☽Married☽

1.3K 55 8
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Aurora pov. 

Mesec i po dana prošli su kao jedan sekund. Biranje venčanice, organizacija venčanja i još mnogo sličnih glupih stvari. Venčanje je trajalo nenormalno dugo i bilo mi je dosadno. To je najduže što sam bila sa Rafaelom u toku ovih mesec dana. Izbegavala sam svaki vid interakcije sa njim, želeći što manje da ga vidim jer ću celog života morati da ga trpim. Jedva sam čekala da se još glupa zabava završi i kada sam konačno mogla da se vratim u njihov zamak sve mi se skupilo i zabolela me glava.

Da, venčanje se obavilo u njihovom zamku u Španiji, i večeras ćemo biti tu, a kasnije ćemo videti da li ćemo ići u Barselonu ili će on ostati ovde. Želim da što pre prođe sve ovo, jer mislim da imam veliki problem. Večeras neću moći da ga izbegnem za seks tako da, ne znam više ni sama šta ću i kako ću.

Izašla sam iz limuzine koja nas je vozila od restorana do zamka, pomogli su mi da izađem jer je haljina bila uska i prilepljena uz mene. Posle sekund se Rafael pojavio do mene i tu sam morala da ga uhvatim pod ruku. On je sada moj muž, a ja sam doživotno vezana za njega. Vodio me kroz hodnike, i na kraju zastao pred velika, bordo, dupla vrata. Otvorio je jedan deo i pustio me da uđem prva. Predpostavljam da je ovo njegova soba ovde u zamku. Bila je slična mojoj, samo više crvene i bordo boje. Toplije nego moje hladne lila i bebi plave. 

"Pa dobrodošla u našu zajedničku sobu." 

"Za neko vreme."- dodala sam sarkastično

"Za sada, videćemo."- bio je iza mene ali sam čula mrzovoljnost u njegovom glasu

Osetila sam da mi je prišao, a onda pomerio kosu sa vrata i ostavio vlažan poljubac.

"Da budem iskren, jedva sam čekao da se sve završi da bih te konačno imao u svom krevetu."

Nastavljao je da ostavlja poljubce i krenuo je da mi polako odvezuje haljinu. Ali ja nisam bila baš prisutna, nisam mogla. Moram da odigram poslednju kartu koji imam.

"Rafael."- tiho sam ga dozvala

"Hmm?"- nastavio je i nije prestajao da me ljubi

"Nemoj, ne mogu."- pustio me

"Molim?"

"Molim te, ne mogu da spavam sa tobom."

Tišina, a onda pitanje.

"Zašto?"

"Mislim da sam trudna."- jedva čujno sam dodala

Od jednom sam okrenuta prema njemu i tada sam videla ljut izraz lica. Nagnuo se prema meni.

"Ponovi to što si rekla?"

"Mislim da sam trudna."- sad sam ga pogledala ravno u oči

"Misliš, nisi sigurna?"

"Nisam dobila ceo mesec, jedem kao nenormalna, prevelika anksioznost, nije mi bilo dobro, česte glavobolje, na šta drugo može da liči?"

"Sa kim?"

"Ne znam ga, ali znam da nismo koristili zaštitu."

"Volela bih da nisam, ali Rafael, molim te nemoj da me teraš da imam seks sa tobom sada."

"Neću."

Onda je otišao u kupatilo i posle deset minuta je došao obučen u donji deo pidžama. Posle njega sam otišla i ja gde sam sve skinula i oprala sebe kako treba. Nisam ja htela da budem trudna, ali ako je tako, tako je. 

Izašla sam i ja, on je ležao u krevet i gledao u telefon. Stala sam pored kreveta, i tada me pogledao i odmerio.

"Gde da spavam?"

"Ovde."- pokazao je pored njega

"Zar me želiš u svom krevetu?"

"Aurora, ne glupiraj se, nego uđi u krevet."

Ušla sam do njega i primetila da i ako je on na drugu stranu, osećam njegovu toplotu. Okrenula sam se na stranu i zatvorila oči. Nekoliko minuta kasnije sam videla gašenje njegove lampe, i onda njegove ruke oko struka i kako me je privukao na svoje grudi. Podigao je moju majicu i preko golog stomaka je krenuo da prelazi palcem.

"Za koji dan, otići ćemo do ginekologa da proveriš, okej?"

"Mhm."

Zašto je ovako dobar odjednom. Šta ako sam stvarno trudna sa misterioznim čovekom. Jao molim te Bože da nisam. 

______________________________

Sutradan i nekoliko sledećih dana moja porodica je bila tu, i naravno smaranje do iznemoglosti. Već sam postala umorna od svih. Sa Rafaelom smo na krv i nož. Nije se vratio na onog normalnog Rafaela, ali kada smo sami u sobi ni ne razgovaramo. 

"I nisi mi rekla kakav je u krevetu."- javila se Marit dok smo pile kafu na terasi

Vreme je ovde relativno toplo, ali kako prolazi zima već je i toplije nego inače. Sunce sija jako i greje nas dok sedimo na terasi i upijamo sunčevu svetlost. 

"Nismo spavali zajedno."

"Kako niste?"- pitala je šokirano

"Pa jednostavno nismo."- slegnula sam ramenima

"Pa dobro, možda on čeka medeni mesec."

"Za šta?"

"Za seks."

"Marit molim te, samo smo pretrpani obavezama."

"Kako god ti kažeš."- okrenula je očima

Ja čekam kada će oni da odu, da bih mogla da odem kod ginekologa kao sav normalan svet i proverim da li sam trudna. Neću da radim test jer on može da zavara čoveka. A ja neću da me vara, već želim da budem 100% sigurna. Uzdahnula sam i preokrenula priču, ne bi li me ona pustila na miru. Mislim nije ona kriva, ali jebiga, sama sam kriva.

Sama sam sebi nanela štetu i sada ispaštam zbog toga.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

TAJANSTVENI PRINCWhere stories live. Discover now