Antoine Griezmann

474 13 2
                                    

-Ahjj Istenem Grizzi, hova raktad az útleveleket?!-túrtam fel a kanapét
-Nyugodj már meg baba, minden a táskában van-fogta közre arcom
-Bocsi csak soha nem repültem még és rohadt ideges vagyok
-De feleslegesen. Állandóan repülök, és látod itt vagyok-sugárzott belőle a boldogság. Ezt nagyon imádom benne. Akár egy nézéssel is megtud nyugtatni és jó kedvre deríteni. Talán ezért is szerettem bele anno.
Mégegyszer átnéztem mindent hogy megvan e, majd el is indultunk a reptérre. Hawaiira megyünk nyaralni Grizzi csapattársai közül Pavarddal, Pogbával és barátnőjével, Llorissal, Girouddal és még sok másik jó ismerőssel. Fiúk is hoznak még sok havert.Csodás egy hétnek nézünk elébe úgy gondolom.
Szerencsére a reptéren is minden sínen ment. Nem értem minek kell ennyi macera, de komolyan. Grizzi azt mondta hogy mind nagyon nagyon fontos. Valakinek biztos😂😂
Általában magángéppel szoktak menni a srácok ide-oda de mivel most csak 3an vannak, így maradtunk a hagyományos utazásnál. Páran már ott vannak Hawaiion, valakik meg majd csak utánunk érkeznek meg.
Beszállás után megkerestük a helyünket, ami szerencsémre egymás mellé szólt. Beültem az ablakhoz és azonnal be is csatoltam magam.
-Baba, nyugi már. Nem lesz semmi baj, lazulj el-adott egy lágy puszit
-Igen Emma, no para. Ha én itt vagyok baj nem lehet - húzta ki magát Pogba előttünk
-Na látod. Körbe vagy védve-pacsiztak le. És talán valamennyire el is tudtam magam engedni. Még egy 20 perc biztos mire elkezdjük a felszállást. Elvileg fullon lesz a gép, most meg kb rajtunk kívül 6 ember ül még. Csak legyünk már ott......
.
.
.
Kemény 12 óra repülés után megérkeztünk.Az izgatottságtól természetesen szinte semmit nem tudtam aludni.
Viszont ez egyáltalán nem látszott meg rajtam. Körülnéztem és leesett az állam
-Tetszik baba?-karolt át
-Az nem kifejezés. Egyszerűen csodálatos, süt a nap, jó idő van és uhhh-ujjongtam
-Na gyere, elfoglaljuk a szállást-vezetett be a hotelbe. Ha jól tudom Kylian, Marquinhos és családja már itt vannak. De először is elkértük a mi szobánk kulcsát és felmentünk a hatodikra.
-Na neeee, most komoly hogy van egy jakuzzi is a szobában?-ugráltam örömömben
-Szerinted miért volt ilyen kibaszott drága?-nevetett
-Jó de ezt nem említetted-mutattam a tárgyra
-Épp ezért, tudtam hogy örülni fogsz neki-csókolt meg lágyan.
.
.
.
Harmadik napunk itt Hawaiion. Már mindenki megérkezett, akit vártunk, és pár kellemetlen vendég is jött. Jó igazából csak én utálom ennyire a csajt. Grizzi exe, emellett viszont Suárez húga.
Pompás. Igazából annak örülök hogy Sue jött, de neki nem. Olyan egy irritáló csaj... Viszont Grizzivel jóba maradtak, úgyhogy muszáj elfogadnom. Ahogy látom most is szépen elvannak egymással.
Most éppen azon civakodnak, hogy kinek a vattacukra finomabb.
-Na mi a helyzet csajszi?-sétált hátra hozzám Kylian
-Nem sok, kicsit fáradt vagyok már ettől a sok jövés menéstől, és a cipő is feltörte a lábam
-És még Grizzi is telibe leszar téged
-Végre valaki aki velem van-tettem össze két kezem
