chapter 22

544 111 6
                                    

ජින් - 🐹
නම්ජුන් - 🐨
යූන්ගි - 🐱
හොබි - 🦄
ජිමින් - 🐥
ටේහ්‍යුන් - 🐯
කුකී - 🐰

කියා - 💜️
ඊශා - 💗
කිකි - 🧡
රේහා - 💚
නුනු - ❣
ආරෝ - 💛
නිරෝ - 🖤

...................................................................................

After 2 week

🐨 මේ අහන්න...අද පුරහද දවසක්..ඒ නිසා අද රෑට ඔයාලා කිසිම කෙනෙක් කාමර වලින් එලියට එන්න එපා..ඔක්කොම එක කාමරයක ඉන්න..මොන දේ වුනත් එලියට එන්න එපා...

නම්ජුන් මේ පත දේශනය දෙන්නේ අපේ කියන දෙයක් අහන්නේ නැති කෙල්ලො ටිකට.
ඔක්කොම හා කිව්වට එකෙක්වත් අහන්නෙ නෑ කියලා මේ හිටපු දවස් ටිකට නම්ජුන් දැනගෙන හිටියා.

💗 ඒත් නම්ජුන් ඔප්පා ඔයා කොහොමද තනියම බලය පාවිච්චි කරන්නේ...

🐨 ඊශා මේ අහන්න මැණික...මට ඔයාගේ ජීවිතේට හානියක් කරන්න බෑ...මන් මගේ බලය පාලනය කරන්න බලන්නම්..ඔයා ඈතින් හරි මන් ලග නිසා මට ඒක කරන්න පුලුවන් වෙයි...මාත් එක්ක කාමරේ ඉදන් mind contact එකක් තියාගන්න...හැබැයි මොනම හේතුවකටවත් එලියට එන්න හිතන්න එපා..

💗 හරි ඔප්පා..ඒත් පරිස්සම් වෙන්න...

🐹 බය වෙන්න එපා ඊශා...නම්ජුන්ට ඔයා ඉන්නකම් මුකුත් වෙන්නෙ නෑ...ඔයා කිසිම වෙලේක එලියට එන්නෙ නැතුව mind contact එක තියාගෙන ඉන්න..

💗 දේ ඔප්පා..

🦄 ආරෝ නිරෝ...ඔයාලා දෙන්නා හොදින් ද ඉන්නේ...

🐱 මාත් අහන්න හැදුවෙ...ඔයාලා දෙන්නා උදේ ඉදන් අමාරුවෙන් නේ ඉන්නේ...

🖤 අපි හොදින් ඔප්පා..ටිකක් ඇග රිදෙනවා..

🐰 දෙන්නටම එකපාර...🙄🙄

💜️ ඒ ගැන හිතන්න එපා කුක්කෝ...එයාලා දෙන්නා කොහොමත් අසනීප වෙන්නෙ එකට...ආරෝ අසනීප වුනොත් නීරෝ අසනීප වෙනවා..නීරෝ අසනීප වුනොත් ආරෝත් අසනීප වෙනවා..😂😂

🐥 වාහ්...ඔයාලා දෙන්නා හැම තප්පරේකම මගේ මූචි බබාලා දෙන්නව මතක් කරනවා...
එයාලා දෙන්නත් එහෙමයි...🥺🥺

🐹 දුක් වෙන්න එපා ජිමින්...අපිට අද පුලුවන් වෙයි එයාලා කොහෙද ඉන්නෙ බලන්න..
කෝයායි මූචි බබාලයි අපේ යොන්දෝසන්ලයි ජීවත් වෙනවා කියලා අපි දන්නවානේ...

_EviL JuDGe_  || Completed Where stories live. Discover now