☽Indigo☽

1.4K 58 2
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Aurora pov.

Pošto je samo obično provođenje neću da se sređujem pa sam samo zavezala rep uz uniformu. Sišla sam niz stepenice i on je i dalje bio na starom mestu. A što mi je čudno uopšte mu lice nije pokazivalo da je iznerviran jer me čekao duže malo.

"Evo me, možemo da krenemo."

"Vodi put."

Krenula sam, a on je krenuo pored mene. Osećala sam se tako malo pored njega. Bio je slično građen kao i moj misteriozni muškarac.

"Rekli ste mi malopre nešto, i na to celo vreme mislim."

"Šta sam rekla?"

"Niste baš čisti za udaju, da li je metafora za nešto?"

Pogledala sam u njega, i raširila oči. A onda se nasmejala kao da se ništa nije dogodilo.

"Zaboravite na to, ni sama ne znam šta sam rekla, a ni zašto."

"Imam jedno malo intimnije pitanje, na koje ne morate da mi odgovorite." - namrštila sam se

"Potrudiću se da vam odgovorim, ali ne obećavam."

"Da li ste bili sa nekim muškarcem?"

"Ne, nisam imala ni sa jednim takav kontakt jer logično je, princeza sam." - pokušam da se izvučem

"Verujem da znate da znam kako se devojke izvlače da bi se videle za dragim."

"Pa predpostavljam da znate."

"Ponoviću pitanje malo bolje postavljeno."

"Da li ste spavali sa nekim muškarcem?"

Okrenula sam pogled prema hipodrumu i zahvalila bogu da smo stigli, moći ću da se izvučem.

"Stigli smo." - rekla sam tiho

Videla sam krajičkom oka da mu je zasmetalo to što mu nisam odgovorila, pa je i okrenuo očima. Ali se onda pravio kao da se ništa nije desilo. Krenuo je da šeta po prostoru i da pregleđuje sve nekim zamišljenim pogledom. Verovatno je to njegovo kalkulisanje kako da se sve napravi. A onda je i ušao tamo gde su konji. Pratila sam ga i išla malo iza njega. Tu se nalazio konj mog brata. Rafael se okrenuo prema meni i pokazao je na mog konja koga su upravo uvodili unutra nakon zamenjene potkovice.

"Da li je ovo vaš konj?"

"Um da, kako ste znali?"

"Bez uvrede, ali pomalo mu je impulsivno ponašanje, kao i vaše." - da li je on mene to uporedio sa konjem

"A vi se razumete u konje?"

"Pomalo, želeo sam biti trener kada sam bio vrlo mali, pa mi je materija i ljubav za to još malo ostala, da li možete da im kažete da mi donesu sedište za njega."

"Vi niste normalni ako želite da ga jašete." - rekla sam im da ga donesu

Doneli su i tada je konj poludeo, međutim ovaj se nije ni uplašio, već mu je pričao nešto na španskom. Kako lepo zvuči kada ga on izgovara. Polako je uhvatio konja za uzde i konj se smirio, a takođe je Rafael krenuo da ga mazi. Namestio je sedište na konja i onda se okrenuo ka meni.

"Da li ste probali?"

"Ne, čim je došao bio je takav, mislim ja ga nisam ni videla, video ga je moj brat prvi."

Popeo se na konja sa lakoćom. Izgledao je tako moćno na ovom lepom, crnom, velikom konju. prišao mi je polako i konj ga je pratio normalno bez divljanja. Ispružio mi je ruku.

"Popnite se ovde." - popela sam se

Uhvatila sam ga za ruku i on je drugom mene za struk. Lepi elektricet je prošao kroz moje telo. Stavio me ispred njega na sedište i onda poterao konja u galop. Zatvorila sam oči da mi vetar ne bi smetao. A onda je stao i krenuo poako. Osećala sam moćno pomeranje konja ispod mene, a bogami i ovog mađioničara iza mene.

"Ne znam kako ste to uspeli, ali hvala vam, mislila sam da nikad neću jahati ovog konja." 

"Nema problema princezo."

"Malopre smo bili u gužvi i niste mogli da mi odgovorite na pitanje."

"A takođe uvek nekako ostanemo na pola razgovora i uvek ostanu neodgovorena pitanja."

"U pravu ste, nikad ne završimo razgovor."

"Znate pitanje od malopre."

"Jesam." - odgovorila sam gledajući ravno ispred mene

"Šta jeste?"

"Spavala sam sa muškarcem."

"Nije valjda Kastel?"

"Ne, bože ne."

"Ni ne znam ga."

"Kako ga ne znate?"

"Ne znam ni kako mu faca izgleda, imao je masku."

"Pa da li se kajete zbog toga?"

"Ne."

"Trebalo mi je malo odvraćanja pažnje i isključivanja emocija."

"Razumem, svi mi imamo nekad svoje momente slabosti."

"A vi, da li ste spavali sa nekim?"

"Jesam , ja se u svetu ponašam kao običan čovek, spavam sa ženama naravno."

"A sa princezom?"

"Da li sam spavao sa princezom, to je pitanje?"

"Da."

"Šta mislite?"

"Niste, ne volite razmažene princezice."

"Varate se tu."

"Jesam, spavao sam sa jednom razmaženom princezom." - ovo nisam očekivala

"Zar niste protivnik toga?"

"Tog puta nisam mogao da se suzdržim."

"Oh, dešava se."

"Sve vam je to isto, i ovaj konj je malo razmažen i raskalašan, samo mu treba malo potkova." - odakle njemu tako mudre reči 

Zadivljena sam okrenula glavu i pogledala, a on je već odavno gledao u mene.

"Isto tako i tim raskalašnim princezicama treba malo prevaspitavanja." - zašto imam osećaj kao da priča o meni

"Mhm."

"Princezo, ne morate da se brinete, neću nikom reću našu malu tajnu." - sada mi je lakše

"Hvala vam."

"Da li ste mu dali ime?"

"Ne, nemam ideje."

"Ovaj, dajte mu vi, ionako znate bolje sa njima nego ja."

"Indigo."

"Odakle vam to ime, lepo je?"

"Palo mi je napamet."

"Mislim da bismo trebali da se vratimo."

"Napomeno mi je vaš otac da će vas Marit sačekati."

"Oh okej, hvala na informaciji."

"Nema na čemu."

Onda je ponovo poterao Indiga u galop da bi smo stigli na vreme. Ali sam se ovog puta približila njemu.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Srećan Božić svima koji slave danas!

TAJANSTVENI PRINCWhere stories live. Discover now