☽Not now☽

1.4K 52 3
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Aurora pov.

Ubrzo smo se razdvojili iz poljubca. Uhvatio me oko struka i okrenuo tako da je bio preko mene. Osećaj njegove težine na meni bio je čudno ugodan. Podigla sam ruku i krenula da prelazim preko njegovih crta lica. Za muškarca imao je neverovatno meku kožu osim dela gde je krenula da raste brada. Pogled sa njegovih usana sam vratila na njegove oči, koje kao da su potamnele dajući im boju drveća u šumi.

Prebacio je jednu ruku na moju butinu, a drugom je podigao moje ruke iznad glave. 

"Ne spuštaj ih."

Klimnula sam glavom i čekala šta će sledeće da uradi. Zadignuo je moju spavaćicu i nasmejao se misteriozno kada je video čipkaste lila gaćice. Uhvatio ih je i krenuo da ih vuče niz moje noge, na šta sam ja podigla kukove da bi ih lakše skinuo. Vratio se gore i zarobio moje oči njegovim. Zavukao je ruku u moju kosu. Njegov stisak na mojoj kosi je bolan, ali prijatan. Oštro povlači krajeve, čineći moju glavu nagnutom unazad dok se njegove usne grubo spuštaju na moje.

Miluje ih jezikom. Razdvojim ih i pustim da se moj jezik susreće sa njegovim u senzualni poljubac, stenjujući u njega i osećajući kako mi centar pulsira. Kada se nagne unazad, spušta poljupce niz moje telo dok ne stigne do mog pupka. On mi još više raširi butine. Njegov dah me jedva dodiruje tamo dole, izluđujući me.

"Molim te!" - kažem i zabijam stopala u trosed

"Budi strpljiva, sireno." - šapne, otvarajući moj centar palčevima

Zabacila sam glavu unazad kada me poljubio po klitorisu, nežno ga trzajući jezikom.

"O Bože!" - izdahnem i borim se protiv želje da ga zgrabim za njegove svilene pramenove 

Moje ruke hvataju jastuk iznad, verovatno su mi prsti pobeleli dok to rade. Još jedno lizanje me izluđuje. Ne mogu da podnesem ovo njegovo zadirkivanje.

Ne mogu.

Njegove ruke pritiskaju moje kukove, terajući me da ostanem mirna dok mi nežno ljubi centar kao što bi me ljubio normalno po usnama. Čudni zvuci i jauci mi napuštaju usne, ali nije me briga. Obrazi su mi vreli i usne suve, ali sve je vredno toga dok Rafael jezikom miluje moj centar, nežno dirajući moj ulaz.

"Oh!"  - zaječim kad ubaci jezik u mene

"Molim te, molim te"- preklinjem kada me stisne ustima, malo dirajući moj klitoris jezikom.

On je tako spretan u ovome. Nije traljav ili da žuri. Radi sve sa preciznošću i pažnjom. Njegove ruke su omotane oko mojih butina, a njegova glava je pritisnuta uz moj stomak dok dopuštam da njegov jezik čini čuda. Leđa mi se izvijaju od kreveta dok on usisava moj klitoris u svoja usta i nežno zarije svoje zube u to.

"Oh Rafael!" - zaječim i ruke mi počnu da se tresu dok mi stisak postaje neverovatno čvrst na jastucima

Pokušavam malo da pomerim kukove i da ih pritisnem uz njegovo lice, ali on ih pritisne nazad čim sam to uradila.

"Ššš, sireno"- šapuće i pritisne još jedan poljubac na moj klitoris koji pulsira

Zadirkuje me vrhom svog jezika, podsmjehujući mi se kada ispustim frustrirano jecanje. Debil jedan. Izdahnem kada ponovo dodirne osetljivi deo, spuštajući svoj jezik na moj klitoris i kada krene da se pomera oko nega kružeći. Brzo ostanem bez daha.

