Kylian Mbappé #3

319 6 0
                                    

Kézilabdázó vagyok a Paris Saint Germainben,és 18 éves vagyok. Párizsban élek anyukámmal és nővéremmel,aki 25 éves. Hihetetlenül büszke vagyok rá, ugyanis létrehozta a saját ruhaboltját. 
Most éppen edzésről jövök.Hétvégén lesz a francia bajnokság döntője.Az ellenfél hatalmas, hiszen a Metzről beszélünk. De nem megfoghatatlanok.Tavaly tőlük kaptunk ki, szintúgy a döntőben. Nyílván így is szuper a második hely,de elég szar érzés a döntőben kikapni.
Mint mindig,anya most is megnézte az edzést. Egyébként ő kosarazott,3 éve vonult vissza. Beírta magát a francia koarlabda történelmébe az is biztos.
Vittünk tesómnak kaját a boltba, és kellett is néznem valami szép ruhát. Mivel a francia bajnokság szombatig mint kézilabda,mint pedig foci terén befejeződik, és vasárnap lesz a szokásos szezonzáró és összegző gála.Sikerült is találnom egy csodáltos ruhát. Tökéletes
.
.
.
Szombat reggel 6 óra van.Nem bírtam tovább aludni, nagyon izgulok a mai nap miatt. Egyébként a focista lányok és fiúk is megnéznek minket. Fiúk nyerték idén is a bajnokságot, a lányok ötödik helyen zártak. Már csak mi vagyunk a kérdésesek. De mindent megfogunk tenni ,hogy idén mi emelhessük magasba azt a trófeát.
Összekészítettem a cuccom és ebéd után el is indultunk. Háromkor el is kezdődött a meccs.
Első félidőben 3 góllal vezettek, végül 2x10 perc hosszabbítással 1 góllal megnyertük. A stáb,a kispadosok és mindenki berohant a pályára és jöhetett az ünneplés. Életem egyik legszebb napja a mai, az is biztos. És hogy 8 góllal sikerült hozzájárulnom a mai sikerhez az felemelő érzés.
Megkaptuk az érmeket, és a trófeát is. Elkészültek a szokásos képek és végül jöhetett a többi nyertes kihirdetése.
A góllövő listán harmadik lettem az egész bajnokságban, de a bajnokság legjobb legfiatalabb játékosa címet megnyertem. Anyára néztem aki a könnyeivel küszködött Én sem bírtam őket visszatartani, de nem is kell.  
.
.
.
Az ünneplést egy jó kis buliban folytattuk. Épp jöttem ki a wcből, mikor valakit véletlen fejbevertem az ajtóval
-Basszus Kylian ,ne haragudj, nagyon fáj?-léptem oda hozzá
-Aha jól vagyok,de mit keresel a férfi mosdóba?
-Te vagy a nőibe-nevettem
-És tényleg.Lehet hogy egy picit ittam,de csak lehet-mutatta a kezével
-Jajj te,gyere menjünk ki
-Táncolunk?-vezetett be a tömegbe.A DJ-nek nagy köszönet, ugyanis kurva jók a zenék. Az ütemére el is kezdtem táncolni Kyliannel karöltve. Lehúztunk mégegy felest és valahogy egymásbakeveregtünk. Megfordultam és táncoltam tovább. Egyszercsak magához húzott és elkezdte simogatni az oldalam. A hideg rázott ki tőle. Majd egy hirtelen mozdulattal megfordított és majdnem lekapott, de nem engedtem neki.
-Öhmm ne ha-ra-gudj-mondta szaggattotan
.
.
.
Már másnap reggel 10. A fejem rohadtul fáj, kellett nekem ennyit innom. Még jó hogy a gála csak este lesz. Addigra össze kéne szednem magam. És hogy tegnap mi történt miután Kylian megpróbált lesmárolni? Semmi.Felmentem az emeletre és leültem az egyik fotelbe és telóztam.
Egyébként nincs vele semmi bajom, de részegen inkább ne csináljon velem semmit se.
Ötre átmentem Melinához a legjobb barátnőmhöz. Ő  a beállósunk. Együtt készülünk az estére.
Csak neki mondtam el hogy tegnap mi is történt a buliban. Többiek szerintem annyira részegek voltak, hogy azt sem tudták hogy hol vannak.
-És nem akarsz ma vele beszélni?
-Miért akarnék?
-Hát hogy mik is a szándékai veled talán?!
-Meli, hulla részeg volt.Szerintem mást is ugyanúgy lesmárolt volna
-De mégis téged akart
-Igen és ezzel mire akarsz kilyukadni?
-Talán hogy tetszel neki?!!
-Ez akkora faszság-nevettem
-Nem viccnek szántam-forgatta a szemét
-Inkább csináljad  hajad
-Ne tereld a témát
-De nem akarok róla beszélni fogd fel-emeltem fel a hangom
-Jó bocsi na-biggysztette le ajkait
-Na gyere ide-tártam ki karjaim
.
.
.
Emberek ez  a hely még mindig csodálatos. És a székeink is névre szólóak.Szerencsémre én ülök a sor szélén, a másik oszlop szélén pedig Kylian. Magyarul csak egy vörös szőnyeg szélességű távolság van köztünk.Remek.
Bejöttek köszöntek és leültek, majd Kylian kiment hátul.

~Kérlek gyere utánam ki az udvarra-KM

-Meli mindjárt jövök,itthagyhatom a cuccom?
-Persze,de hova mész?
-Írt hogy menjek ki utána-suttogtam.Kacsintott egyet én meg szemforgatva kimentem.
Háttal állt, viszont mikor meghallott megfordult és tetőtöl talpig végigmért. Kicsit zavarba is jöttem.
-Szia Loli.Csodálatos vagy-tette kezét a szája elé
-Hali,ohh hát köszönöm,te sem panaszkodhatsz-vigyorogtam mint egy idióta
-Igazából mégegyszer bocsánatot szerettem volna kérni a tegnapi miatt, tudod....
-Tudom sokat ittál és azt se tudtad hogy hol vagy és én voltam a legközelebb, vágom
-Nem egészen.Attól tartok hogy józanon is megpróbáltam volna
Hát én most leblokkoltam. Nem gondoltam volna, hogy ezt mondja.
-És mi tart vissza?-hajtottam le a fejem zavaromban
Állam alá nyúlt, mélyen belenézett a szemembe és megcsókolt. Hát oké.
-Na gyere menjünk vissza-nyitotta ki az ajtót- és aztán nekem nyerjél díjat-kacsintott
-Hát majd meglátjuk,neked is drukkolok-mosolyogtam és visszaültem a helyemre.
Meli rámnézett, majd Kylianre és ezt még 2x megismételte.
-Itt tuti volt valami-húzogatta a szemöldökét
-Majd elmondom na-igazítottam meg a ruhám
-Nyelves volt?
-Meli maradj már-nevettem

Végül 2 díjat sikerült nyernem. Az egyik a csapatban a gólkirálynő, a másik pedig a szezon legértékesebb játékosa. Hihetetlenül büszke vagyok magamra,és a csapatra is egyaránt.

Kylian szintúgy a szezon legértékesebb játékosa lett.Mielőtt elkezdte a beszédét rámnézett és mosolygott.

Legboldogabb Szülinapot Kyky💖💖

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora