Ali slomljenog srca naletela na maskianog princa na kog se nije nadala. Da li će on probuditi onu vatru koju nijedan do sada nije? Ili neko drugi...