"Uh, da."- zacvilim ja i zabacujem glavu unazad kada on počne da više puta prolazi jezikom

Leđa počinju da me bole koliko puta sam ih da sada izvila od uzbuđenja, ali me nije briga za bol, čak mi se i pomalo sviđa. Možda sam mazohista. Grizem usnu od zadovoljstva koje teče kroz mene i osećam kako mi noge drhte. Odlučujući se, zabijam mu pete i stiskam mu leđa kao osvetu što me je toliko podevao. Ovo samo dovodi do toga da on ispusti zvuk, koje vibrira kroz mene i totalno imam osećaj kao da sam se napušila marihuane ili još gore, našmrkala kokaina.

Vraćajući veći pritisak rukama na moje noge, naslanja se dok me zamračujući gleda u oči. A onda me udari po centru na šta se ja iznenađeno cimnem i napravim šokiranu facu. Taj dodir mi prolazi kroz klitoris i usećam ga i u stomaku. Vraća se da me ljubi dole, a dozivam njegovo ime u plafon dok mi se noge tresu i orgazam me lomi. Osećam kako mi oči suze od olakšanja, a kao da lebdim na oblaku.

"Jebote život."- izdahnem tiho i zadovoljan osmeh mi se pojavi na licu

Zatvaram oči i puštam telo da se opusti na trosedu. Spušta mi se spavaćica i otvaram oči da vidim Rafaela kako je namešta na mesto. Onda osetim njegove ruke ispod mene, a onda i njegovo naručje kada krene da me nosi nekuda. Idemo sada već poznatim hodnikom, ali ne ka mojoj sobi već ka njegovoj. Bože u šta sam se to ja uvalila.

Spustio me na svoj krevet i ponovo se našao na meni. Ali meni se to nije sviđalo, pa sam ga okrenula i našla se na njemu. Ovog puta je on preuzeo inicijativu oko poljubca. Namestila sam se bolje preko njega i onda krenula da se trljam o njegove bokserice pa sam skinula spavaćicu. Jedina barijera između nas bio je taj jedan mali deo tkanine. Spustila sam ruke i krenula da mi ih svlačim i on mi je rado dozvolio. 

Osetila sam se kao napaljena tinejdžerka, ali mi je vrelina između butina govorila da je to sasvim okej. Kompletno ih je svukao i onda me vratio da sedim na njemu. Ciknula sam kada je prošao po meni. Prvo je išao preko klitorisa, a onda je otišao do mog ulaza. Osetila sam kako je pritisnuo i pokušao da uđe u mene, ali mi je griža savest rekla da to ne radim ponovo. Izdigla sam se i počela panično da pričam.

Stavio je ruku na moja usta, i rekao da se smirim. Ubrzo sam se smirila i tada je sklonio ruku.

"Udahni, i kaži mi šta se desilo."  

"Rafael, ne mogu, izvini."

"Da li se nešto desilo? Da li sam te povredio?"

"Ne zaboga ne, samo ne mogu."

"Ne moramo da radimo to ako nisi spremna, ima milion drugih stvari."- nasmejao se toplo

"Stvarno? Ne ljutiš se?"

"Ne."

"Ja ovaj, nisam spremna za to, ali bih želela da probam nešto drugo."

"Samo se opusti Sireno i pusti me da vodim." - klimnula sam glavom

Onda je vratio vrh na moj klitoris i krenuo da prolazi po njemu. Ja osetiljiva od prošlog orgazma, ubrzo sam bila na ivici ali sam se suzdržavala koliko sam mogla. Kada sam osetila da se i on napeo, pustila sam sve kočnice. Osetila sam kako je svršio po meni i onda kako se sliva niz moje butine. Pala sam na krevet pored njega, a on je ustao i otišao do kupatila, i iz njega se vratio se mokrim peškirom. Naterao me da mu dozvolim da me lepo obriše i onda se vratio u krevet, pa sam ja legla preko njega.

"Rafael?"

"Hm?"

"Jel mogu da prespavam ovde večeras?"

Nasmejao se.

"Što se mene tiče, možeš kad god poželiš."

I tada sam se ušuškala uz njega i zatvorila oči.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

TAJANSTVENI PRINCWhere stories live. Discover now