-Hát figyelj, most már nem azért, de nemhiába exek. Most meg itt úgy viselkednek, mint anno 4 évvel ezelőtt-játszott öklendezést. Ezen muszáj volt nevetnem. Nagyon élethű volt de komolyan.
-És neked barátnő? Nyista?
-Áhhh. Nem igazán volt még olyan lány, aki megfogott volna teljes egészében. Volt egyszer egy, de ő nem igazán akart feltűnni a médiában...
-Ami elég nehéz, főleg ha egy híres focista barátnője vagy
-Pontosan. De ezt te is tudod szerintem-nevetett
-Hát igaz. Mondjuk nekem nincs vele bajom, eddig nem volt nagy botrány belőle szerencsére. De ha most megtépném azt a csajt, tuti lenne mi?
-Istenem de bolond vagy, de amúgy adlak, adj egy pacsit-nyújtotta a kezét, amibe bele is csaptam. Azért látszik hogy egykorúak vagyunk. Ő 22,én pedig 21. Grizzi 25,de engem nem zavar a korkülönbség. Szüleim sokáig nem igazán örültek neki, de végül megismerték és rájöttek, hogy milyen jó srác. Viszont most légyszívesebben megcsapkodnám, amiért Jessicával foglalkozik és nem velem. Kapja be
.
.
.
Megérkeztünk a következő állomásunkra, ami egy cyberjump.Soha nem voltam még ilyenben,szóval nagyon izgiii
3 fős csapatokat alkottunk. Én voltam Grizzivel és Kyliannel.
Először Pogba, Pavard és Giroud ellen mentünk. Engem beküldtek a kockatömegbe, de végül mi nyertünk
A döntőbe mi jutottunk, és Jessicáék(Suarezzel és Kimpembevel)
Jessica kiütötte Grizzit, én pedig Jessicát. Odamentek egymáshoz és ott csipkelődtek, és Grizzi ráugrott.
-Na nekem most volt ebből elegem. Undorítóak vagytok-dobtam le a szivacskardot és kisiettem onnan mielőtt előttük elsírom magam. Ezt nem hiszem el. És ráadásul előttem csinálják. Hánynom kell tőlük, de komolyan.
Felvettem a cipőmet, és fogtam egy taxit, majd visszamentem a szállásra. Kulcsrazártam az ajtót és sírtam megállás nélkül. Azt hittem hogy csodás egy hetünk lesz, és még erősebb lesz a kapcsolatunk, de ezek szerint ők máshogy tervezték.
.
.
.
Kylian szemszöge:
Úgy éreztem hogy ebből még balhé lesz de komolyan.
-Antoine te milyen egy seggfej vagy-vágtam hozzá a szivacsütőt
-Most nem értem mi a bajotok, biztos menstruáltok-nevetett Jess
-Nagyot csalódtam benned-indultam Emma után.Fogtam egy taxit, és visszamentem a hotelhez. Gyanítom hogy egyedül máshova nem igazán ment egy ismeretlen helyen. Legalábbis nagyon remélem.
Felmentem a hatodikra és kopogtam
-Ki az?-szipogott
-Kylian vagyok, kérlek nyisd ki az ajtót
Beengedett majd visszaült az ágyra.
-Remélem jót nevettek rajtam
-Ne aggódj, eligazítottam őket rendesen. Mondjuk annyira nem hatotta meg őket, mert csak röhögni tudtak. Gondoltam hogy eljövök utánad, reméltem hogy ide jöttél

Emma szemszöge:
Nagyon jót beszélgettünk. Nagyon jól esett hogy idejött. Viszont mostmár szerintem többiek is jönnek, úgyhogy inkább visszament a saját szobájába, nem akar feszkót még ezen is. Mondjuk miért ne beszélgethetnék vele, ha Grizzi meg az ex barátnőjével enyeleg?
Na mindegy. Igazam lett. Kopogtak az ajtón, kinyitottam és Grizzi aggódó tekintetével találtam szembe magam.
-Tudod jól hogy nagyon szeretlek-tárta ki karjait én meg rögtön bele is vágódtam és ma már sokadjára elkezdtem sírni...

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Where stories live. Discover now