Ben Chilwell, Mason Mount, Declan Rice

189 8 6
                                    

Utolsó edzésünk van, mielőtt kezdetét veszi az Európa-bajnokság.
Nagyon várom már, első ilyen nagyobb tornám lesz.
3 éve mikor még u17ben játszottam, lesérültem az utolsó edzésünkön, így egyik meccsen sem tudtam pályára lépni.Nem szeretném hogyha dezsavu érzésem lenne ma.
-Remélem hoztatok fürdőrucit mert pancsi lesz
-Hát még szép, még unikornisos izét is hoztam-kutakodtam táskámba
-Mizét?-hajolt bele Mia is a cuccaimhoz
-Hát úszógumi vagy mi-nevettem, és miután megtaláltam nagynehezen felfújtuk közös erővel. Átöltöztünk edzős cuccba és gyorsba beraktam a medence széléhez. Aki hozzá mer nyúlni annak vége azt állíthatom.

Szokás szerint először a kondiba mentünk. Alapos bemelegítés után csinálta mindenki amit szeretett volna. Mi például medicinlabdával passzolgattunk kicsiket először. Aztán mentünk guggolni, meg oldalemeléseket csináltunk kicsi súlyokkal. Ezzel egy jó háromnegyed órát elvoltunk. Sportcipőt leváltottuk csukára, és mehettünk is a pályára.
-Sziasztok srácok-intettem nekik oda. Valamennyien visszaköszöntek, és folytatták tovább a feladatokat. Harry berendezte a pályát és elsősorban a helyezkedéseket beszéltük át, próbálgattuk. Most szombat van, és hétfőn lesz este kilenckor a németek elleni meccsünk. Az alapkeret már megvan. Középpályás leszek Miaval középen. Eddig úgy volt hogy szélen leszek, de próbálgattuk a lövéseket, és középről határozottan jobban megy.
Útközben a fiúk már végeztek. Remélem elfoglalják az összes helyet a medencében...

Ben Chilwell szemszöge:
Nagyon várom már ezt a tornát. Úgy érzem hogy elég jó formámban vagyok és szeretnék minél többet tenni a csapatért.

Első meccs előtti edzésünk végeztével átöltöztünk és páran lenyargaltunk a medencéhez.
-Ohha, kié ez az unikornisos cucc?-vettem szemügyre
-Tuti hogy Declané-ugrott a vízbe Mase
-Bekaphatod tövig-ugrott utána Rice is
-Hát jó, én ezt most kölcsönveszem-csúsztattam a vízbe és beleültem. Kamerás csávók már szakadtak a nevetéstől. Haláli.

Na, most fogok kikapni. Vonulnak vissza az öltözőbe a csajok.
Elbújtam az unikornis feje mögé, hogy ne látszódjon az arcom
-Fantasztikus ötlet Chilly-dobott meg egy labdával Saka
-Ki piszkálta az unikornisom?-kiabált Sami asszem. Nem mertem kinézni.
-Fogalmunk sincs, nem látjuk-tartotta vissza a nevetést Mason
-Na majd mindjárt jövök, és vége az illetőnek-mondta halál komolyan, és már el is tűntek. Rögtön kitört mindannyiunkból a nevetés.

Samantha szemszöge:
Melyik idióta mászott bele? Sok gyogyi közül bármelyik lehetett.
Gyorsan átvettem a fürdőrucim és lesiettem.
-Szerintem félj Chilly-pillantott rám Declan, de még nem látszódtam ki a lépcsőktől. Átmentem a másik átjáróhoz és hátulról ráugrottam,gondolván hogy leesik róla. Ehelyett ketten maradtunk rajta.
-Na szóval, ki engedte meg hogy használjad?-lökdöstem, de helyette én estem a vízbe
-Én jobb gazdája vagyok-húzta ki magát és hozzábújt
Kimásztam a vízből és kiszedtem a hajgumikat a hajamból.
-Amúgy elég tüzes a ruhád Sami-mutatott 👌🏻jelet Mase
-De csak rajta tud ilyen jól állni-érkezett meg Mia is pár lány társaságában. Közben Beni kihúzta a szélére az úszógumim, és már akart volna beleugrani de gyorsba ráugrottam a hátára. Azthittem hogy lerak, de ehelyett inkább beugrott velem a vízbe. Kicsit megijedtem és még levegőt is elfelejtettem venni.
-Jól vagy?-ütögette lágyan a hátam, közbe meg mindjárt elkapja a röhögőgörcs megint
-Persze, csak nem gondoltam hogy beugrasz velem-tűrtem ki hajamat az arcomból
-Amúgy tényleg baromi jól nézel ki-suttogott, húzott magához közel a víz alatt és kezét a hátsó felem és a hátam között cikáztatta
Zavaromban lehajtottam a fejem és felmásztam az unikornisomra végre. Megsimogattam és pár pillanatra lehunytam a szemem. Aztán valaki jött és felborított. Pontosabban felborítottak. Mase és Beni a tettes. Mérgesen rájuknéztem és durcásan ismét kimásztam a vízből és kiültem a szélére. Hátrahajtottam a fejem és élveztem a jó időt. Élveztem volna ha valaki nem rángat be a vízbe.
-Chilly, mostmár bazdmeg-csaptam rá a hátára finomat és összeborzoltam a haját, már amennyire felértem. Egy jó 20assal magasabb nálam ha nem többel.
-Jólvan na, ne bánts-tette maga elé kezeit védekezően és elővetette a boci szemeket
-De csak azért mert most így aranyos vagy-kapaszkodtam a medencébe. Már letettem az unikornisomról, most éppenséggel Mason és Saka ugrálnak benne, Rice meg próbálja őket felborítani Mia és Emily segítségével.

Ben Chilwell szemszöge:
-És az estére mik a terveid?-feküdtem mellé a vízben
-Nem tudom még. Miért?
-Elmehetnénk egyet kajázni, vagy mozizni-dobtam fel az ötletet
-Vagy akár mindkettőt egymás után-mosolygott
-Akár-néztem rajta végig. Senki nem ránk figyel, szóval nem zavartatom magam.
-Mi lenne ha nem bámulnál?-forgatta meg a szemeit
-Hát ha nem olyan ruhába jönnél, aminek nincsen fenék része és elől sem takar sokat, akkor talán nem.... Áhhh, de mégis. Akkor is néznélek-kacsintottam, és rögtön elpirosodott.
-Ne vigyorogj, nem vicces-fordult meg, így háton "feküdt" a víz tetején
-Akkor ezt vehetem egy igennek a ma estére?-tértem a lényegre
-Majd még meglátom-igazította meg a pántját, és víz alatt kezemet megfogva bevezetett középre a többiekhez. Akár egész délután is képesek lennénk szórakozni.

Sziasztok! Szép napot Mindenkinek!🥰💞Kivel szeretnétek részt?

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Onde histórias criam vida. Descubra agora