☽Meet☽

1.4K 66 11
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Aurora pov.

Budi me jak bljesak Sunca u moje lice. Jedva otvorim oči i pokušam da odem do zavese koju navučem da bih zatamnila sobu. Ali me blaga bol u nogama i kukovima preseče. Nekako se podignem i odem da zatamnim. Sada je bolje. U trenutku kada se vraćam do kreveta pogled mi ode ka ogledalu i vidim da sam gola i rasčupana. Ja nikada ne spavam gola.

Čekaj malo. Razgledam sobu, haljina bačena na pod zajedno sa maskom i cipelama koje su na dve različite strane. Ipak sam spavala sa nepoznatim muškarcem. Pogledam na sat. Pola dvanaest. Doći će devojke da me bude. Jao. Pokušam brzo da pomerim haljinu na kauč i cipele ispod nje, a masku stavim na sto. Okej to je gotovo. I onda odem u kupatilo gde vrisnem kada vidim svoju facu.

Šminka mi je razmazana, što od plakanja, što od nenormalno dobrog orgazma. Stresem se od pomisli na to. Ali se ne kajem, greška je i to znam. Mi princeze ne smemo da imamo odnose pre muža. Jebe mi se za to. Polako uzmem toner i krenem da se čistim. Posle desetak minuta dobrog čišćenja. Razmršavala sam kosu da bih ušla u tuš kabinu i oprala sve sa sebe. Dok sam se sapunjala mislila sam na onog maskiranog čoveka. Nisam stigla da mu vidim facu bez maske, ali možda je tako i bolje.

On je tako dobro znao da mi pruži zadovoljstvo. Prijalo mi je ono sinoć. Osećam se srećnije i verujem da je do hormona. Izašla sam i obukla pufnasti bade mantil. U sobi je sedela moja majka sva zabrinuta.

"Mama?"

"Šta ti je?"

"Um, za sada ništa?"

"Sigurna si?"

"Da, što?"

"Sinoć si onako izletela, šta je bilo?"

"Slošalo mi se od one hrane."- laž

Izdahnula je.

"Dobro je, onda ćeš moći da dođeš na doručak imamo goste."

"Kakve goste?"

"Kralj i kraljica Španije sa svojom decom."

Ou jebote. Okrenula sam očima. Neću dozvoliti da mi neko kvari post-seks srećno raspoloženje. Otišla sam do ormana i našla šta da nosim. Obične helanke i dukserica duga, malo udobnije zbog upale mišića.

Marit me je čekala ispred sa nekim čudnim osmehom. Krenule smo polako do trpezarije.

"Marit, si okej?"

"Nisam, Aurora, on je, naj."

"Najodvratniji princ na svetu pa ti je smešno jer si mislila da je bog Apolon?"

"Ne, ti baš znaš da upropastiš mood, lep je, ali nije moj tip, više je tvoj."

Nasmejale smo se.

"A što si ti tako raspoložna?"

"Onako, lepo se osećam."

"Ako ti tako kažeš."

Nastavile smo neki razgovor glupi i smejale se sve do vrata trpezarije. Ušle smo u unutra i svi su pogledali u nas što se smejemo. Ali moj pogled nije otišao ka Kastelu, već na totalno drugu stranu. Tamo je sedeo najlepši muškarac koga sam ja videla u životu. U trenutku su nam se oči spojile mislim da je vreme stalo. Marit je krenula pa sam i ja za njom. Spustila sam pogled dole. Njihova kraljica se prva javila.

"Dobro jutro dušo, nadam se da si lepo spavala."

"Dobro jutro svima, hvala na pitanju, zapravo spavala sam neobično lepo."

"Lepi snovi?"

"Može se tako reći."

Sela sam na svoje mesto i vidi vidi, preko puta mene sedi lepotan. Kralj je pročistio grlo. Okrenula sam pogled ka njemu, nisam ni pogledala Kastela i njegovu fulju.

"Aurora, verujem da nije bilo prilike da se upoznate."

"Ovo je moj najstariji sin, prestolonaslednik španskog trona, Rafael."

Ubiću se. Nasmejao se i klimnuo mi je glavom u naklon, pa sam i ja njemu.

Nekako sam uspela da krenem da jedem, ali u toku dezerta sam primetila da me gleda i to vrlo intenzivno. Toliko da su me prošli trnci kroz telo ravno u moj centar. Osetila sam da se samo od pogleda čoveka koga vidim prvi put vlažim. Pritisnula sam butine da bih se malo smirila. Sreća pa je doručak bio gotov, pa sam kao oparena prva izašla iz trpezarije.

Ušla sam u sobu i zalepila sam se za vrata. Čulo se kucanje; a onda i glas od Marit. Pustila sam je unutra, a ona je brzo ušla sa osmehom spremnim za podjebavanje.

"Šta je ono bilo, Aurora?"

"Šta je bilo šta?"

"Nemoj da se praviš glupa, videla sam kako skupljaš noge i oblizuješ usne kada si ga videla da gleda u tebe."

"Jao Marit, ne znam, ima neki intenzivan pogled koji mi je naježio celo telo."

"On te tako gleda od kada si ušla lepoto, da nije bilo ljudi u trpezariji, on bi tebe pojeo za dezert."

"Ma šta to pričaš."

"I šta misliš o njemu?"

"Lep je, muževan, seksi,..."

"Predpostavljam da je dobar u krevetu."

"Marit, ne moraš odmah tako."

"Dobro, svetice, okej."

Daleko sam ja od svetice.

"Idem malo do terase da probistrim malo glavu."

"Okej, samo se pazi da ne naletiš na gospodina stiskam noge."

Pocrvenela sam sigurno.

"Dobro, okej, jebiga desilo se."

Otišla sam brzim korakom do terase i tamo konačno udahnula svež vazduh.

"Nadam se da moj otac nije bio tako napadan predstavljanjem."

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

TAJANSTVENI PRINCHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin